Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBRACAMINTE DE PROTECTIE MEDICALA SI DIVERSE MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 110158/23.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  TEODOROVICI MIHAELA, Tel. 021.2271200, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTE DE PROTECTIE MEDICALA SI DIVERSE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 67, 298 si 425, 150RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE IMBRACAMINTE MEDICALA DE PROTECTIE SI DIV.MATERIALE SANITARE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33199000-1 - Imbracaminte pentru personalul medical (Rev.2)
18100000-0-Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
33124130-5-Accesorii de diagnosticare (Rev.2)
33141411-4-Scalpele si lame (Rev.2)
33170000-2-Anestezie si reanimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 LOTURI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 67, 298 si 425, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP pentru fiecare lot conform CS si DA; constituire prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare); Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat , catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) si bugetul local eliberat de autoritatile abilitate, valabil la data organizarii procedurii .Certificat de inregistrare ONRC ;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii , Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ;Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.- Documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesiaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 si 30.06.2010 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (se va prezenta o copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare de la unitati cu profil medical (unitati de stat sau private).Certificatul de conformitate CE sau declaratie de conformitate CE a producatorului, pentru dispozitivul medical ofertat.Autorizatia de livrare.Asigurarea calitatii produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
POT PARTICIPA OFERTANTII INSCRISI IN SEAP, 1RUNDA, DURATA RUNDEI 1ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11584/20.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 12:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*)ALIN1 punct b.) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT IN 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271200, Email:  [email protected], Fax:  0213183563, Adresa internet (URL):  WWW.IOB.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2010 18:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer