Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa operatiuni cofinantate prin axele prioritare 1-6 ale POSDRU 2007-2013


Anunt de participare numarul 139313/02.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, cod postal 011158, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011158, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU, Tel. +40 213150207, In atentia: Cristian ABABEI, Email: [email protected], Fax: +40 213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa operatiuni cofinantate prin axele prioritare 1-6 ale POSDRU 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul ?Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa operatiuni cofinantate prin axele prioritare 1-6 ale POSDRU 2007-2013? are ca obiectiv asigurarea sprijinului necesar beneficiarilor POSDRU pentru gestionarea eficienta si eficace a proiectelor pe care le implementeaza, prin: organizarea unor sesiuni de formare si suport operational (tutoriat).
Rezultatele de atins in cadrul contractului sunt detaliate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita oferta pentru servicii de organizare de sesiuni de formare si suport operational (tutoriat) necesare implementari proiectului ?Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa operatiuni cofinantate prin axele prioritare 1-6 ale POSDRU 2007-2013?.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 053, 951RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de: 250.000, 00 LEI (pentru alta moneda ? cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primirea ofertelor (egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se constituie in conf. cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 17) prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO90TREZ70054010603XXXXX (TREZROBU)deschis la Trezoreria Operativa Mun. Bucuresti. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o Scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata, in original, inainte de data semnarii contractului (Formular 18). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 finantat din Fondul Social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1:
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3
Cerinta nr.2:
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 4
Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Precizari:
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate
-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 4
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr.3:
Certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 5
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5
Cerinta nr.4:
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 6
Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt:
Mariana Campeanu - Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale
Petru- Radu Paun - Jura ? Secretar general
Cristian Ababei ? Director general
Daniela Manuc - Director general adjunct
Daniel Chitoi ? Director
Ion Daniel Popa ? Sef ServiciuPrecizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 6
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 6
- In cazul in care exista subcontractan?i, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 6
NOTA: Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romane
Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (eliberat cu max.30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In Certificatul Constatator nu trebuie sa fie inscrise men?iuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.In cazul unui ONG/persoane juridice non-profit, se va depune Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta), document care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata.
Persoane juridice/fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.
- Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) a ofertantuluitrebuie sa fie de cel putin 11.500.000 lei, echivalentul in moneda nationala a ofertantului.
Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala a operatorului economic si echivalentul in euro.
Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul nr. 7 si bilanturile contabile.
Continuare Cerinta nr.1
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta bilanturile contabile, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr.346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 ? Experienta similara
Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in prestarea de servicii similare ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a maxim 5 contracte a caror valoare cumulata este de minim8.000.000 lei, fara TVA. Contractele prezentate trebuie sa fi avut ca obiect prestarea de:
? Servicii de formare in domeniul fondurilor europene;
? Servicii de dezvoltare a capacitatii institutionale pentru organizatii care gestioneaza sau implementeaza fonduri europene/proiecte europene.Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Continuare Cerinta nr. 1 ? Experienta similara
Se vor atasa documente suport ( recomandari datate, semnate si parafate de emitent, documente constatatoare sau echivalent) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat); calitatea serviciilor prestate.Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Cerinta nr. 2 - Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Lista expertilor-cheie propusi pentru implementarea contractului
Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul de specialitate, enumerat in cadrul cerintelor urmatoare, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (expertii-cheie, care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).CV-urile trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profeisonale solicitate fiecarui expert. Astfe, CV-urile trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului.
Continuare Cerinta nr. 2 - Personalul solicitat pentru indeplinirea contractuluiOperatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Atentie: se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai jos. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie vor fi respinse.
Cerinta nr. 3 - Liderul de echipaCalificare si abilitati:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- conostinte de limba engleza scris si vorbit, se vor verifica pe baza informatiilor din CV;
Experienta profesionala:
- minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiiilor superioare de lunga durata;
- experien?a in domeniul managementului de proiect, demonstrand ca a participat la implementarea a cel pu?in 1 contract de prestari servicii similar in calitate de expert cheie ? rol de coordonator/manager de proiect/lider de proiect/lider de echipa.
Se va prezenta CV-ul expertului si declaratia de disponibilitate.
Cerinta nr. 4 - Coordonator formareCalificare si abilitati:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- cunostinte de limba engleza scris si vorbit, se va verifica pe baza informatiilor din CV;
- Formator certificat CNFPA sau echivalent ? Conform Hotararii CNFPA nr. 299/2009Experienta profesionala:
- minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilorsuperioare de lunga durata;
- experienta in domeniul formarii profesionale demonstrand ca a participat la implementarea a cel putin 1 contract de prestari servicii similar, prin implicarea sa in calitate de expert desfasurand activitati de coordonare activitati de formare.
Se va prezenta CV-ul expertului, certificatul de formator si declaratia de disponibilitate.
Cerinta nr. 5 - Coordonator activitati de sprijin pentru beneficiariCalificare si abilitati:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- limba engleza scris si vorbit, se va verifica pe baza informatiilor din CV;
Experienta profesionala:
- minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare de lunga durata;
- experienta in domeniu demonstrand ca a participat la implementarea a cel putin 1 contract de prestari servicii similar, in calitate de expert si desfasurand activitati similare de sprijin pentru beneficiari de proiecte finantate din fonduri europene .
Se va prezenta CV-ul expertului si declaratia de disponibilitate.
Cerinta nr. 6 - Expert Fondul Social EuropeanCalificare si abilitati:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- cunostinte de limba engleza scris si vorbit, se va verifica pe baza informatiilor din CV;
Experienta profesionala:
- minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata;
- experienta in domeniul Fondului Social European, demonstrand ca a participat la implementarea a cel putin 1 contract de prestari servicii similar, prin implicarea sa ca expert desfasurand activitati similare pentru beneficiari de proiecte cofinantate din Fondul Social European. Aceasta experienta specifica este necesara deoarece proiectele cofinantate prin Fondul Social European trebuie sa respecte conditii specifice prevazute de Regulamentul CE nr.1081/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta CV-ul expertului si declaratia de disponibilitate.
Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul inten?ioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractan?ilor, precum ?i partea lor de implicare in contract.
In cazul unei asocieri, Formularul nr. 10va fi depus de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte cu pre?uri egale, departajarea acestora se va face prin reofertarea pre?ului in plic inchis.La incheierea contractului, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii (daca este cazul) si scrisoare de garantie financiara de buna executie.Orice op ec care incearca sa stab intalniri individuale cu aut. contractanta/benef. in legatura cu acest proiect pe perioada proc de atrib poate fi exclus din procedura. Aut contract isi rezerva dreptul de a incheia contractul de servicii cu op ec castigator in limitele fondurilor disponibile. Dc plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi returnata nedeschisa ofertantului la solicitarea acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
A se vedea prevederile art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011158, Romania, Tel. +40 213150207, Email: [email protected], Fax: +40 213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer