Licitatie Publica - Imbracaminti bituminoase asfaltice pe DC 56 Stresingeorgiu Grid - etapa a 2-a
Anunt de participare numarul 38276/06.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Petru Stanciu, Tel.0254730223, In atentia: Serviciului Urbanism si Administrarea Domeniului Public si Privat, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminti bituminoase asfaltice pe DC 56 Stresingeorgiu Grid - etapa a 2-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: DC 56 Stresingeorgiu Grid - oras Calan, jud Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de Imbracaminti bituminoase asfaltice pe DC 56 Stresingeorgiu Grid - etapa a 2-aL=4192 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea de Imbracaminti bituminoase asfaltice pe DC 56 Stresingeorgiu Grid - etapa a 2-aL=4192 m
Autoritatea contractanta organizeaza vizitarea amplasamentului in perioada 12-15 noiembrie 2007, ocazie cu care se va completa un proces verbal de vizitare a amplasamentuluilucrarii cu ofertanti care vor achizitiona documentatia de atribuire. Ofertanti care nu prezinta la licitatie procesul verbal de vizitare a amplasamentului vor fi exclusi de la licitatie
Valoarea estimata fara TVA: 2, 382, 346RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.12.2007 pana la 14.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 45000 leilei Formular 11, in conformitate cu cerinteledin documentatia de atribuire, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a Contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Laboratoarele utilizate in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba grad corespunzator executiei lucrarii, Contractantii care nu detin laboratoare pentru profilurile de lucrari sau care nu prezinta contracte de colaborare cu laboratoare autorizate vor fi respinsi
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform art 181 din OUG 34 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude orice oferta pentru operatori economici: a)in stare de faliment, ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar , sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare ; b)fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea insa in una din situatiile prevazute la litera a); nu sa-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conf. cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care e stabilit;d) a fost condamnat in ultimi 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pt. comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritate contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prervazute la lit a)-d)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii: 2004, 2005 si 2006 vizate si inregistrate de de organele competente in domeniu, si scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil , precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico- financiara3. Informatii privind situatia financiara pentru ani 2004, 2005, 2006- Formular 23Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani s[ fie de minim 14.000.000 lei.
Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimi 3 ani egala sau mai mare de 9 371 730 lei , echivalentul a 604 349 euro , la cursul BNR de 3, 26 lei/ euro din 30.08.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)lichiditate generala (active circulante/datorii curente X 100)> 100%b)solvabilitate patrimoniala (capital propriu/ total pasiv X 100 )>30% Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2006, Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimi 3 ani egala sau mai mare de 9 371 730 lei , echivalentul a 604 349 euro , la cursul BNR de 3, 26 lei/ euro din 30.08.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C2. Declaratie privind lista principalelor lucrarii executate in ultimi 5 ani -formular 12F3. Fisa de informatii privind expierenta similara Formular 224. Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic -Formular 12H5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere pe ultimi 3 ani- Formular 12I prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanti trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catreAsociatia Profesinala de Drumuri si Poduri din Romania, prin prezentarea in copie legalizata a certificatului de atestare pentru lucrarii pe raza drumurilor comunale, in valabilitatea mentionata de emitent.Oferatantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate angajat: - minim 2 (doi)ingineri de drumuri- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor- responsabil cu calitatea lucrarilor atestat pentru categoria constructii rutiere , drumuri , podiri , tunele, piste de aviatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica de la serviciul Urbanismdin cadrul Primariei orasului Calan, dupa adresarea unei cererifax 0254.732.954
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 10:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local al Orasului Calan din cadrul Primariei Calan, strada Garii, nr1,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, cu delegatie, act de identitate, si imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertanti trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident sa execute lucrarii pe drumuri comunale, Ofetantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimi 5 ani cel putin o lucrare similara cu cea supusa prezentei proceduri .Plafonul valoric aferent unei lucrarii similare trebuie sa fiecel putinegal cu1 200 000 Lei exclusiv TVA, echivalentul a 368 098 euro la cursul BNR de 3, 26 lei/euro din 30.08.2007Recomandarile pentru lucrari executate pentru clienti din Romaniasa fie vizate de ISCAutoritatea contractanta organizeaza vizitarea amplasamentului in perioada 12-15 noiembrie 2007, ocazie cu care se va completa un proces verbal de vizitare a amplasamentuluilucrarii cu ofertanti care vor achizitiona documentatia de atribuire. Ofertanti care nu prezinta la licitatie procesul verbal de vizitare a amplasamentului vor fi exclusi de la licitatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoles , nr 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic Primaria Oras Calan
Adresa postala: Oficiul Juridic Primaria Oras Calanstrada Garii nr 1, ,Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.0254.730.223, Email: [email protected], Fax: 0254.732.954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2007 22:23