Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBRACAMINTI BITUMINOASE USOARE PE ULITELE DIN SATELE APARTINATOARE ORASULUI CALAN , JUDETUL HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 124938/29.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala:  strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea:  Calan, Cod postal:  335300, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Stanciu, Tel. 0254730223, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0254732954, Adresa internet (URL):  www.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTI BITUMINOASE USOAREPE ULITELEDIN SATELE APARTINATOARE ORASULUI CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ulitele din satele apartinatoareorasului Calan, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIREdisponibila in totalitate la sectiunea Documente si ClarificariExecutarea IMBRACAMINTI BITUMINOASE USOAREPE ULITELEDIN SATELE APARTINATOARE ORASULUI CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
Ofertantilorlise recomanda sisunt invitatisa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se poateface in perioada de timpdestinata elaborarri ofertei , Operatorii economiciofertantii vor anunta in scris Autoritatea Contractanta cu privire la aceastaintentia de a vizitaAMPLASAMENTUL prin transmiterea unei solicitarii in acest sens laFax: 0254.732.954Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, prin prezentarea unor documente justificative (facturi, acte de proprietate, documente de inchiriere) ca detineutilaje, instalatii si echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului. In cazul in care echipamentele tehnice, instalatiile si utilajele nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, acesta va prezenta documentele de inchiriere, care trebuie sa precizeze ca utilajele respective se inchiriaza pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului, pe toata perioada acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din LISTELE DE CANTITATI - prezentate in SECTIUNEA III. din Documentatia de atribuire.Pe parcursul derularii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare, care nu au fost incluse in contractul initial, dar care datorita unor circumstante imprevizibile au devenit necesare pentru indeplinirea contractului, cu respectarea prevederilor art.122 lit.i din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local al orasuluiCalanpentru ani: - 2011(35% din valoarea lucrarilor)si- 2012(65 % din valoarea lucrarilor)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Finantarea investitiei : - 2011(35% din valoarea lucrarilor)si- 2012(65 % din valoarea lucrarilor)Ofertantilorlise recomanda sisunt invitatisa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, in peroada de timp destinata elaborarii ofertei .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI: DECLARATIEPRIVINDSITUATIA PERSONALA A OPERATORULUI ECONOMICconform Anexa 10din Manualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. II: Formularul 2Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul locale:
a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local ? Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;
b) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? privind plata impozitelor si taxelor la stat.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, prezentat incopie conform cu originalul , valabil la data depunerii ofertelorCertificatele constatatoare se vor prezentacopie comform cu originalul si vor atesta ca la data deschiderii ofertelor ofertantul nu are obligatii de plata neonorate la bugetul de stat si bugetul local.
Certificatul de inregistrare, DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA conform Formularul 1 , Se va prezenta . CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI: Se solicita bilanturile contabile 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente. in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Se solicita completarea INFORMATII GENERALE conform Anexa 11 dinManualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. IIFormularului4 din sectiuneaa IV- a documentatiei de atribuire,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 3.400.000 leipe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010). Se va lua in considerare cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATEFISA DE EXPIERENTA SIMILARADECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, prin prezentarea unor documente justificative (facturi, acte de proprietate, documente de inchiriere) ca detine minim urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: Statie producere mixturi asfaltice cu aviz de mediu si raport inspectie tehnica(ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Repartizator mixturi asfaltice cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Cilindru compactor cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-2 buc.;
- Buldoexcavator cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Autogreder cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Incarcator frontal cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Autobasculante ? 5 buc.;
- Masina marcaj-1 buc.
Se vor prezenta certificate de conformitate pentru mixturi asfaltice, emulsie bituminoasa, zgura.In cazul in care echipamentele tehnice, instalatiile si utilajele nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, acesta va prezenta documentele de inchiriere, care trebuie sa precizeze ca utilajele respective se inchiriaza pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului, pe toata perioada acestuia.DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE conform Anexa 14 dinManualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. IIFormularului8din sectiuneaa IV-a documentatiei de atribuire, PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILOR conform Anexa nr. 35 dinManualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. II, Formularului9din sectiuneaa IV- a documentatiei de
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NIVEL MINIM IMPUSDovada indeplinirii in ultimi 5 ani , a uneilucrari similare de aceiasi complexitate tehnica si valorica cu lucrarea ofertata respectiv1.700.000, 00 lei fara TVASe va prezentacontractul, procesulverbal de receptie, recomandare Recomandarea din partea beneficiarului, va cuprinde numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme privind calitatea sau defecte ale lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor, valoarea contractului finalizat.Se vor prezenta informatiiprind obligatiile contractuale in cursatribuire. Ofertantul va prezenta documente justificative prin care atestaasigurarea cu minim: - un sef santier, inginer constructii drumuri si poduri, cu3 ani(recomandat) vechime in domeniu, angajat cu contract de munca pe perioada nedeterminata.- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii drumuri si poduri, cu3 ani (recomandat)vechime in domeniu, angajat cu contract de munca pe perioada nedeterminata.- un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ-inginer constructii drumuri si poduri) in domeniul constructii drumuri si poduri, cu3 ani (recomandat) vechime in domeniu, angajat cu contract de munca pe perioada nedeterminata.- un inginer topograf, cu3 ani (recomandat)vechime in domeniu, cu contract de munca pe perioada nedeterminata.- un Responsabil coordonatorin materie de sanatate si securitate in munca cu contract de munca pe perioada nedeterminata.- 4 persoane cu calificare asfaltator- 4 persoane cu calificare masinist utilaje
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctajul corespunzator duratei de executiea lucrarilor
10%
Descriere:
3.
punctajul corespunzator programului de asigurare a calitatii lucrarilor
10%
Descriere:
4.
punctajul corespunzator procedurilor tehnice de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2 din iunie 2011 DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE DISPONIBILA IN TOTALITATE PE SEAP la SECTIUNE DOCUMENTE SI CLARIFICARII
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2011 10:00
Locul: SALA Consiliul Local Calan al orasului Calan , Calan, Str. Garii nr.1, judetul Hunedoara,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor avand asupra lor o imputernicire din partea societatilorsi o copie a documentului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DECLARATIA DE DISPONIBILITATE. ALESPECIALISTILORRESPONSABILICU EXECUTIA LUCRARILOR, Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, prin prezentarea unor documente justificative (facturi, acte de proprietate, documente de inchiriere) ca detine minim urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: - Statie producere mixturi asfaltice cu aviz de mediu si raport inspectie tehnica(ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Repartizator mixturi asfaltice cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Cilindru compactor cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-2 buc.;
- Buldoexcavator cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Autogreder cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Incarcator frontal cu raport inspectie tehnica (ICECON sau echivalent)-1 buc.;
- Autobasculante ? 5 buc.;
- Masina marcaj-1 buc.Se vor prezenta certificate de conformitate pentru mixturi asfaltice, emulsie bituminoasa, zgura.In cazul in care echipamentele tehnice, instalatiile si utilajele nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, acesta va prezenta documentele de inchiriere, care trebuie sa precizeze ca utilajele respective se inchiriaza pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului, pe toata perioada acestuia.Atentie: Plata lucrarilor conform surselor de finantare Buget local al orasuluiCalanpentru ani: -2011 (35% din valoarea lucrarilor)si-2012(65 % din valoarea lucrarilor)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (0) 021 / 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 021 / 310 4642 , ,Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL CALAN -Serviciul Urbanism -ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  strada Garii, nr.1, Localitatea:  CALAN, Cod postal:  335300, Romania, Tel. +40 (0) 254 730 223, Email:  [email protected], Fax:  Fax: Fax: +40 (0) 254 732 954, Adresa internet (URL):  www.primariacalan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2011 23:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer