Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna hereclean, renovare, modernizare si dotarea caminelor culturale din Hereclean si badon, si infiintarea si dotarea after school din Hereclean


Anunt de participare numarul 111986/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIACOMUNEIHERECLEAN
Adresa postala:  comuna Hereclean, str. principala, nr. 26, jud Salaj, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450093, Romania, Punct(e) de contact:  pusok jozsef, Tel. 0260/629480, Email:  [email protected], Fax:  0260/629480, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna hereclean, renovare, modernizare si dotarea caminelor culturale din Hereclean si badon, si infiintarea si dotarea after school din Hereclean
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: in comuna hereclean, judetul salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
for fi executate lucrarile pentru imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in localitatile Hereclean, Panic, Badon, Guruslau, Diosod, si Bocsita, renovarea, modernizarea si dotarea asazamintelor culturale in localitatea Hereclean si Badon, prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire copii ( asistenta dupa programul scolar de tip after school) din comuna Hereclean, jud Salaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform SF-ului si documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 785, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 195000lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea se asigura in procent de 80% din fonduri europene - FEADR/PNDR-masura 322, iar 20% din fonduri guvernamentale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate, declaratie de neincadrare in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati legal si sa fie autorizati pentru a desfasura activitatile ce fac obiectul procedurii in conditiile legii 359/2004 fapt ce se demonstreaza prin certificatul constatator eliberat de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra media de afaceri pe ultimii 3 ani
scrisoare de conformitate prin care ofertantii dovedesc ca au capacitatea financiara pentru executarea lucrarilor la nivel a 35% din valoarea estimata a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
18000000lei3424950lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara pentru proiectare si lucrari se demonstreaza prin prezentarea a 2 contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 137000lei fara TVA pentru proiectarea lucrarilor de asfaltare si 20000lei fara TVA pentru proiectarea lucrarilor de constructii civile, iar
de 8.800000lei in cazul lucrarilor de asfaltare de strazi si de 700000 lei in cazul construtiilor civilesa dispuna de utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, personal tehnic de specialitate la proiectarepentru contractul de lucrari personalul de specialitate solicitat esteCertificate ISO 9001, 14001, OHSAS 18001,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
statie de asfalt de minim 160 t/ora, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei;
- statie de betoane de minim 80 mc/ora, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei; - autogreder ? min 1 buc- buldoexcavator ? min 1 buc- cilindru vibrator terasier - min 2 buc- cilindru vibrator lis/lis - min 1 buc- cilindru vibrator pneu/pneu - min 1 buc- excavator ? min 2 buc- incarcator frontal ? min 1 buc- repartizor-finisor de asfalt - min 2 buc- autogudronator ? min 1 buc- aparat sudura polietilena cap la cap ? min 1 buc- autobetoniere ? min 3 buc- pompa de beton- autobasculante ? min 10 buc- laborator de gradul IIUtilajele din dotarea minima trebuie sa fie atestate ICECON sau similar.Ofertantul activitatii de proiectare trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin 1 inginer de specialitate CFDP (cai ferate, drumuri, poduri), sau echivalent cu experienta in domeniu de minim 5 ani.Ofertantul activitatii de proiectare trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin 1 inginer proiectant constructii civile sau echivalent cu experienta in domeniu de minim 5 ani.Ofertantul activitatii de proiectare trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin coordonator echipa de proiectare ? persoana cu studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil, vechime in specialitate de minim 5 ani.cate un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii de drumuri si poduri si in domeniul constructii civile, cate un responsabil CQ atestat in domeniul constructii de drumuri si poduri si in constructii civile, un coordonator proiect inginer CFDP cu experienta in domeniul lucrarilorde constructii de drumuri de min. 5 ani un sef santier inginer/subinginer CFDP, coordonator proiect inginer CCIA cu experienta in domeniul lucrarilor de constructii civile de min. 5 ani, un sef santier inginer/subinginer CCIA/CI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, situat in hereclean, str. principala, nr. 26, jud salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic care depune oferte are dreptul sa participe la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat in procent de 80% din fonduri europene prin FEADR/PNDR- masura 322-renovarea si devoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurale si punerea in valoare a mostenirii culturate iar 20% suportat de guvernul Romaniei
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
avand in vedere marimea fisierelro care contin SF-urile si plansele aferente acestora acestea nu pot fi atasate la anunt motiv pentru care vor fi puse la dispozitia operatorilor economici interesati in baza unei cereri depuse la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. stravopoleos, nr.6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 0260629293, Email:  [email protected], Fax:  040213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul salaj - sectia comerciala si contencios administrativ
Adresa postala:  str. T vladimirescu, nr. 12, Localitatea:  zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260-611085, Email:  [email protected], Fax:  0260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comuna hereclean
Adresa postala:  str. principala, nr. 26, jud Salaj, Localitatea:  hereclean, Cod postal:  457165, Romania, Tel. 0260629293, Email:  [email protected], Fax:  0260-629480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer