Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBUNATATIREA STRATEGIEI DE COMUNICARE SI A IDENTITATII VIZUALE A PNDR


Anunt de participare numarul 79105/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: MAPDR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel.021.307.24.72, In atentia: Elena Ciobanu, Email: [email protected], Fax: 021.307.86.06, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBUNATATIREA STRATEGIEI DE COMUNICARE SI A IDENTITATII VIZUALE A PNDR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea strategiei de comunicare si a identitatii vizuale a PNDR prin achizitia serviciilor de creatie si productie spoturi TV, spoturi radio si machete de presa scrisa, realizarea de bannere pentru internet, achizitia serviciilor de difuzare a spoturilor radio si machetelor de presa scrisa, publicitate pe internet, imbunatatirea si actualizarea strategiei si planului de informare, comunicare si promovare a PNDR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- servicii de creatie si productie a 2 spoturi TV;
- servicii de creatie si productie a 2 spoturi radio,
- servicii de creatie si productie a 4 machete de presa scrisa;
- realizarea de bannere electronice pentru publicitate internet;
- realizarea unui site pentru PNDR
- elaborarea strategiei si planificarii media: presa scrisa, radio si internet;
- servicii de difuzare a spoturilor radio si machetelor de presa scrisa;
- servicii de inchiriere spatii media - internet;
- imbunatatirea si actualizarea strategiei si planului de informare, comunicare si promovare a PNDR;
- realizarea a 3 valuri de cercetare sociologica cu privire la impactul campaniei de informare si publicitate a PNDR. (inainte de inceperea campaniei, la mijloc si la sfarsit).
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 2% din valoarea totala a contractului. Garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care va deveni anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de atestare fiscala, valabil la data depunerii ofertei, original sau copie legalizata.
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local (original sau copie legalizata).
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare si obiectul de activitate (emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor);
Copie a Certificatului Unic de Inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;Pentru ONG se va depune extras de la registrul persoanelor juridice
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Se vor depune documenteedificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ori apartenenta din punct de vedere profesional original, insotite de traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
Se vorprezenta Situatiile economico-financiare (Bilantul contabil) pentru anii: 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente.- Declaratie privind media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare de 1.000.000 EURO.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati: Resurse umane:
- Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor completa si depune formularele: Declaratie privind personalul implicat in proiectsi CV pentru expertii ofertantilor.Se solicita prezentarea de documente doveditoare privind:
aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul tinta al posturilor radio selectate de ofertant pentru difuzarea spoturilor, conform media planului si caietului de sarcini;
tirajul mediu difuzat pe editie pentru fiecare publicatie selectata de ofertant, tiraj ce trebuie certificat pentru o perioada de minimum 3 luni din anul 2008 de catre institutii autorizate, independente, de audit, precum si documente doveditoare privind aria de difuzare, profilul, publicul tinta; profilul si publicul-tinta, numarul de accesari lunare, in cazul internetului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- In ultimii 3 ani ofertantul a derulat cel putin 3 contracte de campanie publicitara in valoare cumulata de 600.000 euro finalizate la data depunerii ofertei;
- Pentru indeplinirea contractului este necesara asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului: cel putin 5 angajati permanenti specializati in servicii de creatie, productie audio-video, strategie, cu cel putin 4 ani de experienta in implementarea campaniilor de publicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 12:00
Locul: Sediul MAPDR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Pregatire Profesionala.
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.021.307.24.72, Email: [email protected], Fax: 021.307.86.06, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer