Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminte de protectie si de securitate


Anunt de participare numarul 139941/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr.68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: S.I.P.P., Tel. +40 245612672, In atentia: ing.Enache Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr.68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii, Tel. +40 245612672, In atentia: ig.Enache Rodica, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr.68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminte de protectie si de securitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbracaminte de protectie si de securitate: Salopete, pelerine de ploaie, cizme de cauciuc apa-noroi, bocanci cu bombeu metalic, manusi de protectie, casca de protectie simpla.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salopete - 70 buc, pelerine de ploaie- 70 buc, cizme de cauciuc apa-noroi- 70 perechi, bocanci cu bombeu metalic - 70 perechi, manusi de protectie - 70 buc, casca de protectie simpla - 200 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 400 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile. modalitatea de constituire: cf. reglementarilor art. 86, alin.(1), din H.G. nr. 925/2006, sau prin OP in contul RO55 RZBR 0000 0600 0101 5963 deschis la Raiffeisen Bank - Targoviste sau depunerea la casierie a sumei in numerar. In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, aceasta se depune in original la sediul AC - dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu conform art. 86, alin. (6), din HG 925/2006. Gar. de buna executie: 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA ; - Gar. de buna executie se const. printr-un instrument de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract. In cazul in care gar. de buna executie este redusa ca val., aceasta se poate constitui si prin dep. la casierie a unor sume in numerar.Contul D.S. DB RO55RZBR0000060001015963 deschis la Raiffeisen Bank - Tgv. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succes. din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admn. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contrac. in contul de disp. deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contrac.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Declaratie prvind eligibilitatea;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, cu modificarile si completarile ulterioare;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1; persoanele care aproba bugetul si cu functie de decizie in cadrul AC: Dir. Gen. ing. Adam Craciunescu, ec. Gabriela Gatu, ing. Preda Costel, ec. Alexandrescu Mihaela, jurist Toader Alexandra, ing. Enache Vasile.;
Certificat de atestare fisczala;
Certificat fiscal, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei i care se depune oferta. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin 40.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Experienta similara - Produsele licitate sa se regaseasca in lista principalelor livrari.
Prezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 13:00
Locul: Directia silvica Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantarea se asigura din fonduri proprii din productie.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de atac este cel prevazut in OUG 34/2006, art. 256^2.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Dambovita, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Bd. Regele Carol I, nr. 68, Localitatea: Targpviste, Cod postal: 130024, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +04 245611004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer