Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN COMUNA TILEAGD,JUDETUL BIHOR


Anunt de participare numarul 51353/05.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TILEAGD
Adresa postala: LOCALITATEA TILEAGD STRADA TRANDAFIRILOR NR.1088, Localitatea: Tileagd, Cod postal: 417585, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE GROZA, Tel.0259/345019, In atentia: DOMNULUI VICEPRIMAR FLORIAN DEMETER, Email: [email protected], Fax: 0259/345375
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN COMUNA TILEAGD, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tileagd, Tilecus, Calatani.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelelor de apa in localitatile Tileagd, Tilecus, Calatani, lungimea fiind de 23, 84 km;realizarea bransamentelor de apa;sistem de canalizare menajera care va asigura colectarea apelor menajere uzate din localitatile Tileagd, Tilecus, Calatani pe care le va transporta la statia de epurare unde va avea loc epurarea mecanica, biologica, chimica, lungimea retelei de canalizare este de 31, 30 km;realizarea racordurilor gospodariilor la colectoarele principale si secundare;17 microstatii de pompare si 5 statii de pompare;subtraversare linie CF.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea retelelor de apa in localitatile Tileagd, Tilecus, Calatani, lungimea fiind de 23, 84 km;realizarea bransamentelor de apa;sistem de canalizare menajera care va asigura colectarea apelor menajere uzate din localitatile Tileagd, Tilecus, Calatani pe care le va transporta la statia de epurare unde va avea loc epurarea mecanica, biologica, chimica, lungimea retelei de canalizare este de 31, 30 km;realizarea racordurilor gospodariilor la colectoarele principale si secundare;17 microstatii de pompare si 5 statii de pompare; subtraversare linie CF.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 519, 217RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform hgr NR.465/2007-program M.M.D.D. si din bugetul local al comunei Tileagd.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiliatea, neancadrarea in prevederile art.181, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul local si bugetul de stat valabile la data tinerii licitatiei deschise, certificat constatator emis de ORC valabil la data tinerii licitatiei deschise.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani( 2005, 2006, 2007), cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007)de cel putin 30000000 lei, sustinerea financiara a investitiei in proportie de 20% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari relevante pe ultimii 5 ani, experienta similara cel putin o lucrare similara de 3500000 lei, personal tehnic de specialitate, utilaje, echipamente tehnice de care dispune, certificate ISO 9001 sau echivalent ISO 14001 sau echivalent, programul calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
12%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
18%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei comunei Tileagd sau prin ordin de plata in contul RO41TREZ07721360250XXXXX, Trezoreria Comunelor Oradea, cod fiscal 4820321.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 13:00
Locul: Sediul Primariei comunei Tileagd, strada Trandafirilor nr.1088, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conducatorii societatilor ofertante sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 417410, Romania, Tel.0259/426884
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TILEAGD
Adresa postala: STRADA TRANDAFIRILOR NR.1088, Localitatea: TILEAGD, Cod postal: 417585, Romania, Tel.0259/345019, Email: [email protected], Fax: 0259/345375
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2008 19:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer