Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj


Anunt de intentie (utilitati) numarul 7997/14.11.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel.0264430050, Email: [email protected], Fax: 0264430886
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591444, In atentia: Pop Iuliana, Email: [email protected], Fax: 0264/592619
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea , deshidratarea namolurilor, constructii si infrastructura, dezafectare, demolare structuri vechi. Capacitate 300 l/s.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.01.2008
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 30.04.2008
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 02.08.2010
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 8, 174, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Avans conform HGR nr. 264/2003 *Republicat in MO nr. 109/05.02.2004 siplati de regula lunar, min 500.000 EUROrealizari
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Pachetul C/S Works FIDICYB&DB - 2P: Statia de epurare ZalauJudetul Salaj, municipiul Zalau
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este cuprins in Programul operational sectorial ( POS) aferent bazinului Somes Tisa cu finantare din subventii UE, subventii centrale, locale si imprumut bancar.
VI.2) Alte informatii
Contract unitar cu posibilitate de asociere si/sau subcontractare.Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: Legislatia in domeniulachizitiilor publice: www.anrmap.roLegislatia fiscala: www.mfinante.roLegislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.roProtectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2007 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer