Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea Infrastructurii rurale, prin constructia de Poduri peste Raul Sabar si a Statiei de Epurare in comuna Vidra cu satele apartinatoare: Vidra, Cretesti, Sintesti, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 28927/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIDRA (PRIMARIA COMUNEI VIDRA ILFOV)
Adresa postala: com. Vidra, str. Principala nr. 80, judetul Ilfov, Localitatea: Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Punct(e) de contact: ILIE TARANU, Tel.021.361.22.65, 021.361.22.66, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.361.22.64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea Infrastructurii rurale, prin constructia de Poduri peste Raul Sabar sia Statiei de Epurare in comuna Vidra cu satele apartinatoare: Vidra, Cretesti, Sintesti, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Vidra, sat Vidra, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul de Investitie cuprinde ansamblul lucrarilor de realizare : a) 1 Pod peste raul Sabar in punctul La Moara lungime 38 ml si latime 5, 5 ml ; 1 Pod peste raul Sabar in punctul La Sinalungime 43 ml si latime 5, 5 ml in sat Vidra ; b) Statie de Epurare a apelor reziduale cu un debit max. de 672 m2/zi si Lucrari de canalizare pe lungime de 300 ml, tub PVC cu un diametru de 250/315mm, in sat Vidra, comuna Vidra, jud. Ilfov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Pod peste raul Sabar in punctul La Moara, 1 Pod petse raul Sabar in punctul La Sina sat Vidra, Statie de Epurare a apelor reziduale si Lucrari de canalizare in sat Vidra, comuna Vidra, jud. Ilfov, conform Caietului de Sarcini din Documentatia de atribuire, Proiectului Tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 142, 724RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. Garantia de participare in cuantum de 62.854, 48 RONb. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare in spatiul rural si Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, c) Declaratie privind calitatea de participant, d) Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata cu valabilitate de max. 10 zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor Original/Copie legalizata; e) Certificatului de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate max. 30 de zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor; f) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor Original; g) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala -Copie legalizata; h) Cazier judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile din tara de unde provine ofertantul, pentru ofertant, administratorul legal al firmei ofertante Original; i) Autorizatie de functionare/altele echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatiile pentru ultimii 3 ani; Indicatori financiari.b) Bilanturile contabile sau extrasele de bilantpe ultimii 3 ani
c) Scrisoare de bonitate bancara.
d) Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala calculate la bilantul la 31.12.2006).
e) Nivelul(uri) specific(e) minime necesr(e) - Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) trebuie sa fie de 2, 5 milioane Euro. Lichiditate generala medie peste 100% si solvabilitate patrimoniala peste 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii privind personalul tehnic in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani c) Lista personalului cheie care va fi angajat in cadrul contractului; Declaratia pentru sanatate si protectia muncii; d) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; e) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; f) Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; g) Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare; h) Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor propus pentru realizarea contractului; i) Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management integrat calitatii-mediu-securitate si sanatate ocupationala al firmelor ofertante in conformitate cu standardele ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 si OHSAS 18001:1999 sau echivalent; j) Certificat emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania copie legalizata si Declaratia vizitei pe teren din data de 03.09.2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
nivelul tehnic
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus
10%
Descriere:
4.
durata de executie
10%
Descriere:
5.
perioada de garantie oferita
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CLV1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria aut. contr. sau OPL cont nr. RO67TREZ42121370250XXXXX -Trezoreria ILFOV, C.F 4505570 -Consiliul local Vidra, com. Vidra, judetul Ilfov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 12:00
Locul: Primaria comunei Vidra, str. Principala nr. 80, sat Vidra, comuna Vidra, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropolues nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.4641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.anrm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucurest
Adresa postala: str. Spalaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.311.80.90, Fax: 021.319.26.97In termen
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la luarea la cunostinta de desemnarea ofertantului castigator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Vidra Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Principala nr. 80, sat Vidra, judetul Ilfov, Localitatea: com Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Tel.021.361.22.65;021.361.22.65, Email: [email protected];, Fax: 021.361.22.64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer