Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea capacitatii operationale a ANV in conformitate cu conceptele de e-customs ale UE componenta de achizitii de bunuri


Anunt de participare numarul 50501/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 5555, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea capacitatii operationale a ANV in conformitate cu conceptele de e-customs ale UE componenta de achizitii de bunuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANV (sediu central si SSVRSCE), DRAOV Bucuresti, DRAOV Brasov, DRAOV Constanta, DRAOV Cluj, DRAOV Craiova, DRAOV Galati, DRAOV Iasi, DRAOV Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente pentru sustinerea informatica a componentelor vamale care asigura interoperabilitatea cu sistemele DG TAXUD.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30260000-9 - Servere (Rev.1)
30248200-1-Licente de software (Rev.1)
30248300-2-Actualizare software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Servere
Servere pentru DRAOV 8 unitati
Servere pentru ANV (sediu central si SSVRSCE ) 2 unitati
Lot 2 Licente software
Upgrade licente Tivoli 1 pachet
Upgrade licente Lotus LMS 1 pachet
Upgrade licente securitate internet/intranet 1 pachet
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: Lot1:6, 000 euro;Lot 2:9, 000 euroGarantia de buna executie 10% din valoarea contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romane.RO2006/018-147.03.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza asociatia constituita dupa ce oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
2. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
8. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1
a) Media cifrei de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Lot 2
a) Media cifrei de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Daca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot ofertat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1a) trebuie sa fie mai mare de 500.000 eurob) trebuie sa fie pozitivaLot 2a). trebuie sa fie mai mare de 600.000 eurob). trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes cel putin 1 contract in domeniile: livrare echipamente IT, instalare si pregatire utilizatori, in ultimii 3 ani calculati de la data depunerii ofertei, 2.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are angajati specializati in domeniile specifice acestui contract, precum ar fi: a)managementul proiectelor de livrare echipamente IT,
b)asigurarea calitatii si gestionarea riscurilor,
c)asigurarea securitatii mediului IT conform standardelor specifice in domeniu.
3. Ofertantul (operator economic sau fiecare din membrii grupului de operatori economici) si producatorul trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate.
Lot 2
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes cel putin 1 contract in domeniile: livrare echipamente IT, instalare si pregatire utilizatori, in ultimii 3 ani calculati de la data depunerii ofertei, 2.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are angajati specializati in domeniile specifice acestui contract, precum ar fi: a)managementul proiectelor de livrare echipamente IT,
b)asigurarea calitatii si gestionarea riscurilor,
c)asigurarea securitatii mediului IT conform standardelor specifice in domeniu.
3. Ofertantul (operator economic sau fiacare din membrii grupului de operatori economici) si producatorul trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 11. minimum 100.000 Euro (participarea ofertantului la respectivul contract)2. are angajati specializati3. ISO 9001 sau echivalentLot 21. de minimum 150.000 Euro (participarea ofertantului la respectivul contract)2. are angajati specializati3. ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Phare 2006/018-147.03.04 Imbunatatirea capacitatii operationale a ANV in conformitate cu conceptele e-customs ale UE componenta de achizitii de bunuri din cadrul Fisei multi-anuale 2004-2006 Intarirea Managementului Frontierei
VI.3) Alte informatii
Nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. e-licitatie.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.021326 5555, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 272 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.021326 5555, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer