Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune (locatii jud Bacau si jud Suceava) si Reabilitare LEA 20 KV Roman Laminor, Dodeni Cariera (stalp 154 si derivatia 2)


Anunt de participare (utilitati) numarul 138765/10.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 32405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 32405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Registratura, parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 32405298, In atentia: Loredana Temneanu, Fax: +40 32405298
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune (locatii jud Bacau si jud Suceava) si Reabilitare LEA 20 KV Roman Laminor, Dodeni Cariera (stalp 154 si derivatia 2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: amplasamentul lucrarii din jud Bacau, Suceava, Neamt
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune (locatii jud Bacau si jud Suceava) si Reabilitare LEA 20 KV Roman Laminor, Dodeni Cariera (stalp 154 si derivatia 2)constau in:
- Elaborarea documentatiilor tehnico ? economice faza PTh +CS,
- Obtinerea Autorizatiei de construire
- Executia lucrarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1 Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 1 Frumoasa, com. Balcani, jud. Bacau = valoare 469693 lei fara TVA (din care: 428893 lei fara TVA valoarea aferenta lucrarilor C+M si 40800 lei fara TVA valoarea aferenta serviciilor de proiectare);
Lot2 Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 1 Luizi Calugara, com. Balcani, jud. Bacau = valoare 797678, 82 lei fara TVA (din care: 775178, 82 lei fara TVA valoarea aferenta lucrarilor C+M si 22500 lei fara TVA valoarea aferenta serviciilor de proiectare);
Lot3 Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 2 Cernu, jud. Bacau = valoare 971091 lei fara TVA (din care: 930291 lei fara TVA valoarea aferenta lucrarilor C+M si 40800 lei fara TVA valoarea aferenta serviciilor de proiectare);
Lot4 Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 1 Buda, jud. Bacau = valoare 1067243 lei fara TVA (din care: 1026443 lei fara TVA valoarea aferenta lucrarilor C+M si 40800 lei fara TVA valoarea aferenta serviciilor de proiectare);
Lot5 Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 1 Garlenii de Sus, jud. Bacau = valoare 449726 lei fara TVA (din care: 429726 lei fara TVA valoarea aferenta lucrarilor C+M si 20000 lei fara TVA valoarea aferenta serviciilor de proiectare);
Lot6 Imbunatatire nivel de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferenta PTA 5 Vicovu de SUs, jud. Suceava = valoare 775278, 28 lei fara TVA (din care: 752778, 28 lei fara TVA valoarea aferenta lucrarilor C+M si 22500 lei fara TVA valoarea aferenta serviciilor de proiectare);
Lot7 Reabilitare LEA 20 kv Roman Laminor, PT4 Gadinti = valoare 46054, 80lei fara TVA ( valoarea aferenta lucrarilor C+M );
Lot 8 Reabilitare LEA 20 kv Dodeni Cariera derivatia PT2 Huisurez = valoare 161381, 82 lei fara TVA ( valoarea aferenta lucrarilor C+M );
Lot 9 Reabilitare LEA 20 kv Dodeni Cariera , stalp 154= valoare 56660, 08 lei fara TVA ( valoarea aferenta lucrarilor C+M );
Valoarea estimata fara TVA: 4, 794, 806.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=8924lei(4462lei pt IMM);lot2=15154lei(7577lei pt IMM);lot3=18450lei(9225lei pt IMM); lot4=20276 lei(10138 lei pt IMM); lot5=8544lei(4272 lei pt IMM); lot6=14730lei(7365lei pt IMM); lot7 = 874lei(437lei pt IMM); lot 8=3066lei(1533lei pt IMM);lot9=1076lei(538 lei pt IMM). Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr. Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. In mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din gar de part in raport cu val est a ctr in conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006. Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din pretul contractului, exclusiv T.V.A. Perioada pentru care se constituie este egala cu cel putin 24 de luni.Modalitatea de constituire: garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HG nr 925/2006 art 92 aliniat (4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Livioara SUJDEAPersoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Sergiu Gavriloaie, Stelian Buliga, Marius Ciobanu, Loredana Temneanu4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-
Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si axelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care
ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal,
cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie
legalizata.2-Atestate ANRE: -atestat de tip C1A/C1B si C2A/C2B (proiectare si executie), conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre totioperatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de
afaceri pe ultimii 3 ani pentru operatorii economici. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Atunci cand un grup de operatori economici
(asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucrari si
servicii de natura celor descrise in Caietul de Sarcini nr295/14.05.2012.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente ( contract, pv de receptie, recomandare) prin care sa se confirme executarea acestor tip de lucrari, in valoare de cel putin: Lot1=428893 lei ;lot2= 775178, 82lei;lot3=930291 lei ;lot4=1026443lei; lot5= 429726 lei;lot6=752778, 28lei ;lot7=46054lei; lot8=161381, 82lei; lot9=56660, 08lei. Valorile solicitate pentru experienta similara reprez
sumele estimate pentru partea din contract aferenta executiei de lucrare
(C+M).Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual
lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Aceasta cerinta se
poate indeplini cumulat prin prezentarea a maxim 5 contracte pentru fiecare
lot in parte.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, preg profes/calif cadrelor
de conducere in ult 3 ani; formatia minima de lucru pt exec lucrarii va fi: Cond tehnic-1pers, ing/ electrician aut grIIIB(Ordin ANRE
nr.25/20.07.2007), gr IIISSM(Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploat de retele electr de 0, 4÷20 kV (cerinta in baza Ord ANRE NR 25/20.07.2007 si IP-SSM 02-
DEE cap.2.2?art.14(1) si art 25; Resp de lucrari-1 pers, cu studii medii instalatii, electrician aut grIIIB(Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grIII SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploat de retele electrice de 0, 4÷20kV (in baza
IP-SSM 02-DEE cap.2.2?art.14(1)si art25;
Resp cu manag cal?1 pers cu studii sup/medii, instruita in dom; Personal de executie: 2 pers-sefi echipa, electricieni calif, grIIISSM, 4pers-electr, gr I SSM;1pers PRAM, gr I SSM; 1 pers-lacatus; 1pers-resp SSM
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total
lucrarilor/serviciilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de
subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere alesubcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea
contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a
prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa
fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.
Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art
69 ind 1 din OUG34/2006.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica
liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a
ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
(inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de
protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia
economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie
prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane
juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza
lucrari si servicii in instalatiile electrice.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care
se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau
certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii
Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile
prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in
care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de
organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de
protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente
emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte
probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma
asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va
prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (70 puncte); b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Pn = ( pret minim / pret ofertat ) x punctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile negociate, exclusiv TVA
2.
Termen de executie
15%
Descriere: Componenta tehnica. Pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, factorul de evaluare ?Termen de executie?(exprimat in "zile") se acorda astfel: Ofertele cu un termen de executie (PTh+Executie) mai mic de 60 de zile sau mai mare de 90 zile vor fi declarate neconfome. Pentru alt termen de executie, cuprins in intervalul (60 zile inclusiv-90 zile inclusiv), punctajul se acorda astfel: Punctaj P(n) = [1-(t(n) ? 60) / (90-60)] X 15, unde: t(n) = termenul de executie al ofertantului pentru care se calculeaza punctajul. Pentru loturile 7, 8 si 9 factorul de evaluare ?Termen de executie? (exprimat in "zile") se acorda astfel: Ofertele cu termen de executie al lucrarii mai mic de 36 de zile sau mai mare de 60 zile, vor fi declarate neconforme. Pentru alt termen de executie cuprins in intervalul (36zile inclusiv-60zile inclusiv), punctajul se acorda astfel: Punctaj P(n) = [1-(t(n) ? 36) / (60 - 36)] X 15, unde: t(n) = termenul de executie al ofertantului pentru care se calculeaza punctajul.
3.
Termenul de garantie
15%
Descriere: Componenta tehnica. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de garantie? (exprimat in "luni"), se acorda astfel: Durata garantiei minim acceptate este 24 de luni. Pentru o garantie sub 24 de luni, oferta va fi declarata neconforma. Durata de garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 ani. Pentru alt ?termen de garantie?, punctajul se acorda astfel: Punctaj P(n) = [1-(60 ? t(n)) / 36] X 15, unde: t(n) = termenul de garantie ofertat de constructorul pentru care se calculeaza punctajul.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 13:00
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected] sau fax +40 230405316 se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie si clarificari. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi reofertari in plic inchis. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer