Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea capacitatii de programare si a calitatii lucrarilor de constructii si reabilitare de poduri


Anunt de participare numarul 51107/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.40 21 326 55 55 interior 116, In atentia: Carlan Mircea, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30 / +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea capacitatii de programare si a calitatii lucrarilor de constructii si reabilitare de poduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cestrin- Bd. Iuliu Maniu 401A, Sector 6, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea pentru Sectia Poduri Rutiere din CESTRIN de echipamente moderne pentru monitorizarea sistematica a comportarii materialelor si a evolutiei structurilor, o evaluare a starii tehnice a inventarului de poduri de pe intreaga retea de drumuri nationale din tara, in scopul prioritizarii lucrarilor de reparatie si reabilitare.
Echipamentele trebuie sa fie in deplina concordanta cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini anexat prezentului Anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Echipament de cercetare si experimentare (Rev.1)
30236000-2-Echipament de tehnologie informatica (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
34144000-8-Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
35121100-9-Barci cu motor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in SECTIUNEA B2: ANEXE LA CONTRACT, Anexa I Caiet de Sarcini din documentatia de atribuire atasata prezentului Anunt de participare..
Achizitia se va realiza in 5 loturi conform specificatiilor tehnice ANEXEI B.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (scrisoare de garantie bancara)Lot 1:1000, Lot 2:700, Lot 3:200, Lot 4:2000, Lot 5:24000Garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din programul PHARE 2006/018-147.03.10.01.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in oricare dintre situatiile de la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei sau echivalent din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori
4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala in raza teritoriala a careia isi are sediul operatorul economic sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
5.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale in raza teritoriala a caruia operatorul economic isi are sediul social sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
8.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181
9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1, 2, 3, 4, 5
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocieriide operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
2. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)Formularul 7 - Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. sa fie pozitiva2. sa fie minim deLOT 1:50 000_EUROLOT 2:36 000_EUROLOT 3:10 000_EUROLOT 4:100 000_EUROLOT 5: 1 200 000_EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) proiecte in:
a) Lot 1 - domeniul furnizarii de echipament/ aparatura de laborator;b) Lot 2 - domeniul furnizarii de echipament IT
c) Lot 3 - domeniul furnizarii de barci cu motor.
d) Lot 4 - domeniul furnizarii de vehicule (autoturism, autoutilitara, autospeciale etc.)
e) Lot 5 - domeniul furnizarii de echipamente de inspectie si testare2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la specialisti in: .
a) Lot 1 - domeniul testarilor distructive si nedistructive la podurile rutiere
b) Lot 3 -. domeniul vehiculelor acvatice
c) Lot 4 - domeniul vehiculelor
d) Lot 5 - domeniul inspectiei si investigatiilor la poduri rutiere3.Pentru toate Loturile
Ofertantul si producatorul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii in domeniul proiectului.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cel putin 1 contract finalizat cu participarea ofertantului la respectivul contract: a)Lot 1 - in valoare de minim 20 000Eurob) Lot 2 - in valoare de minim 10.000 euroc) Lot 3 - in valoare de minim 3 000 eurod) Lot 4 - in valoare de minim 30.000 euroe) Lot 5 - in valoare de minim 300.000 euro2.a) Lot 1 - Minim 3 specialisti (personal tehnic de specialitate)b) Lot 3 -. Minim 1 specialist (personal tehnic de specialitate)c) Lot 4 - Minim 3 specialisti (personal tehnic de specialitate)d) Lot 5 - Minim 3 specialisti (personal tehnic de specialitate)3.ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053691 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 12:00
Locul: OPCP, B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006/018-147.03.10.01.04 Imbunatatirea sigurantei, calitatii serviciilor si capacitatii institutionale in sectorul transporturi
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Mircea Voda, NR.44 , intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3265555 int. 181, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 alin 2 si art. 280alin.(5) din OUG 34/2006-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Mircea Voda, NR.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer