Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBUNATATIREA ACCESULUI INTRE MUNICIPIUL CONSTANTA SI PLATFORMA INDUSTRIALA NAVODARI PRIN LARGIREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI MAMAIA - NAVODARI


Anunt de participare numarul 141503/20.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULNAVODARI
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905 700, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Adrian Constantin, Tel. +40 241760353, Email: [email protected], Fax: +40 241761606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBUNATATIREA ACCESULUI INTRE MUNICIPIUL CONSTANTA SI PLATFORMA INDUSTRIALA NAVODARI PRIN LARGIREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI MAMAIA - NAVODARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BULEVARDUL MAMAIA - MUNICIPIUL CONSTANTA - BULEVARDUL MAMAIA NORD - ORASUL NAVODARI
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Largirea propusa de proiect se intinde de la iesirea din statiunea Mamaia (bariere) pana la Tabara Delfinul.Realizarea investitiei este determinata de faptul ca in perioada estivala segmentul de drum situat intre statiunea Mamaia si Navodari este extrem de aglomerat, fiind necesara largirea drumului de la doua benzi la patru benzi, cu doua benzi pe fiecare sens pe o lungime de 6 269, 76 ml.Profilul propus de beneficiar are o latime de 16 ? 24 m. De la km 0 + 000 m pana la km 0 + 860 m partea carosabila va avea latimea de 12, 00 m, cu spatiu verde pe ambele parti de 1, 00 m si un trotuar de 2, 00 m pe partea dreapta.De la km 0 + 860 m pana la km 6 + 269, 76 m partea carosabila va avea latimea de 14, 00 m, piste de biciclisti de 2 m si trotuare de 1, 5 m. Investitia va cuprinde si lucrari de arta ? construirea unei pasarele pietonale, dar si executia unui sistem separativ de canalizare a apelor puviale aferent drumului de legatura.Deoarece pe anumite portiuni din proiect exista retele care nu permit executarea lucrarilor de structura aferente drumului nou proiectat, acestea vor trebui deviate.Conductele care vor suferi devieri si refaceri sunt: - Conducta de aductiune din tuburi PREMO DN 600;
- Conducta de refulare din tuburi PREMO DN 800 si OL 500;Pe anumite portiuni din proiectexista retele de medie tensiune (20 Kv) care nu permit executarea lucrarilor de structura aferente drumului nou proiectat, ele vor trebui deviate conform proiectului.Vor fi deviate inclusiv retelele subterane si aeriene de medie tensiune (20 Kv) si joasa tensiune care nu permit executarea lucrarilor de structura aferente drumului nou proiectat, iar in vederea posibilitatii de dezvoltare ulterioara a zonei se vor prevedea unilateral, pe toata lungimea proiectului doua canalizarii de protectie (L=12500 m, inclusiv camine de tragere din 500m in 500m), pentru retele de telecomunicatii, realizate din tub PEHD PE80 SDR21 PN6 DN5 (De x g = 140 mm x 5, 1mm).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea se va executa pe teritoriul administrativ al Orasului Navodari si al Municipiului Constan?a. Amplasamentul pe care se vor executa lucrarile este situat in intravilanul municipiului Constanta si al orasului Navodari, iar largirea propusa de proiect se intinde de la iesirea din statiunea Mamaia (bariere)pana la Tabara Delfinul.Realizarea investitiei este determinata de faptul ca in perioada estivala segmentul de drum situat intre statiunea Mamaia si Navodari este extrem de aglomerat, fiind necesara largirea drumului de la doua benzi la patru benzi, cu doua benzi pe fiecare sens pe o lungime de 6 269, 76 ml.Investitia propusa vine in intampinarea acestor aspecte si propune intr-o zona in plina ascensiune turistica ?i reziden?iala, largirea drumului existent, de la doua benzi la patru benzi, plus benzi speciale pentru ciclisti si trotuare pentru pietoni. Profilul propus de beneficiar are o latime de 16 ? 24 m. De la km 0 + 000 m pana la km 0 + 860 m partea carosabila va avea latimea de 12, 00 m, cu spatiu verde pe ambele parti de 1, 00 m si un trotuar de 2, 00 m pe partea dreapta. De la km 0 + 860 m pana la km 6 + 269, 76 m partea carosabila va avea latimea de 14, 00 m, piste de biciclisti de 2 m si trotutuare de 1, 5 m.Investitia va cuprinde si lucrari de arta ? construirea unei pasarele pietonale pentru a men?ine constant fluxul de circulatie, dar si executia unui sistem serparativ de canalizare a apelor puviale aferent drumului de legatura.Deoarece pe anumite portiuni din proiect exista retele care nu permit executarea lucrarilor de structura aferente drumului nou proiectat, acestea vor trebui deviate. Conductele existente se vor dezafecta dupa punerea in functiune a noii retele si se vor lua masurile legale de acoperire si umplere. Conductele care vor suferi devieri si refaceri sunt: - Conducta de aductiune din tuburi PREMO DN 600 situata pe partea dreapta in sensul Mamaia Navodari se va devia si se va reface in prima parte de 2800 m ai proiectului, conform planului de coordonare si al restului planselor anexate, utilizand conducta PEHD PE 100 SDR 17 PN 10 DN 20(Dexg= 500mmx29, 7mm). Se vor reface si proteja toate constructiile hidrotehnice, bransamentele si racordurile existente.- Conducta de refulare din tuburi PREMO DN 800 si OL 500 situata pe partea stanga in sensul Mamaia ? Navodari se va devia si reface pe primii 2500 m ai proiectului, conform planului de coordonare si al restului planselor anexate.Pe anumite portiuni din proiectexista retele de medie tensiune (20 Kv) care nu permit executarea lucrarilor de structura aferente drumului nou proiectat, ele vor trebui evitate. Datorita starii lor tehnice necorespunzatoare, nu se vor refolosi. Cablurile existente se vor dezafecta dupa punerea in functiune a noilor retele. Cablurile de medie tensiune aferente LES 5301, LES 5302 si LES 5306 se vor devia si se vor reface pe 4800 m, conform planului de coordonare al restului plan?elor anexate.Se vor reface si proteja toate bransamentele si racordurile existente, inclusiv cele care pot aparea in timpul executiei. Vor fi deviate inclusiv retelele subterane si aeriene de medie tensiune (20 Kv) si joasa tensiune care nu permit executarea lucrarilor de structura aferente drumului nou proiectat, iar in vederea posibilitatii de dezvoltare ulterioara a zonei se vorprevedea unilateral, pe toata lungimea proiectului doua canalizatii de protectie (L=12500 m, inclusiv camine de tragere din 500m in 500m), pentru retele de telecomunicatii, realizate din tub PEHD PE80 SDR21 PN6 DN5 (De x g = 140 mm x 5, 1 mm).
Valoarea estimata fara TVA: 42, 129, 410.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de part.: 840.500lei.Perioada de valab.a garant.de part.este de 90 zile-termen care curge de la data limita de dep.a ofertelor si se va achita prin mij.prev.in H.G.nr.925/2006, art.86, pana la data deschid. ofert..Mod de constituire-garant.de part. se constit. prin viram. bancar sau printr-un instr. de garantie emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pt perioada prevazuta.Instr.bancar trebuie sa contina in clar denum.autorit.contract., sa faca ref. expresa la procedura organizata, sa aiba inscrisa valabilit., sa prevada modul de executare a garantiei.In conf. cu prevederile art. 86 alin.(3)din HG nr.925/2006, instr. de garantare treb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constat. culpei pers. garantate, in conf. cu contractul garantat, sau, neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Garantia de part.se poate constitui si cu OP in contul Prim. Orasului Navodari RO25TREZ2395006XXX000019 deschis la Trez. Navodari.Cod fiscal RO 4618382.Garantia de part., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se restituie de aut. contr. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.Garant.de part., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castig., se returneaza de aut. contr. dupa semn. contr. de achiz. publ. cu ofertantul ale carui/caror oferte au fost desemnate castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.In cazul formul. unei contest. si a resping. acesteia de catre CNSC, aut.contract.va retine contestatorului din garantie, cuantumul de 11761, 29lei.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile. 5 % din valoarea contractului fara TVA, conf., art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute de prevederile art. 90 alin. 1 - 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile ulterioare. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturi, suma initiala care se depune in contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG nr. 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM in conditiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa nr. 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce 50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, A.P. 1?SPRIJINIREA DEZVOLTARII DURABILE A ORASELOR-POLI URBANI DE CRESTERE, D.M.I. 1.1 PLANURI INTEGRATE DE DEZVOLTARE URBANA, SUBDOMENIUL POLI DE CRESTERE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Declaratie privind eligibilitatea ? Se va completa si prezenta Formularul A; b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul B; c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa si prezenta Formularul B1 In vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, astfel: 1.d-l NICOLAE MATEI ?Primarul orasului Navodari; 2.d-l Florin CHELARU- viceprimarul orasului; 3.d-l Petrica Adrian CONSTANTIN? Sef Serviciu Achizitii Publice-Management Programe; 4.d-na Viorica TIRSOAGA ? secretarul orasului Navodari; 5.d-na Margareta MITRAN ? Director Executiv; 6.d-na Cerasela SCARLAT ? Director Executiv ADPP 7.d-na Daniela CHIRU ? Director Executiv Directia de Asistenta Sociala, STAN LIVIU MARIAN - consilier local, ZIDARU CIPRIAN GHEORGHE - consilier local, MORUZI VASILE - consilier local, COMAN ILIE - consilier local, SURDU MARIAN - consilier local, APOSTOL ION - consilier local, POPA LUANA - consilier local, POPESCU CRISTIAN - consilier local, TUDOR NICOLAE - consilier local, PINDICI RADU - consilier local, DRAGHICI FLORIN - consilier local, BADESCU LAURENTIU - consilier local, MARA LILIANA - consilier local, SANGEAP DOINA - consilier local, BOASCA BOGDAN - consilier local, TUCAN EMANUEL - consilier local, DUMITRESCU DANIEL - consilier local. Formularul va fi prezentat completat, dupa caz, de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant; d)Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) e) Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. f) Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sa compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine ?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in
oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straine?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani va fi de minim 84.250.000 lei.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani vizate de DGFP, precum si a fiselor de informatii generale - formular C din sectiunea formulare.Potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, pentru justificarea cifrei de afaceri globale se vor accepta si a alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate, operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile solicitate.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare in de minim 7021568, 34 lei, pentru perioada o perioada de 3 luni. Documentul trebuie sa fie prezentat in original si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante si sa faca referire expresa la prezenta procedura organizata de autoritatea contractanta si sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita - 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a princip. lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de exec., beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut.contract. sau clienti privati.Executia de lucr.sim.se confirma prin prezentarea unor certif./doc. emise sau contrasemnate de o autorit. ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomand. din partea benef., semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale). Scris. de recomandare/pr. verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni/informatiile privind indeplinirea obligatiilor contract, vor indica beneficarii, valoarea lucrarilor, natura acestora, perioada si locul de executare, cu precizarea daca lucr. au fost execut. in conf. cu normele profes.din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Document.se vor prez.in orig/copie legaliz./copie lizbila, semnate si stamp.cu mentiunea"conf.cu orig.".
Cerinta minima: Ofert. va mentiona 1 contract insotit de certificari de buna executie: pr.verb. de rec., semnate de ambele parti si recomand.din partea benef./ informatii privind modul de indeplinire al contract.), din care sa reiasa ca, in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofert., au fost executate lucr. de constr. similare, in valoare egala sau mai mare cu valoarea contractului ce urmeaza sa fie atribuit.In cazul in care contract au. fost semnate inainte de perioada de 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, aut. contract. va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Pt demonstrarea indepl. cerintei minime privind exper. simil., ofert.va mentiona 1 contr. insotit de certificari de buna executie-pr.verb.de rec. si recomandari.Pentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Cerinta minima - Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie, a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si mijloacelor de transport necesare pentru derularea in bune conditii a investitiilor. Lista si inscrisurile doveditoare trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin contracte de inchiriere, de leasing, de colaborare ?.a. Neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului.
Resurse umane-Se vor prezenta date cu privire la personalul de specialitate asigurat pentru indeplinirea contractului
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate -Coordonator de proiect (reprezentantul Antreprenorului), Studii: Facultatea de Constructii ? detine diploma de inginer.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare ? CV, insotit de declaratia de disponibilitate; copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare, copie simpla a contractului individual de munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist, - copie simpla (conform cu originalul) a cartii de munca (sau echivalentul acesteia).
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - Responsabil tehnic cu executia ? categoria constructii civile.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele, urmatoarele: copia simpla a autorizatiei sau a atestatului tehnico-profesional insotita de copia legitimatiei eliberata in baza atestatului din care sa rezulte valabilitatea acesteia la data limita de depunere a ofertei sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist insotita de declaratia de disponibilitate.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - Responsabil SSM ? COR 241220.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare ? CV, insotit de declaratia de disponibilitate; copie simpla a certificatului de absolvire din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist sau copie simpla (conform cu originalul) dupa contractul individual de munca (sau echivalentul acestora) vizate de Inspectoratul Teritorial de Munca (sau echivalentul acestuia), copie simpla a contractului individual de munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist, - copie simpla (conform cu originalul) a cartii de munca (sau echivalentul acesteia).
Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere si de executie a ofertantului in ultimii 3 ani, personal pe care se angajeaza sa-l utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari de constructii si instalatii de incalzire, in termenul de valabilitate, eliberat de un organism acreditat RENAR sau de un organism membru al EA ? European Co-operation for Acreditation.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Nu se accepta ? in curs de certificare?.
Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari de construtii si instalatii de incalzire in termenul de valabilitate, eliberat de un organism acreditat RENAR sau de un organism membru al EA ? European Co-operation for Acreditation.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Nu se accepta ? in curs de certificare?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2013 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2013 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2013 15:30
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, INSOTITI DE IMPUTERNICIRE SI CARTE DE IDENTITATE, MEMBRII COMISIEI DE DESCHIDERE SI EVALUARE A OFERTELOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 AXA PRIORITARA 1 ? SPRIJINIREA DEZVOLTARII DURABILE A ORASELOR -POLI URBANI DE CRESTERE DOMENIUL DE INTERVENTIE 1.1 PLANURI INTEGRATE DE DEZVOLTARE URBANA, SUB DOMENIUL POLI DE CRESTERE
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Precizare nr.1: In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI NAVODARI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. DOBROGEI NR. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel. +40 241760353, Email: [email protected], Fax: +40 241761606, Adresa internet (URL): http: //www.primaria-navodari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer