Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatire conditii de functionare instalatie produss zapada artificiala etapa I


Anunt de participare numarul 138229/18.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: STR.VICTORIEI NR.61, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTA PARASCHIVESCU, Tel. +40 244326720, Email: [email protected], Fax: +40 244326330, Adresa internet (URL): www.primariaazuga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatire conditii de functionare instalatie produss zapada artificiala etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: orasul Azuga, jud.Prahova, str.Sorica
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
imbunatatire conditii functionare instalatie produs zapada artificiala etapa I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43329000-5 - Ansambluri de echipamente (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitionare 4 tunuri de produs zapada artificiala conform fise tehnice, 4 camine complet echipate, materiale conexiune, montaj si lucrari conexe
Valoarea estimata fara TVA: 233, 280EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20084 lei sau 4500 euro ; termenul de valabilitate al garantiei de participareegal cu perioada de valabilitate a ofertelor, 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Formele de constituire acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o siocietate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ( beneficiar orasul Azuga, cont RO42TREZ5295006XXX000454 deschis la Trezoreria Busteni). Garantia de participare va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in SEAP. Autoritatea contractanta va retine total garantia in conditiile prevazute de art, 87 alin(1) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si parte din garantie in conditiile prevazute de art.278 1 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. DaGarantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin.1 din HG 925/2006 , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita sau va fi sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formular 9)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat (MDRT) si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea - formular 3
- declaratie de neincadrare in prevederile art.181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 4
- certificate privind plata obligatiilor fiscale exigibile la bugetul de stat scadente in luna anterioaralunii in care are loc depunerea ofertelor
- certificat privind plata taxelor si impozitelor locale scadente in luna anterioaralunii in care are loc depunerea ofertelor
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 5
- declaratie neincadrare in art.69 1 din OUG 34/2006 modificata si completata. Persoanele cu functii de decizii in cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Samson Constantin- primarul orasului Azuga , Cosma Gabriel - viceprimarul orasului Azuga si consilier local, presedinte comisie, Gheorghe Mihai- consilier local, membru comisie, Mitru Nicolae- membru comisie, Carstea Ileana-Minodora - sef serviciu buget, membru comisie, Tudor Ovidiu-membru comisie, Ivascu Claudiu - consilier local, membru de rezerva, Dobrescu Sanda- membru de rezerva, Dumbrava Diana secretar oras, Dima Carmen-consilier local, Debreti Alexandru-consilier local, Ciripoiu Ion-consilier local, Obancia Gheorghe-consilier local, Popescu Gabriel-consilier local, Barbu George-consilier local, Grusea Dan-consilier local, Dediu Adrian-consilier local, Grama Mihai-consilier local, Purcaru Adrian-consilier local. - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care se regaseste obiectul achizitiei (productioe sau comercializareinstalatii de produs zapada artificiala).
Pentru persoanele fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate. Documentele privind capacitatea de execitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau de catre terti sustinatori. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari : val.minima impusa echiv.a 465.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- indeplinirea unui contract sau mai multe care au avut ca obiect furnizarea de instalatii de produs zapada artificiala ;
- recomandari beneficiari
Certificare ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente acordate de organisme de certificare acreditate pentru productie sau comercializare instalatii de produs zapada artificiala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la ciunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Azuga-secretar oras
Adresa postala: str.Victoriei nr.61, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel. +40 244326444, Email: [email protected], Fax: +40 244326330, Adresa internet (URL): www.primariaazuga.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer