Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea sistemului de indicatori utilizati in monitorizare si evaluare


Anunt de participare numarul 70040/17.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.00 40 21 302 52 36, In atentia: Raluca Burlacu, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea sistemului de indicatori utilizati in monitorizare si evaluare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste imbunatatirea sistemului de indicatori de monitorizare si evaluare prin realizarea unei analize a nevoilor, elaborarea unui ghid privind indicatorii si diseminarea acestuia in randul actorilor implicati in gestionarea instrumentelor structurale, asigurarea unui serviciu de asistenta (help-desk) pentru a raspunde in timp util intrebarilor legate de indicatorii de monitorizare si evaluare, precum si realizarea unor sarcini speciale cu privire la imbunatatirea statisticii regionale a Romaniei pentru o mai buna diagnoza a situatiei regiunilor si crearea unei metodologii de evaluare strategica a impactului asupra mediului al tuturor programelor operationale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al contractului este de a contribui la imbunatatirea instrumentelor care sprijina observarea si analizarea progresului si efectelor programelor operationale si a Cadrului Strategic National de Referinta, indeplinirea obiectivelor si tintelor, precum si identificarea eventualelor probleme in vederea luarii unor masuri de corectare.
Obiectivul specific al acestui contract este de a contribui la imbunatatirea calitatii sistemului de indicatori de monitorizare si evaluare a programelor operationale si
a Cadrului Strategic National de Referinta, prin elaborarea unui ghid privind indicatorii si diseminarea acestuia in randul actorilor implicati in gestionarea instrumentelor structurale.
Rezultatele asteptate sunt urmatoarele:
-Un raport de analiza a sistemului de indicatori si o versiune actualizata a acestuia, la un interval de timp-Un ghid privind indicatorii de monitorizare si evaluare si o versiune actualizata a acestuia, la un interval de timp-Serviciu de asistenta (help-desk) pentru indicatori
-Analize, linii directoare si documentatii de atribuire pentru imbunatatirea statisticii regionale si a monitorizarii impactului asupra mediului al programelor operationale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 37000 LEI (echivalent a 10000 euro)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, in lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de StatModalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Lichiditatea generala (active circulante/datorii pe termen scurt) a ofertantului (in cazul grupului, a fiecaruioperator economic asociat)
2.2.1.2 Media cifrelor de afaceri ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie mai mare de 100% pentru ultimul an financiar(2007)2.2.1.2 Sa fie de cel putin 1.050.000 lei fara TVA (echivalent a 284.000EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.3.1.2 Informatii privind calificarile si experienta echipei de experti cheie2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va duce la excluderea candidatului.2.3.3. Subcontractarea va fi permisa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (Operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat cel putin 2 proiecte in domeniul colectarii si examinarii informatiilor si pregatirea de studii si analize pentru monitorizare si evaluare, in ultimi 3 ani, impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de minim 3 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda urmatoarele calificari si abilitati: -studii superioare diploma universitara-cunoasterea buna a limbii englezeExpertii cheie trebuie sa detina experienta profesionala dupa cum urmeaza: Expert cheie 1: Lider de echipa-experienta ca Lider de echipa/ Coordonator de proiecte in cel putin 2 proiecte-minim 5 ani de experienta generala demonstrata prin implementarea unor proiecte in domeniulinstrumentelor structurale-experienta in monitorizarea si/ sau evaluarea interventiilor publice (strategii, programe), minim 2 proiecteExpert cheie 2: Expert FEDR si FC-minim 3 ani de experienta generala demonstrata prin implementarea unor proiecte in domeniul instrumentelor structurale-experienta in colectarea si examinarea informatiilor si pregatirea de studii si analize in domeniul monitorizarii si evaluarii, minim 2 proiecte-experienta in monitorizarea si/ sau evaluarea interventiilor finantate din FEDR si FC, minim 2 proiecteExpert cheie 3: Expert FSE-minim 3 ani de experienta generala demonstrata prin implementarea unor proiecte in domeniulinstrumentelor structurale-experienta in colectarea si examinarea informatiilor si pregatirea de studii si analize in domeniul monitorizarii si evaluarii, minim 2 proiecte-experienta in monitorizarea si/ sau evaluarea interventiilor finantate din FSE, minim 2 proiecte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
35%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
65%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, parter, sala 001
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica 2007-2013 finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.00 4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 00 4021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.(+4) 021 302 53 32, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2008 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer