Licitatie Publica - Imbunatatirea capacitatii institutionale a Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare - Componenta de furnizare
Anunt de participare numarul 57639/05.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: BĀ¬dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+ 4021 326 55 55/ int. 522, In atentia: Denice Gabriela Ianculescu, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30/ +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea capacitatii institutionale a Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare - Componenta de furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare : Str. Foisorului nr.2, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servere cu software aferent, arii de stocare, statii de lucru (calculatoare personale) cu software aferent, monitoare LCD TFT, software, echipament de comunicatii (switch-uri, media convertoare FO, patchcorduri FO), dulapuri de tip rack cu console de rack cu KVM, videoproiector profesional, ecran de proiectie profesional, instalatie de sonorizare, instalatie de climatizare profesionala pentru camera serverelor, site UPS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30260000-9 - Servere (Rev.1)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
30259800-7-Sistem de sonorizare (Rev.1)
32323400-7-Echipament video de redare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 340, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 Euro, avand valabilitatea: 90 de zile de la data depunerii ofertei. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acordului de Finantare PHARE RO 2006/018-147.03.08 (finantare nerambursabila U.E si cofinantarea suportata din bugetul CNVM). Platile se fac in conformitate cu Contractul de furnizare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in oricare dintre situatiile de la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului ;
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
6. Cazier judiciar pentru reprezentantul/reprezentantii legal(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 5;7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii :2005, 2006, 2007;
2.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii :2005, 2006, 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie sa depaseasca valoarea de 1.340.000 euro ;2.sa fie pozitiva .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara a ofertantului
2.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, maxim 3 (trei) proiecte in domeniul furnizarii, instalarii si configurarii de echipamente IT, valoarea cumulata a acestor proiecte fiind de minimum 670.000 euro, aceasta reprezentand participarea ofertantului;2. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul proiectului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocieri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. OPCP :474.041/03.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 13:00
Locul: OPCP - B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acordul de Finantare PHARE RO 2006 / 018-147.03.08.02 - Imbunatatirea capacitatii institutionale a Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare - Componenta de furnizare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30/ +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bdul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30/ +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 17:18