Licitatie Publica - IMBRACAMINTI ASFALTICE USOARE, SAT CHITORANI, COMUNA BUCOV, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 35171/05.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCOV (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCOV)
Adresa postala: COMUNA BUCOV, Localitatea: Bucov, Cod postal: 107110, Romania, Punct(e) de contact: ION SAVU, Tel.0244275046, Email: [email protected], Fax: 0244275170, Adresa internet (URL): www.bucovph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTI ASFALTICE USOARE, SAT CHITORANI, COMUNA BUCOV, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT CHITORANI, COMUNA BUCOV, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de executie aferente lucrarii: imbracaminti asfltice usoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari imbracaminti asfaltice usoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10000 ron; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
imprumut intern- prin OP trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant individual; este permisa subcontractarea/asocierea;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta: 1. certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de PRC; autorizatie de functionare;
2. statutul si contratul de societate, actele aditionale si contractul de societate
3. documente similare pentru persoane juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 5 ani
profit net pe ultimul an contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 ori valoarea estimata a lucrarii . sa fie pozitiv minim 35%din valoarea estimata a contratului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lucrari similare;
echipament in dotare;
sisteme de asigurarea calitatii;
autorizatie de functionare mediu pentru statia de mixturi asfaltice;
persoanele cu responsabilitati;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin trei lucrari similare in ultimii 5 ani. suficient pentru relizarea in bune conditii a lucrarii SR EN ISO 9001 echivalent; minim 3 ai experienta in lucrari de infrastructura;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria primariei sau ordin de plata vizat de banca;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 10:00
Locul: Primaria comunei Bucov, comuna Bucov, judetul Prahova;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentntii ofertantilor, UCVAP, CRPDRP;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, nr.6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 107110, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul loacal al comuni Bucov
Adresa postala: comuna Bucov, str. Soseaua Nationala, Localitatea: Bucov, Cod postal: 107110, Romania, Tel.0244275046, Email: [email protected], Fax: 0244275170, Adresa internet (URL): www.bucovph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 12:13