Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA HERECLEAN, RENOVARE MODERNIZARE CAMINE CULTURALE HERECLEAN SI BADON, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE INGRIJIRE COPII


Anunt de participare numarul 110001/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIACOMUNEIHERECLEAN
Adresa postala:  Hereclean, str. Principala, nr. 26, conuma Hereclean, jud Salaj, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450093, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA OPRIS, Tel. 0260/629480, Email:  [email protected], Fax:  0260/629480, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA HERECLEAN, RENOVARE MODERNIZARE CAMINE CULTURALE HERECLEAN SI BADON, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE INGRIJIRE COPII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA HERECLEAN, JUD SALAJ
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXEDCUTA PROIECTUL TEHNIC SI LUCRARILE DIN CADRUL PROIECTULUI INTREGRAT IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL DIN LOCALITATILE HERECLEAN, PANIC, BADON, GURUSLAU, DIOSOD SI BOCSITA, RENOVAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA CAMINELOR CULTURALE DIN HERECLEAN SI BADON SI SE VA INFIINTA SI DOTA CENTRUL D EINGRIJIRE COPII DE TIP AFTER SCHOOL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SF-ULUISI DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 9, 785, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.11.2010 pana la 18.05.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SETE DE 195.000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE ASIGURA IN PROCENT DE 80% DIN FONDURI EUROPENE-FEADR/PNDR- MASURA 322, IAR 20% DIN FONDURI GUVERNAMENTALE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE DE NEINCADRARE IN PREVEDERILE ART 181 DIN oug NR. 34/2006, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI LEGAL SI SA FIE AUTORIZATI PENTRU A DESFASURA ACTIVITATILE CE FAC OBIECTUL PROCEDURII FAPT CE SE DEMONSTREAZA PRIN CERTIFICATUL CONSTATATOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
SCRISOARE DE CONFORMITATE PRIN CARE OFERTANTII DOVEDESC CA AU CAPACITATEA FINANCIARA PENTRU EXECUTAREA LUCARILOR la nivelul a 35% din valoarea estimata a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
18000000 LEI3424950 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA PENTRU PROIECTARE SI LUCRARI SE DEMONSTREAZA PRIN PREZENTAREA A 2 CONTRACTE SIMILARE A CAROR VALOARE INSUMATA SA FIE de 137000lei fara TVA pentru poiectarea lucrarilor de asfaltare si 20000lei fara TVA pentru proiectarea lucrarilor de constrcutii civile, de 8800000 lei, in cazul asfaltarii de strazi si de 700000lei in cazul constrcutiilor civile
SA DISPUNA DE UTILAJE, INSTALATII SI ECHIPAMENTE TEHNICE NECESARE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI,
PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATELA PROIECTAREPENTRU CONTRACTUL DE LUCRARI PERSONALUL SE SPECIALITATE SOLICITAT ESTEISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PENTRU SERVICI DE PROIECTARE 137000lei pt proiectare drumuri si 20000 lei proiectare civile, constructii drumuri 8800000lei si constructii civile 700000leiOfertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica proprie : - statie de asfalt de minim 160 t/ora, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei;
- statie de betoane de minim 80 mc/ora, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei; - autogreder ? min 1 buc- buldoexcavator ? min 1 buc- cilindru vibrator terasier - min 2 buc- cilindru vibrator lis/lis - min 1 buc- cilindru vibrator pneu/pneu - min 1 buc- excavator ? min 2 buc- incarcator frontal ? min 1 buc- repartizor-finisor de asfalt - min 2 buc- autogudronator ? min 1 buc- aparat sudura polietilena cap la cap ? min 1 buc- autobetoniere ? min 3 buc- pompa de betonautobasculante ? min 10 buc- laborator de gradul IIUtilajele din dotarea minima trebuie sa fie atestate ICECON sau similar.1 INGINER DE SPECIALITATE CFDP, 1 INGINER PROIECTARE CONSTRUCTII, 1 COORDONATOR DE PROIECT CU STUDII SUPERIOARE, ACESTE 3 PERSOANE TREBUIE SA AIBA O VECHIME MINIMA DE 5 ANI, CATE UN RTE CU EXECUTIA ATESTAT IN DOMENIUL IN CARE SE VOR EXECUTA LUCARILECATE UN RESPONSABIL CQ PENTRU FIECARE INVESTITIE IN PARTEUN COORDONATOR PROIECT CFDP CU EXPERIENTA MINIM 5 ANIUN SEF SANTIER INGINER SAU SUBINGINER CFDPCOORDONATOR PROIECT CCIA IN DOMENIUL LUCRARILOR CIVILE CU EXPERIENTA MIN. 5 ANIUN SEF SANTIER INGINER SAU SUBINGINER CCIA SAU CI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
PLANUL DE ORGANIZARE A LUCRARILOR
30%
Descriere: COMPONENTE TEHNICA
3.
durata de realizare a proiectelor tehnice
10%
Descriere: componenta tehnica
4.
durata de realizare a lucrarilor
10%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, situat in hereclean, str. Principala, nr. 26, jud Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat in procent de 80% din fonduri europene prin FEADR/PNDR- masura 322- renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale iar 20% suportat de guvernul Romaniei.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
AVAND IN VEDERE MARIMEA FISERERLOR CARE CONTIN sf-URILE SI PLANSELE AFERENTE ACESTEA NU POT FI ATASATE LA ANUNT, MOTIV PENTRU CARE VOR FI PUSE LA DISPOZITIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESATI IN BAZA UNEI CERERI LA SEDIUL PRIMARIEI HERECLEAN.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr. 6 sectorul 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj - Sectia Comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. T. Vladimirescu, nr.12, Localitatea:  zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260-61.10.85, Fax:  0260-61.15.51
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comuna hereclean
Adresa postala:  str. principala, nr. 26. jud salaj, Localitatea:  hereclean, Cod postal:  457165, Romania, Tel. 0260-629480, Email:  [email protected], Fax:  0260-629480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer