Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatire conditii tensiune alimentare cu energie electrica consumatori strada Comuna din Paris , mun. Braila


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22685/16.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: STR. MARASESTI NR. 44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE CRINEANU, Tel. +40 0244405305, Email: [email protected], Fax: +40 0244405304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C.F.D.E.E. ? Electrica Distributie Muntenia Nord? S.A.-SDEE BRAILA
Adresa postala: str. Plevna nr. 23, Localitatea: Braila, Cod postal: 100392, Romania, Punct(e) de contact: SDEE BRAILA - Serv. Investitii, Tel. +40 239605330, In atentia: Ec. ing. Valentin TUDOR, Email: [email protected], Fax: +40 239605334
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Imbunatatire conditii tensiune alimentare cu energie electrica consumatori strada Comuna din Paris , mun. Braila
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-inloc.cond.tip funie aluminiu neiz.cu cond. torsadate;inloc. iesiri in cablu subteran;mont. cutii de distributie pe circuitele de j.t.;mont.cutii de sectionare a retelei pe circ.de j.t. ;indrept.7 stalpi existenti in fundatie burata;ref.brans.electrice ; mont. FDCS 1, FDCS2 si FDCS 4
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 5 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 792, 734RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se va organiza faza delicitatie electronica. Daca, in urma prez. ofert. de pret din cadrul rundei LE, se constata exist. unei egalit. de preturi, AC va solicita o noua oferta de pret ce va fi prez. in plic inchis, la sediul acesteia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer