Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI


Anunt de participare numarul 142908/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: Dosa Eszter, Tel. +40 266315120, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 266371137, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In localitatea Harghita Bai
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie in cadrul proiectului IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA-BAI, avand cod SMIS 17772 finantat din POR axa 5.2:
LOT 1:
Lucrari de modernizare retea strazi, alei si sistem de iluminat public in statiunea Harghita Bai
LOT 2:
Lucrari de reabilitare si modernizare mofeta in Harghita Bai
Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Lucrarile vor fi executate conform Proiect Tehnic, Detaliilor de executie siCaietelor de sarcini.
Daca pe parcursul executiei se va ivi necesitatea executarii unor faze de lucrari care nu au putut fi prevazute initial si in cazul in care Autoritatea Contractanta va putea asigura fondurile necesare, se opteaza pentru executarea acestora in baza art.122 lit j) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ConformProiect tehnic, Detalii de executie si Caiete de sarcini
Valoare estiamta fara diverse
Lot 1 - 8.740.811, 00
Lot 2 - 1.662.712, 20
Total lot1+lot2 - 10.403.523, 20
Diverse
Lot 1 - 849.102, 00
Lot 2 - 272.868, 00
Total lot1+lot2 - 1.121.970, 00
Total cu diverse
Lot 1 - 9.589.913, 00
Lot 2 - 1.935.580, 20
Total lot1+lot2 - 11.525.493, 20
Suplimentari conf. lit ?j?
Lot 1 - 874.081, 00
Lot 2 - 166.271, 00
Total lot1+lot2 - 1.040.352, 00
Total estimat
Lot 1 - 10.463.994, 00
Lot 2 - 2.101.851, 20
Total lot1+lot2 - 12.565.845, 20valoarea estimata lot1 + lot2 :11525493.20 (val est cu diverse)+ 1040352 (suplimentari conf.art 122 lit j din OUG nr34/2006.) = total estimat 12565845.20 (val est cu diverse+ suplimentari conf.art 122 lit j din OUG nr34/2006.)
Ofertele financiare se vor intocmi pentru valoarea fara diverse si neprevazute. Valoarea diverse si neprevazute se va trece ca suma fixa in formularul de oferta.
Criteriul de atribuire , ,pretul cel mai mic? se aplica pentru pretul ofertei exclusiv contravaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 525, 493.2 si 12, 565, 845.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
In cazul contractelor in care se opteaza pentru aplicarea prevederilor art.122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum de 170000leipentru Lot1 si 30000lei pentru Lot2.Pentru o gar de part. depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zilein conf. cu prev. art.86 din HG nr.925/2006Contul gar de part: RO44TREZ3515006XXX002142 deschis la Trezoreria M- Ciuc.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In orice situatie, dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. A.c. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia sau contestatorul renunta la contestatie din alte cauze decat adoptarea de masuri de remediere, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , confart. 278¹lit.b)-lot1)-si c)-lot 1-din OUG nr.34/2006, o suma dupa cum urmeaza: LOT 1-val est fara TVA 8740811lei se va retine 8434, 08 leiLOT 2-val est fara TVA1662712, 2lei se va retine 5442, 71leiIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romanaIMM beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original ? Anexa 7.2.2.19 care devine anexa la contract sauprin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata de garantie de buna executie acordata lucrarilor: min.36 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original conform Formular 47. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, Bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (model orientativ ? Anexa nr. 44)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Anexa nr. 7.2.2.12.A) ? se va prezenta in original.
Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta in original.
Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze (Anexa nr. 7.2.2.12.B)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
c) In cazul tertului sustinator se va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
- Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Dovada achitarii taxelor si a faptului ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul localsi la bugetul general consolidat se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
-Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (completarea Anexa nr. 64) - se va prezenta in original.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundereIn cazul unei asocieri/sus?ineri/subcontractari, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
7. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareAnexa nr. 63) - se va prezenta in original.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Antal Attila
Viceprimar - Szoke Domokos
Meckl Tünde Ilona ? director executiv
Sef serviciu - Dosa Eszter
Sef birou- Orban Rozalia
Consilier juridic - Eross Tünde
Consilier juridic - Salamon Lilla
Contabil - Balogh Judit
Consilier - Abraham CsabaConsilier - Tanko Gyorgy
Inspector de specialitate ? Lajos Maria Franciska
Consilier ? Gyorgy Piroska
Referent de specialitate ? Pascarel Gambeta
Consilier juridic - Mathe AngelaConsilieri locali : Bokor Marton
Chindea Traian
Füleki Zoltan-Ladislau
Fülop-Arpad Zoltan
Kirmajer Eniko
Lazar Anna
Magyari Zoltan Iosif
Mark Csucsi Ro;bert
Mathe Tünde
Orban Zsolt
Somay Peter
Soo;s Szabo; Klara
Toke Ervin
Tepelus Marius
Veress David
Vitos Attila
Xantus Attila
Nota: In cazul unei asocieri/sustineri/subcontractari a ofertantului, fiecare asociat/sustinator/subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Pentru persoanele juridice/fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoanele juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulte codul CAEN aferent partii/partilor din contract pe care o/le realizeaza.
Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea in original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Datele inscrise in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Pentru persoanele juridice/fizice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Se va accepta depunerea documentelor de calificare de catre persoane fizice/juridice strainesi in copie legalizata.2. Autorizare ISCIR si ANRE
LOT 1: Se solicita Autorizarea Autorita?ii Na?ionale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru partea de lucrari de modernizare a sistemului de iluminat public, in conformitate cu prevederile legale -Ordinul nr. 24 din 03.09.2007 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic si al Ordinul nr. 90 din 08.12.2009 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.Modalitate de indeplinire:
- Pentru entita?i juridice, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerin?a este considerata indeplinita daca unul dintre asocia?i ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? de?ine autorizarea solicitata ?i numai cu condi?ia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.- Pentru personalul implicat, indeplinirea cerin?ei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu condi?ia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.
Nota: documentul se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.LOT 2: Se solicita Autorizarea Inspec?iei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune ?i Instala?iilor de Ridicat (ISCIR) pentru executie instalatie de incalzire sub presiune (centrala termica) in conformitate cu prevederile legale ? Ordinul nr. 165/11.08.2011 al inspectorului de stat sefal Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiunesi Instalatiilor de Ridicat pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea personalului tehnic de specialitatein domeniul ISCIR.
Modalitate de indeplinire:
- Pentru entita?i juridice, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerin?a este considerata indeplinita daca unul dintre asocia?i ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? de?ine autorizarea solicitata ?i numai cu condi?ia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.- Pentru personalul implicat, indeplinirea cerin?ei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu condi?ia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.
Nota: documentul se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizat si inregistrat de organul competent.
2. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu
LOT 1 ?15.000.000 lei
LOT 2 ?3.000.000 lei
Nota:
a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu
BNR aferent fiecarui an in parte.
Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Anul 2011 1 ? = 4, 2379 RON
Anul 2012 1 ? = 4, 4560 RON
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat Anexa nr. 19, 20, 21, 22 incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta bilanturile contabile /extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor aferente exercitiilor financiare solicitate, vizate de organele competente in conformitate cu legislatia in vigoare, in copie conforma cu originalul, sau orice alt document (chiar si neanregistrat) pe care operatorii economici le pot prezenta in sustinerea cerintelor de calificare de la ambele puncte, anume de la punctele 1 si 2?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Anexa nr.11 ?Informatii generale? continand informatii privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani ? in original.Anexa nr. 19, 20, 21, 22, Anexa 7.2.2.12.A, Anexa 7.2.2.12.B si Anexa 63.Nota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediuBNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari din care sa rezulte:
Ofertantul a executat cel putin: ( se va selecta dupa caz):
LOT 1
Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani, a executat lucrari de constructie/ modernizare/ reabilitare strazi, parcari si retea iluminat public, in valoare cumulata de cel putin 8.000.000 lei fara TVA, lucrari executate in baza a unul sau maxim 3 contracteLOT 2
Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani, a executat lucrari de constructie in domeniul constructiilor civile, in valoare cumulata de cel putin 1.500.000 lei fara TVA, lucrari executate in baza a unul sau 2 contracte.?Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta, dupa caz: documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate: Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta: certificari de buna executie/ documente doveditoare din care rezulta indeplinirea tuturor elementelor solicitate, emise sau contrasemnate de beneficiari/copii ale contractelor de lucrari/ copie a sectiunilor continand informatiilerelevante/ similara/ documente constatoare/recomandari/procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie partiala (insotite de documente din care sa se distinga valoarea lucrarilor receptionate partial) sau receptie finala/etc. In cazul in care vor fi prezentate in sustinerea exp. similare, recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Certificarile de buna executie prezentate vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client private, valoarea, perioada si locul executiei si vor preciza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va prezenta acordul de asociere, acordul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia. Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Ofertantul va prezenta documente doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara.
Note:
1) Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
2) Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
3) In situa?ia in care contractele au fost semnate inainte de
perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate ?i duse la bun sfar?it in perioada solicitata ?i va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
4) Prin formulele ?lucrari executate ?i duse la bun sfar?it? ?i ?contract de lucrari finalizat? se in?elege:
? lucrari recep?ionate par?ial care sunt inso?ite de proces verbal de recep?ie par?iala; sau
?lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal la terminarea
lucrarilor; sau
?lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal de recep?ie
finala.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin:
Pentru LOT 1
-laborator gradul II pentru beton (pentru drumuri, geotehnica, material de constructii drumuri, betoane);
-statie de producere mixturi asfaltice, -repartizator finisor;
-utilaje transport asfalt, beton, -excavator
-autogreder - minim 1buc;
-cilindru compactor terasamente;
-cilindru compactor asphalt ? minim 1 buc;
-echipament pentru stropit si aplicat emulsie bitum minim 1 buc;
-incarcator frontal ? minim 1 buc;Pentru LOT 2-statie betoane-macara.
-laborator gradul II pentru beton.
Prezentare documente care atesta detinerea (dotarea proprie/
inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor,
instala?iilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate
in realizarea contractului.
Toate documentele se vor prezenta in copie conforma cu originalul si vor fi valabile la la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va furniza info ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)LOT 1
Minim
1
a)1 Coordonator de proiect?specialist cu studii superioare absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu certificare de managerb)1 Sef de santier-specialist cu studii superioare in domeniul constructii drumuri si poduri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani experienta specifica in constructiilor/reparatiilor/modernizarilordomeniul drumuri
c)1 inginer?specialist cu studii superioare in domeniul constructii drumuri si poduri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectivd)1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul constructii drumuri si poduri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei, e)1 Sef de santier-specialist cu studii superioare in domeniul instalatii electrice, absolvent cu diploma de licenta in domeniu, cu cel putin 3 ani experienta specifica in domeniul retele electrice
f)1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul instalatii electrice, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei.
g)Responsabil cu protectia muncii - cu decizie de numire/dispozitia interna (conform HG 300/20062
a)personal specializat pentru executia lucraruilor: asfaltator, betonist, pavator
LOT 2
Minim
a)1 Sef de santier - specialist cu studii superioare in domeniul constructii civile, industriale si agricole, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani experienta specifica in domeniul constructii civile
b)1 Inginer in domeniul instalatii(sanitare, termoventilatii, electrice) cu cel putin 3 ani experienta specifica in domeniul instalatii
c)1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul constructii civile, industriale si agricole, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei .
d)1 Responsabil tehnic in domeniul instalatii(sanitare, termoventilatii, electrice) cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei.
e)Responsabil cu protectia muncii - cu decizie de numire/dispozitia interna (conform HG 300/2006Autoritatea contractanta, inainte de comunicarea rezultatelor procedurii de atribuire, va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, documentele din care sa reiasa confirmarea informatiilor precizate in CV.
Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in originalPentru punctul 1 certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare :
- pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in sectiunea Formulare iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta :
copii ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV(dupa caz)
copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)
-Copii dupa contractele/cartile de munca, in copie conforma cu originalul/ extrase din registrul General al salariatilor - REVISAL ? pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari angajat al ofertantului
Formularul?CV? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata, conform modelului anexat.
Nota: Specialistii propusi pentru executia lucrarilor care nu sunt angajati ai ofertantului, vor prezenta un angajament de participare.
CV?urile si Angajamentul de participare se vor prezenta cu semnatura in original a persoanelor respective
Pentru punctul 2 se solicita
Copii dupa contractele/cartile de munca, in copie conforma cu originalul/ extrase din ? REVISAL
copii ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor ? ( in cazul RTE se va solicita doar atestatul);
Nota: Specialistii propusi pentru executia lucrarilor care nu sunt angajati ai ofertantului, vor prezenta un angajament de participant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Anexa 20, Anexa 21 si Anexa 22in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Anexa 7.2.2.12.A, Anexa 7.2.2.12.B, Anexa 63.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?. Se va indica proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul)In cazul in care parti din lucrare nu vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, cu mentiunea ?Nu este cazul?. Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente in acest sens.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CompletareAnexa nr. 16 ?in original.Completare Anexa nr. 13? in original.Completare Anexa 14, 15completarea anexa nr. 14, 15Dupa caz, Completare Anexa nr. 18 ? in originalInainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta acordul de subcontractare.Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul contractului.Se va prezenta copie lizibila conforma cu originalulCertificat ISO 14001:2005 sau echivalent in domeniul contractului.Se va prezenta copie lizibila conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2013 09:30
Locul: Miercurea Ciuc, P-ta Cetatii nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismuluiDomeniul de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pre?, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au ofertat cel mai mic pre? o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire (inclusiv a caietului de sarcini), prin care se indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea ?sau echivalent?.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Autoritatea contractanta nu accepta completarea ulterioara a documentelor de calificare constatate lipsa in cadrul ofertei.In cazul in care, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, ofertantul uzeaza de dreptul sau legal de a prezenta initial o declaratie cu anexa in temeiul alin. (4) al art.11 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in anexa (Anexa 58)trebuie sa fie mentionate succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor - inclusiv, valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza dedreptul prevazut la alin. (4) , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel. +40 266315120, Fax: +40 266371137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2013 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer