Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si acesorii.


Anunt de participare numarul 77118/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL CULTURAL MEHEDINTI
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 4, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: ANETA MEDINCEANU, Tel.0252318035, Email: [email protected], Adresa internet (URL): yahoo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si acesorii.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Mehedinti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si acesorii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare : Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si acesorii.conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 196, 183RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru eventualele suplimentari.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2009 pana la 15.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :2000 lei;garantie de buna executie 5% din valoarea finala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul RO 2006/018-448.01.01.30 FINANTAT IN CADRUL PROGRAMULUI PHARE CBC 2006 pentru ROMANIA-SERBIA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE (ART.44, 45 DIN OUG 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARE : DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDRILE ART.181;
CERTIFICAT FISCAL PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII CA>100000 EURO DIVIZARE PE LOTURI 15000 EURO PE FIECARE LOT
BILANT CONTABIL LA DATA DE 30.06.2008 VIZAT SI INREGISTRAT LA ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DCLARATIA PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR FURNIZARI DE BUNURI SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI;
DECLARATIA PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE IN ULTIMUL AN (FORMULARUL NR.6)OFERTANTUL TREBUIE SA PREZINTE MINIM 2 RECOMANDARI DE LA BENEFICIARII PENTRU CARE AU REALIZAT COSTUME POPULARE SI COSTUME DE ANTRENAMENT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: prin cerere scrisa la adresata Centrului Cultural, plata la casierie unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 14:00
Locul: SEDIUL CENTRULUI CULUTURAL MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii societatilor participante, membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul RO 2006/018-448.01.01.30 FINANTAT IN CADRUL PROGRAMULUI PHARE CBC 2006 pentru ROMANIA-SERBIAFestivalul Tarilor Dunarene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL AL CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 033384, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-DUL NICOLAE TITULESCU NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
7 zille conform art.272 / OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CENTRUL CULTURAL MEHEDINTI
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR.4, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220099, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2009 20:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer