Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta posturi de transformare din jud Bacau, Iasi, Vaslui, Suceava, Neamt


Anunt de participare (utilitati) numarul 133121/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 32405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 32405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, REGISTRATURA, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 32405298, In atentia: Loredana Temneanu, Fax: +40 32405298
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta posturi de transformare din jud Bacau, Iasi, Vaslui, Suceava, Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: amplasamentul lucrarii jud Bacau, Iasi, Vaslui, Suceava, Neamt
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta posturi de transformare din jud Bacau, Iasi, Vaslui, Suceava, Neamt care constau in:
-Elaborarea documentatiilor tehnico ? economice faza PTh +CS,
-Obtinerea Autorizatiei de construire;
-Executia lucrarii;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Elaborarea documentatiilor tehnico ? economice faza PTh +CS,
-Obtinerea Autorizatiei de construire;
-Executia lucrarii;
pentru urmatoarele obiective de investitii (loturi)
1. Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PT1 Damuc, jud Neamt
2. Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA8 Bistrita, jud Neamt
3. Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA1 Tatarusi, jud Iasi
4. Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 4 Popricani, jud Iasi
5. Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 1 Chiperesti, jud. Iasi
6 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 23 Birlad, jud Vaslui
7 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 1 Ciocani, jud Vaslui
8 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune in LEA 0, 4 kV aferenta PTA1 Avramesti, jud Vaslui
9 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune in LEA 0, 4 kV aferenta PTA3 Blajesti, jud Bacau
10 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune in LEA 0, 4 kV aferenta PTA29 Moinesti, jud Bacau
11 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune in LEA 0, 4 kV aferenta PTA2 Bogdan Voda jud Bacau
12 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune in LEA 0, 4 kV aferenta PTA2 Dornesti jud Suceava
13 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 2 Trifesti, jud Iasi
14 Imbunatatire nivel tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 5 Sadova, jud Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 8, 022, 939.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=4028lei(2014 lei pt IMM); lot2=9528lei(4764lei pt IMM); lot3=19580lei(9790lei pt IMM); lot4=8162lei(4081lei pt IMM);lot5=13716lei(6858lei pt IMM);lot6=10936lei(5468lei pt IMM); lot 7= 9172lei(4586lei pt IMM);lot8=10044lei(5022lei pt IMM); lot9=12388lei(6194lei pt IMM); lot10= 17340lei( 8670lei pt IMM); lot 11=4710lei(2355lei pt IMM); lot12=16978lei (8489lei pt IMM);lot13 =8028lei(4014lei pt IMM);lot 14=7824lei(3912 lei pt IMM)Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. In conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din gar de part in raport cu val est a ctr suma: lot 1 =2119.61lei(calculat conform litera a); lot2=4281.47lei(calculat conform litera b); lot3=4810.57lei(calculat conform litera b); lot4=4209.59lei(calculat conform litera b); lot5=4501.95lei (calculat conform litera b); lot6=4355.60lei(calculat conform litera b); lot7=4262.77lei(calculat conform litera b); lot8=4308.58lei (calculat conform litera b); lot9=4431.97lei (calculat conform litera b);lot10=4692.67lei (calculat conform litera b); lot11=2478.85lei (calculat conform litera a);lot12=4673.53lei (calculat conform litera b); lot13=4202.57lei (calculat confrom litera b);lot14=4191.79lei (calculat conform litera b). Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada pentru care se constituie este egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii de minim 24 de luni.b) Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantatesau-scrisoare de garantie bancara de buna executie care se va constitui anexa la contractsau-retineri succesive din facturile prezentateRestituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (4)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;
2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;
3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct: Livioara SUJDEA
Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Sergiu Gavriloaie, Stelian Buliga, Loredana Temneanu
4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;
5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
2-Atestate ANRE: -atestat de tip B (proiectare si executie), conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005.
Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globalaSe solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) exprimata in lei si euro. Conversia valorilor se face la cursul mediuanual comunicat de BNR si anume: 2010:1euro=4, 2099lei
2009:1euro=4, 2373lei
2008:1euro=3, 6827lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucr sim exec in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucr si serv de natura celor descrise in Caietul de Sarcini nr838/17.11.2011(lot 1-13) si caietul de sarcini nr 40/18.01.2012(lot 14), respectiv imbunat nivel de tens in ret de joasa tens (elab docum teh-ec si ex lucr pif).Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ctr, pv de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea acestor tip de lucrari, in valoare de cel putin: Lot1=211960.71, lot2=501473.41lei, lot3=1030573.46lei, lot4=429593.73lei, lot5=721951.67lei, lot6=575605.91lei, lot7=482773.65lei, lot8=528583.6lei, lot9=651974.08lei, lot10=912671.13lei, lot11=247884.55lei, lot12=893535.45lei, lot13=422569.77lei, lot14=411788.4lei.Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certif de buna exec emise de benef lucr resp si vor preciza cel putin urm asp: modul de indepl; daca s-au inreg neconf, rec amanate/respinse
Decl care cont inf priv personalul tehnic de specialitate, preg prof si calif cadrelor de conducere in ult 3 ani; formatia minima de lucru pt exec lucrarii va fi cea prev in Normele Deva: Conducator tehnic-1pers, ing/ electrician autorizat grIIIB(Ordin ANRE nr.25/20.07.2007), gr IIISSM(Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploat de retele electrice de 0, 4÷20 kV; Resp de lucrari-1 pers, cu studii medii instalatii, electrician autorizat grIIIB(Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grIII SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4÷20 kV;Resp cu manag cal?1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in dom; Personal de executie: 2 pers-sefi echipa, electricieni calificati, grIIISSM, 4pers-electricieni, gr ISSM;1pers PRAM, grISSM; 1 pers-lacatus; 1 pers-resp SSM
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza:
1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor/serviciilor executate
2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora,
3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii,
care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.
Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei.
Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului
trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.
Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate
echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;
orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005,
sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale
Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de
un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (70 puncte); pentru alt pret, punctajul se acorda dupa formula P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat,
2.
tehnic
15%
Descriere: Durata de executie. Pentru Loturile1, 2, 4, 7, 8, 9, 11, 13, 14 punctajul se acorda astfel: Ofertele cu durata de executie mai mica de 45 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 75 de zile se descalifica. Pentru alta durata de executie punctajul se acorda astfelP(n) = [1-(termen ofertat(n) ? 45) / (75 - 45)] X 15. Pentru loturile3, 5, 6, 10 si 12 Ofertele cu durata de executie mai mica de 50 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 90 de zile se descalifica. Pentru alta durata de executie punctajul se acorda astfel P(n) = [1-(termen ofertat(n) ? 50) / (90-50)] X 15
3.
tehnic
15%
Descriere: Termenul de garantie. Durata maxima a termenului de garantie se va stabili in functie de actele normative in vigoare. Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 de luni vor fi descalificate iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar. Pentru alt ?termen de garantie? punctajul se acorda astfel: Punctaj P(n) = [1-(60 ? termen ofertat(n)) / 36] X 15
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 13:00
Locul: sediul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Intrucat documentatia in format electronic pentru loturile 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 14 este structurata in fisiere de mari dimensiuni, nu poate fi postata pe www.e-licitatie.ro. In urma unei solicitari se va transmite oeratorului economic documentatia prin www.transfer.ro sau operatorul economic se poate prezenta la sediul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi, str. Ciurchi nr. 146 ? 150 cu o memorie auxiliara (stick) pentru preluarea documentatiei in zilele de luni pana vineri intre orele 8.00-17.00 la sediul AC din IAsi, str Ciurchi 146-150, birou 138.Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected] sau fax +40 230405316 se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie si clarificari.In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora va fi facuta in functie de termenul de plata. Termenul de plata propus este de minim 45 zile dela inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer