Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminti bituminoase usoare pe D.C. 52 sat Dincu-Mic din D.J. 668


Anunt de participare numarul 10021/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARTINESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR. 30, Localitatea: Martinesti, Cod postal: 337315, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS CLAUDIU POPON, Tel.0254246310, Email: [email protected], Fax: 0254246310, Adresa internet (URL): http: //www.martinesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminti bituminoase usoare pe D.C. 52 sat Dincu-Mic din D.J. 668
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Martinesti sat Dincu-Mic D.C. 52
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de imbracaminti bituminoase usoare conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imbracaminti bituminoase usoare D.C. 52, 1, 8 km.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 184, 718RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.06.2007 pana la 04.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 23000 lei. Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al comunei Martinesti precum si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obliogatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care vor fi prezente la semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Certificatul eliberat de O.R.C. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor fiscale a impozitelor si taxelor locale, contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lichiditate generala solvabila patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate, formularul 12 F responsabil tehnic atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate. Modalitati proprii de executare a lucrarii sau contracte valabil incheiate cu alte societi comerciale in vederea obtinerii bazei necesare executarii contractului. (Ex. : utilaje, laboratoare si alte echipamente)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul caietului de sarcini este de 500 RON. Plata se va efectua la casieria unitatii Consiliului Local al comunei Martinesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 11:00
Locul: Sediul Consiliului Local Martinesti, Martinesti, nr. 30, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratori ai societatilor comerciale sau persoane imputernicite cu procura autentica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestaiilor
Adresa postala: Adresa postala : str. Stravopoleos nr. 6 sector 3, localitatea Bucuresti, cod postal 030084, Romania, Email : [email protected]., Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacContestaiile se depun la C.N.S.C. in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Martinesti
Adresa postala: Adresa postala : sat Martinesti, nr. 30, localitatea Martinesti, cod postal 337315, Romania, tel. 0254/246310, adresa email [email protected], fax 0254/246310, Localitatea: Martinesti, Cod postal: 337315, Romania, Tel.0254/246310, Email: [email protected], Fax: 0254/246310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2007 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer