Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea structurilor in vederea realizarii controlului de calitate veterinar si fitosanitar, pentru calitatea produselor alimentare si pentru protectia consumatorului


Anunt de participare numarul 52342/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Hunedoara
Adresa postala: Deva, strada 22 Decembrie, nr.226, judet Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA LASLAU, Tel.0254/221145, 0254/230527, 0254/225500, Email: [email protected], Fax: 0254/225500, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea structurilor in vederea realizarii controlului de calitate veterinar si fitosanitar, pentru calitatea produselor alimentare si pentru protectia consumatorului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Sanitar Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea structurilor in vederea realizarii controlului de calitate veterinar si fitosanitar, pentru calitatea produselor alimentare si pentru protectia consumatorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
33152000-0-Incubatoare (Rev.1)
33191110-9-Autoclave (Rev.1)
33253220-6-Cromatografe (Rev.1)
33253456-9-Analizoare chimice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona un numar de 13 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 3, 713, 998.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot1=2863;lot2=8461;lot3=2310;lot4=5599;lot5=9099;lot6=10008;lot7=23097;lot8=5599;lot9=2450;lot10=1960;lot11=385;lot12=1400;lot13=1050 se solicita o garantie in RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual, asociati , societati mixte , consortii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscal , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , Autorizatie de functionare .Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare , ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de un traducator autorizat sau o traducere pe propria raspundere .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din ultimi 3 ani vizat de organele competente , cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani.
Scrisoare de bonitate bancara
Certificat de atestare fiscala privind plata datoriilor catre stat si catre bugetul local
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experiente similare -ofertantul va trebui sa demonstreze existenta a minim 3 proiecte similare in ultimi 3 ani , certificarea sistemului de asigurare a calitatii, resurse umane care le detin pentru indeplinirea contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C1.20101252200001/27.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va achizitiona cu ordin de plata sau de la sediul DSVSA Hunedoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2008 10:00
Locul: Directia Sanitar Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor , observatori SAPARD SI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Se inscrie in programul SAPARD Masura 1.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucurest, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Agentia de plati Pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit -Departament Antifrauda si coruptie
Adresa postala: Str. Stirbu Voda , nr.43, sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010115, Romania, Tel.021/4022777
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contractul se poate face in termen de 10 zile de la primirea notificari de adjudecare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al D.S.V.S.A-Hunedoara
Adresa postala: 22 Decembrie , nr 226 , Jud Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Tel.0254/221145, Email: [email protected], Fax: 0254/225500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer