Licitatie Publica - Imbunatatire retea de drumuri de interes local
Anunt de participare numarul 76807/06.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCES (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCES HUNEDOARA)
Adresa postala: comuna BUCES, str.Principala nr.79, jud. HD, Localitatea: Buces, Cod postal: 335137, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN ACHIM-MARCUS, Tel.0254-684328, Email: [email protected], Fax: 0254-684442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatire retea de drumuri de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Buces, judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 5, 751, 246RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 3% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de participare 115000 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006 ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale de stat;Declaratie privind calitatea de oarticipant la procedura ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;Bilantul contabil la data de 31.12.2008 , vizat si inregistrat de organele competente ;Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 6500000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere si al personalului de specialitate ;Certificat SR EN ISO 9001; SR EN ISO 14001; OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectare : - Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani in concordanta cu obiectivul de investitie ce trebuie proiectat ;Prezentarea a cel putin 3 contracte de servicii similare cu obiectul contractului .Declaratie privind partea din contract care va fi executata de catre subantreprenori , insotita de contractul de subantrepriza . Pentru executie : - Experienta similara va fi insotita de lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ; Se va prezenta dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 2 lucrari similare in valoare cumulata de 3000000 lei.Se vor prezenta minim doua recomandari din partea beneficiarilor atat pentru executie cat si pentru proiectare .Procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice , documentatia de atribuire nu poate fi publicata in SEAP datorita infrastructurii hardwarece nu suporta utilizarea acestor aplicatii, drept pentru care, aceasta se va ridica de la sediul Primariei Buces, str. Principala, nr.79, jud.Hunedoara, in urma unei solicitari srise din partea potentialului ofertant .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu , nr.1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 08:46