Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata a localitatilor Bratca si Beznea, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 51226/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)
Adresa postala: bratca 126, Localitatea: Bratca, Cod postal: 417080, Romania, Punct(e) de contact: Com Bratca nr. 126 jud Bihor, Tel.0259 315650, In atentia: d-nul Micula Ionel, Email: [email protected], Fax: 0259 315650, Adresa internet (URL): www primaria-bratca. ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata a localitatilor Bratca si Beznea, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bratca, Localitatile Bratca si Beznea, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de alimentare cu apa si canalizare in satele Bratca si Beznea,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare de lucrari de alimentare cu apa si canalizare;
- 26, 79 km retea de apa potabila,
- 25, 695 km retea de apa uzata,
- gospodarie de apa compusa din: captare izvor, statie de pompare, filtre lente, filtre rapide sub presiune, clorinare inmagazinare 100mc si 200mc
- reabilitare si extindere statie de epurare, 500mc/zi
- bransamente apa potabila 400 buc si racorduri de canalizare 400 buc,
- statii de pompare ape uzate 2 buc, statii de repompare apa potabila 2 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 15, 607, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul MMDD: Reabilitare si extindere infrastructurii de apa si apa uzata, subprogramul: Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata, localitatea Bratca, judetul Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune(art. 44/OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile potentialii subcontractori;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat; Certificatul de inregistrare (legalizat); Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata (forma completa, emis cu cel mult 30 de zile inaite de data dechiderii ofertelor); Statut si acte aditionale la statut (legalizat),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3ani vizate de Directia generala a Finantelor Publice; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Scrisoare de bonitate bancara; Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca; Cash flow pentru executie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net pozitiv pe ultimul an contabil; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 40000000lei;Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase min 20%din valoarea ofertei prezentate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimi 5 ani; Copii ale contractelor de lucrari similare, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor viyate de ISC, iar pentru straini vizate de structuri similare; Nominalizarea dotarilor tehnice; Informatii cu privire personalul de spesialitate necesar indeplinirii contractului- CV-uri, diplome, carti de munca atestate pentru personalul de conducere, RTE, CQ, sef de santier; Standarde de management al calitatii; Planul calitatii particularizat la lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O lucrare similara de min 2900000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
economic
70%
Descriere:
2.
tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria primariei sau prin ordin de plata in contul nr. RO32 TREZ08121360250XXXXX TREZORERIA ALESD cod fiscal 4738400
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2008 09:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante, loc Bratca nr. 126, jud Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conisia de evaluare, reprezentatii Ministerului Finatelor Publice, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de Autoritatea contractanta pe data de 15.05.2008, incepand cu orele 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 02123104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel BIHOR, Sectia Contenciosul Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.x
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Bratca
Adresa postala: nr. 126, Localitatea: Bratca jud Bihor, Cod postal: 417080, Romania, Tel.0259315560, Email: [email protected], Fax: 0259315650, Adresa internet (URL): www.primaria-bratca. ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2008 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer