Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea accesului cetatelnilor la servicii de sanatate de calitate prin implementarea unui sistem infomatic integrat in cadrul Spitalului Clinic ?Sfanta Maria? Bucuresti?


Anunt de participare numarul 108831/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Adresa postala:  bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ancuta Comanici, Tel. 021.222.05.00;222.37.55, Email:  [email protected], Fax:  021.222.37.55, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea accesului cetatelnilor la servicii de sanatate de calitate prin implementarea unui sistem infomatic integrat in cadrul Spitalului Clinic ?Sfanta Maria? Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea accesului cetatenilor la servicii de sanatate de calitate prin implementarea unui sistem infomatic integrat in cadrul Spitalului Clinic ?Sfanta Maria? Bucuresti in cadrul Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 3 ? "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public ", Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice ?
Operatiunea 4 ?Sustinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? proiecte la nivel local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
72212780-0-Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Server de aplicatie Buc 3
2. Server baze de date Buc 2
3. Calculator desktop Buc 8
4. Scanner A4 Buc 2
5. UPS-uriBuc 4
6. Imprimante laser A4 monocolor retea Buc 8
7. Imprimante laser A3 monocolor duplex retea Buc 1
8. Imprimante laser A3 color duplex retea Buc 1
9. Echipamente de laborator Set 2
10. Pachet licenta cu suport aferentPachet licentiere 1
11. SGBD Pachet licentiere 3
12. Servicii implementare Sistem Informatic Medical Integrat Servicii1
13. Servicii de instruire administratoriServicii1
14. Servicii de instruire utilizatori finali Servicii 1
15. Servicii Portal Servicii 1
16. Servicii de achizitionare nume de domeniu Servicii 1
17. Amenajare Data Center Servicii 1
18. Retea fibra optica Servicii 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 637, 987.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare 32.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Devoltare Regionala 98%, Fonduri proprii 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006; Decl privind neinc. in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat const. eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului; Adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii; certificate de atestare fiscala; Cazierul fiscal aloperatorului economic; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;in cazul unui ONG: Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social; certificate de atestare fiscala; cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale formular 3; Declatie privind cifra de afaceri; bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) de cel putin 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.4 ? Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii in ultimii 3 ani; Formularul nr. 5 - Experienta Similara + copiidupacontracte, recomandari, acceptante; echipa alcatuita din experti cheie + CV-uri, diplome studii; Prezentarea autorizatiei de comercializare (original sau copie legalizata) pentru componentele ?Commercial, off-the-shelf? (COTS); informatii privind asocierea, subcontractarea; declarat privind calitatea de participant la procedura; ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, OHSAS 18001sau certificate echivalente; conditii de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 1 sistem informaticintegrat, in domeniul spitalicesc, a caruivaloare a fost de minim 1.600.000 Lei, implementat in ultimii trei ani si a acoperit activitatea clinica, administrativa si de gestiune economicofinanciara; echipa experti cheie: Manager de Proiect, Manager Calitate, Specialisti responsabili pentru implementarea solutiei, Expert in activitati de management medical, Responsabil infrastructura si securitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2010 10:00
Locul: Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza art.33/2 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 3 ? "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public ", Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice ?Operatiunea 4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Cofinantare 2%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. (+4) 0213195181, Fax:  (+4) 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al Spitalului Clinic "Sfanta Maria"
Adresa postala:  B-dul Ion Mihalache 37-39, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. (+4) 0212223755, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0212223755
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer