Licitatie Publica - Imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori in Romania
Anunt de participare numarul 61431/15.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori in Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cele 5 locatii prevazute in anexa I. C a documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste dotarea generala a celor doua penitenciare pentru minori si tineri de la Craiova si Tichilesti (atelier spalatorie, ateliere pregatire vocationala, bucatarie, cabinet medical); in vederea asigurarii unor conditii cat mai bune pentru minorii privati de libertate; precum si dotarea cu vehicule de transport a celor doua penitenciare pentru minori si tineri si a centrelor de reeducare de la Buzias, Targu Ocna si Gaesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29541600-9 - Masini de spalat, masini de curatare uscata si masini de uscat pentru rufe (Rev.1)
32322000-6-Echipament multimedia (Rev.1)
33100000-1-Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
34114210-4-Vehicule pentru transportul detinutilor (Rev.1)
36316000-9-Instrumente de percutie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Atelier spalatorie
2. Atelier pregatire vocationala cizmarie si croitorie
3. Bucatarie
4. Cabinet medical
5. Atelier pregatire vocationala pictura
6. Atelier pregatire vocationala sculptura
7. Atelier pregatire vocationala multimedia
8. Atelier pregatire vocationala - muzica
9. Autovehicule
10. Microbuze
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1-500Eur, Lot3-1000Eur, Lot5-1800Eur, Lot6-2200Eur, Lot7-500Eur, Lot9-6200Eur, Lot10-7000Eur.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006 RO 2006/ /018-147.01.04.06.02
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia de eligibilitate 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;4.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
8.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007), va depasi: b) Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)LOT 1:25.000EUROLOT 2:4.000 EUROLOT 3:50.000EUROLOT 4:10.000 EUROLOT 5:90.000 EUROLOT 6:110.000 EUROLOT 7:25.000 EUROLOT 8:11.000 EUROLOT 9:300.000 EUROLOT 10:325.000 EURODaca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitate mai sus pentru fiecare lot OFERTAT.b)Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati pana la data termenului limita de depunere a ofertelor)Lotul 1 - contracte in domeniul furnizarii echipamentelor de spalatorie si/sau curatatorieLot 2 - contracte in domeniul furnizarii echipamentelor de confectii textile/de productie incaltaminte
Lot 3 - contracte in domeniul furnizarii de echipament pentru dotarea utilitara de bucatarii de restaurante / cantinesi/sau in domeniul furnizarii de echipament frigorific pentru restaurante/cantine
Lot 4 - contracte in domeniul furnizarii de echipament medical
Lot 5 - contracte in domeniul furnizarii de produse de papetarie, demateriale / unelte de pictura, desen, lucrari de arta
Lot 6 - contracte in domeniul furnizarii de echipamente / materiale / unelte de sculptura si/sau tamplarie si/sau in domeniul producerii/furnizarii de cherestea/ lemn
Lot 7 - contracte in domeniul furnizarii de echipamente electronice / multimedia / IT&CLot 8 - contracte in domeniulfurnizarii de aparatura electronica / instrumente muzicale si/sau accesoriiLot 9 - contracte in domeniulproducerii/furnizarii de autovehicule pentru transportul in comun si/sau autovehicule cu destinatie speciala
Lot 10 - contracte in domeniul producerii/furnizarii de autovehicule pentru transportul detinutilor /autovehicule cu destinatie specialaB)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la specialisti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A)Lotul 1-cel mult 3 contracte, participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum 10.000 EuroLotul 2-cel mult 3 contracte, participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum 1.500 EuroLotul 3-cel mult 3 contracte, participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum 20.000EuroLotul 4-cel mult 3 contracte, participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum 4.000EuroLotul 5-cel mult 3 contracte, participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum 10.000 EuroLotul 6-cel mult 3 contracte; participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum 35.000 EuroLotul 7-cel mult 3 contracte, participarea ofertantului in cadrul contractului fiind de minimum 10.000 EuroLotul 8-cel mult 3 contracte; participarea ofertantului in cadrul contractului fiind de minimum 5.500 EuroLotul 8-1 contract; participarea ofertantului in cadrul contractului fiind de minimum 90.000EuroLotul 10-1 contract; participarea ofertantului in cadrul contractului fiind de minimum 90.000 Euro Lotul 10B)- Lot 1 minim 3 specialisti in domeniul proiectului. Lot 2 - minim 1 specialist in domeniul proiectului- Lot 3 - minim 3 specialisti in domeniul proiectului- Lot 4 - minim 1 specialist in domeniul proiectului- Lot 5 minim 3 specialisti in domeniul proiectului- Lot 6 - minim 3 specialisti in domeniul proiectului- Lot 7 - minim 3 specialisti in domeniul proiectului- Lot 8 - minim 1 specialist in domeniul proiectului- Lot 9 - minim 5 specialisti in domeniul proiectului- Lot 10 - minim 5 specialisti in domeniul proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2008 12:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramulNational pentru Romania PHARE 2006
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei, atasate prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55/ int. 181, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform art.272, alin 2, din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55/ int.614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 19:12