Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea conditiilor de lucru ale judecatorilor


Anunt de participare numarul 63275/09.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea conditiilor de lucru ale judecatorilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, locatiile instantelorprevazute inlista de livrare din documentatia de atribuire atasata prezentului Anunt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin acest contract vor fi achizitionate, pentru instantele de judecata, piese de mobilier destinate uzului judecatorilor, prin dotarea birourilor de lucru ale acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 2 - Mobila mobila de birou pentru uzul judecatorilor (regiunea de Est a tarii), conform descrierii din Caietul de sarcini.
LOT 3 - Mobila mobila de birou pentru uzul judecatorilor (regiunea de Sud-Vest si centrala a tarii), conform descrierii din Caietul de sarcini.
LOT 4 - Mobila mobila de birou pentru uzul judecatorilor (regiunea de Nord-Vest a tarii), conform descrierii din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 609, 540EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (Scrisoare de garantie bancara): Lot 2:4100 EuroLot 3:4200 EuroLot 4:3700 EuroGarantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acordului de Finantare PHARE 2006/018-147.01.04. Plata conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei sau echivalent din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori.2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala in raza teritoriala a careia isi are sediul operatorul economic sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii.3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale in raza teritoriala a caruia operatorul economic isi are sediul social sau echivalent.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Pentru Lotul 2, Lotul 3 si Lotul 4
1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocieriide operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)1. Sa fie pozitivaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 7 Informatii generaleb)Sa fie mai marede: 165.000 Euro pentru Lotul 2170.000 Euro pentru Lotul 3150.000 Euro pentru Lotul 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 21. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita dedepunere ofertelor) proiecte in domeniul furnizarii de mobilier (productie sau distributie)2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie).Lot 3
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere ofertelor) proiecte in domeniul furnizarii de mobilier (productie sau distributie)2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie).Lot 4
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere ofertelor) proiecte in domeniul furnizarii de mobilier (productie sau distributie)2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 21. cel mult 3 contracte finalizate cu participarea ofertantului in mod cumulativ in valoare de minim 52.000 Euro2. Minim 5 specialisti (personal tehnic de specialitate)Formularul 8 - Informatii generale despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriuluiLot 31. cel mult 3 contracte finalizate cu participarea ofertantului in mod cumulativ in valoare de minim 53.000 Euro2. Minim 5 specialisti (personal tehnic de specialitate)Formularul 8 - Informatii generale despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriuluiLot 41. cel mult 3 contracte finalizate cu participarea ofertantului in mod cumulativ in valoare de minim 46.000 Euro2. Minim 5 specialisti (personal tehnic de specialitate)Formularul 8 - Informatii generale despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 16:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006/018-147.01.04.09.02 Imbunatatirea conditiilor de lucru ale judecatorilor
VI.3) Alte informatii
Documentata de atribuire este atasata prezentului anunt, pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Mircea Voda, NR.44, intrarea B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4) 021 3265555, int 181, Email: [email protected], Fax: Fax: (+4) 0213268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 alin 2 si art.280 alin.(5) din OUG 34/2006 -10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Mircea Voda, NR.44, intrarea B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: Fax: (+4) 0213268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer