Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminti bituminoase usoare pe DC 105 Ciohorani-Cozmesti km 0+000-2+000.00


Anunt de participare numarul 4047/02.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIOHORANI
Adresa postala: COM. CIOHORANI, JUD. IASI, Localitatea: Ciohorani, Cod postal: 707326, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN ALBU, Tel.0232765534, Email: [email protected], Fax: 0232730045, Adresa internet (URL): primariaciohorani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminti bituminoase usoare pe DC 105 Ciohorani-Cozmesti km 0+000-2+000.00
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Ciohorani, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbracaminti bituminoase usoare pe DC 105 Ciohorani-Cozmesti km 0+000-2+000.00 cu asigurarea intocmirii documentatie de proiectare : PT si a detaliilor de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imbracaminti bituminoase usoare
Valoarea estimata fara TVA: 717, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1 Garantia de participare - 19 mii lei2 Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 1760/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare acordul de asociere va fi legalizat notarial inainte de incheierea contractului de lucrari
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copie certificat inmatriculare de la Registrul Comertului
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratiesustinere financiara2. Planurile financiare pe urmatorii 2 ani3. Formular de identificare financiara
4. Bilantul contabil pentru2005
5. Fisa informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- la punctul 5informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 animinim de 2 700 000 mii lei reprez. 771483 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Atestat tehnic -Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri
2. Fisa experienta similara3. Recomandari
4. Obligatii contractuale5. Declaratie dotari specifice6. Declaratie privindpersonalul de specialitatesi personal tehnic7. Declaratie privind personalul angajat in ultimii 3 ani
8. Informatii referitoare la studiile si pregatire profesioanala
9. Organigrama
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- la punctul 2 minim 3 fise experienta similara insotite de contracte , distincte pentru cel putin 3 contracte de lucrariin anul 2005 sau cel putin 5 contracte similare- la punctul 3 - cel putin doua recomandari de la beneficiari- la punctul 9 - numele si pozitiile personalului cheie : inginer constructie cu vechime si experienta de min. 10 ani in constructii drumuri , manager calitate, control calitate CQ- autorizat de IGSIC, responsabil tehnic cu executia atestat de MLPAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 12:00
Locul: Consiliul Local Ciohorani, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii care au depus oferta sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: BUcuresti, Cod postal: 051796, Romania, Tel.021 311 80 90
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ciohorani
Adresa postala: Comuna Ciohorani, jud. Iasi, Localitatea: Ciohorani, Cod postal: 707326, Romania, Tel.0232 76 55 34, Email: [email protected], Fax: 0232 73 00 45
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 06:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer