Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa proiecte finantate din Instrumente Structurale


Anunt de participare numarul 133938/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Afacerilor Europene ? Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +4 0213025275, In atentia: Simion Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa proiecte finantate din Instrumente Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa proiecte finantate din Instrumente Structurale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv GeneralAcest proiect contribuie la asigurarea sprijinului in vederea implementarii eficiente si eficace a Instrumentelor Structurale pentru perioada 2007-2013, prin furnizarea de formare de baza privind pregatirea, managementul si implementarea proiectelor pentru beneficiarii acestor programe.Obiectivul specific il reprezinta furnizarea cunostintelor si aptitudinilor adecvate pentru beneficiari in managementul proiectelor si al contractelor de achizitii publice in contextul Instrumentelor Structurale.Rezultate ce se doresc a fi atinse de Operatorul economic: Componenta 1: Instruire in managementul proiectelor in contextul Instrumentelor Structurale: ? aproximativ 616 persoane pregatite in implementarea proiectelor in contextul Instrumentelor Structurale.Componenta 2: Instruire pentru beneficiari in domeniul achizitiilor publice de servicii si bunuri si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora: 1. aproximativ 625 persoane din cadrul beneficiarilor de Instrumente Structurale (care au calitatea de autoritate contractanta) pregatite in domeniul achizitiilor publice de servicii si bunuri si/sau in domeniul achizitiilor publice de lucrari si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 50.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii(FORMULARUL 4), prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 Deschis la ATCPMB(dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o Scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 7In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 2) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 8Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu FORMULARUL 9Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat in conformitate cu FORMULARUL 10NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico - financiara In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, inclusiv liderul, va prezenta acest formular. De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiunea Informatii generale ? punctele 1-11.
Cerinta nr. 2 (partea 1) Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 , vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Cerinta nr. 2 (partea 2) In cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Cerinta nr. 2 (partea 3) Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 3 1. Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor financiare: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 4.000.000 lei, echivalentul in moneda nationala a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 (partea 1) Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara (formare profesionala in contextul Fondurilor Structurale si/sau de Coeziune) prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc. Valoarea cumulata a serviciilor prestate anterior trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei.
Cerinta nr. 1 (partea 2) Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similare (servicii de formare profesionala in contextul Fondurilor Structurale si/sau de Coeziune). Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelor.
Cerinta nr. 2 (partea 1) Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (expertii-cheie, care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului):
Cerinta nr. 2 (partea 2) 1. Liderul de proiect: Calificare si abilitati: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta; - Limba engleza scris si vorbit, se va verifica pe baza informatiilor din CV; Experienta profesionala - Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta; - Experienta profesionala de lider de proiect/lider de echipa/Director de proiect in asistenta tehnica finantata din fonduri nerambursabile si de formator in contextul fondurilor structurale si de coeziune, dovedita prin intermediul a minim un proiect.
Cerinta nr. 2 (partea 3) Expert formare coordonator pentru Componenta 1: Calificare si abilitati: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta; - Limba engleza scris si vorbit, se va verifica pe baza informatiilor din CV; Experienta profesionala - Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta; - Experienta profesionala ca formator in managementul proiectelor, in contextul Instrumentelor Structurale (componenta 1), dovedita prin intermediul a minim 1 proiect.
Cerinta nr. 2 (partea 4) 3. Expert formare coordonator pentru Componenta 2 Calificare si abilitati: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta; - Limba engleza scris si vorbit, se va verifica pe baza informatiilor din CV; Experienta profesionala - Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta; - Experienta ca formator in domeniul achizitiilor publice de servicii si bunuri si managementul contractelor de achizitii publice (componenta 2), dovedita prin intermediul a minim 1 proiect. Atentie!!!: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie vor fi respinse.
Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
31%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru factorul de evaluare sunt prezentate in Caietul de sarcini Capitolul 10 - CRITERII DE ATRIBUIRE.
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
14%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru fiecare sub-factor al factorului de evaluare sunt prezentate in caietul de sarcini Capitolul 10 - CRITERII DE ATRIBUIRE
3.
Relevanta metodologiei de prestare a serviciilor
35%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru fiecare sub-factor al factorului de evaluare sunt prezentate in caietul de sarcini Capitolul 10 - CRITERII DE ATRIBUIRE
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
20%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru fiecare sub-factor al factorului de evaluare sunt prezentate in caietul de sarcini Capitolul 10 - CRITERII DE ATRIBUIRE.
Punctaj maxim componenta tehnica: 69
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 12:00
Locul: ACIS, B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Doc. de atribuire este atasata prezentului anunt. Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis.In acest caz, contractul va fi atrib ofertantului a carui noua prop financiara are pretul cel mai scazut.La incheierea contractului, ofertantului castigator i se va sol sa prez contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii(dc este cazul)si scrisoarea de garantie financiara de buna executie in formatul din doc de atribuire.Orice op ec care incearca sa stab intalniri individuale cu aut. contractanta/benef. in legatura cu acest proiect pe perioada proc de atrib poate fi exclus din procedura.Op ec declarat castigator este obligat conf. normelor legale in vigoare sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efect. platilor aferente serv. prestate in cadrul contract.Aut. Contract. are dreptul de a anula aplicarea proced pt atrib contract de achiz pub in cond prev de lege.Aut contract isi rezerva dreptul de a incheia contractul de servicii cu op ec castigatori in limitele fondurilor disponibile.Dc proc se anuleaza, ofertantii vor fi notif de Aut Contract.Dc plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi returnata nedeschisa ofertantului la solicitarea acestuia.In nici un caz Aut Contract nu va fi resp pt daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar dc Autorit Contract a fost notificata in prealabil in acest sens.Pub unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Aut Contract de a implementa programul sau proiectul anuntat.Aut. contract va folosi pentru contractare form de contract prezentat in doc de atrib, cu toate anexele specif. Aut contract va incheia contractul de achiz pub in per de valab a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transm comunicarii privind rezult aplicarii proced, conf prev art 205 din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
A se vedea prevederile art. 256 (1) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Europene - Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 213025229, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer