Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatile Sacueni, Cadea, Ciocaia, Cubulcut, Olosig si Sannicolau de Munte jud. Bihor


Anunt de participare numarul 70320/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Adresa postala: str. Libertatii nr1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Punct(e) de contact: Akos-Sandor Wilhelm, Tel.0259-352194, Email: [email protected], Fax: 0259-352195, 0259352196, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatile Sacueni, Cadea, Ciocaia, Cubulcut, Olosig si Sannicolau de Munte jud. Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile: Sacueni, Olosig
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va executa imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatile Sacueni, Olosig
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de atribuire cuprinde anexat Proiectul tehnic si detaliile de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 898, 825.36RON
II.2.2) Optiuni
Da
Eventuale lucr.supl. vor fi atribuiti prin neg. dir. conform art.122 OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 140.000lei lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin virament bancar din bugetul local al Primariei. 85% din fonduri sunt asigurate din bugetul de Stat prin bugetul MMDD, iar 15% din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 di OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta : Certificat constatator emis de Of. Reg. si Com. din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri valabil la data tinerii licitatiei deschise in original.
In caz de neprezentare a certificatului la zi, in ziua deschiderii ofertelor, nu estepermisa completarea ulterioara a acestuia si atrage dupa sine descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2005, 2006, 2007.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007).
Elemente privind evolutia bonitatii financiare pe anii 2005, 2006, 2007.
Sustinerea financiara a investitiei in valoare de 10.000.000 lei pe toata perioada derularii executiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in fiecare din anii mentionati, trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) de cel putin 40.000.000 lei.Se va prezenta o scrisoare in original de la banca unde ofertantul detine contul curent in care se va specifica-in cazul castigarii licitatiei banca va acorda o linie de credit la valoarea de 10.000.000 lei sau ofertantul detine fonduri proprii la valoarea solicitata.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in cosiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.In caz de neprezentare a unui act din situatia economico financiara la data deschiderii ofertelor, nu estepermisa completarea ulterioara a acestora si atrage dupa sine descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) executate in ultimii 5 ani (formular nr.5), insotita de certificari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se vor prezenta copii contracte de executie de lucrari, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor , recomandari de la beneficiari.
-Se va prezenta formularul de experienta similara completat pentru fiecare lucrare prezentata (formular nr.8).In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Documente emise de organismele de acreditare, care confirma certificarea calitatii EN ISO 9001, ISO 14001si OHSAS 18001 sau echivalent.
Se va prezenta tehnologia propusa pentru realizarea investitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata in ultimii 5ani cel putin o lucrare similara in valoare de 4.500.000 lei. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata in ultimii 5 ani minim 1 lucrare similara care sa fi avutminim 35.000 de ml de conducta DN200 KGPVC.Neprezentarea documentelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul indeplineste conditia de calificare atrage dupa sine descalificarea ofertantului respectiv.Ofertantul se considera calificat daca detine personal tehnic de specialitate calificat necesar pentru prestarea serviciilor; prin detinere se intelege personal angajat cu contract.Nu se admit certificate expirate sau in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
55%
Descriere:
2.
Tehnologia propusa pentru realizarea investitiei
5%
Descriere:
3.
Materialele ecologice certificate folosite
25%
Descriere:
4.
Servicii post garantie oferite
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 750 RON
Conditii si modalitate de plata: In cash, la sediul Primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Sacueni (Sacueni Bihor, str. Libertatii nr. 1.), Sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Sursele de finantare sun: 15% Bugetul Local si 85% surse M.M.D.D
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Sacueni
Adresa postala: str. Libertatii nr. 1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Tel.0259-352194, Email: [email protected], Fax: 0259-352195, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer