Licitatie Publica - Imbunatatiri nivel de tensiune in reteaua de JT-jud Iasi, jud Bacau, jud Neamt, jud Botosani si Reabilitare LEA 20 kV Roman Laminor -Trifesti si Comanesti-Carbonifera jud Bacau
Anunt de participare (utilitati) numarul 143430/30.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 0232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR CIURCHI 46-150, REGISTRATURA ETAJ 1, Localitatea: IASI, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 32405298, In atentia: Loredana Temneanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imbunatatiri nivel de tensiunein reteaua de JT-jud Iasi, jud Bacau, jud Neamt, jud Botosani si Reabilitare LEA 20 kV Roman Laminor -Trifesti si Comanesti-Carbonifera jud Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: jud Bacau, jud Iasi, jud Neamt, jud Botosani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei presupune:
- Elaborarea documentatiilor tehnico ? economice faza PTh +CS,
- Obtinerea Autorizatiei de construire;
- Executia lucrarii;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 1 ARONEANU, jud. Iasi
valoare totala supusa achizitiei 944.721, 58 fara TVA, compusa din: 926.729, 08lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 17.992, 50lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS2.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 1 ORASA, jud. Bacau
valoare totala supusa achizitiei 347.266, 71fara TVA, compusa din: 334.266, 71lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 13.000lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS3.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 1 SIRETU, jud. Bacau
valoare totala supusa achizitiei 349.021, 02 fara TVA, compusa din: 336.521, 02lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 12.500lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS4.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaVALEA ARINILOR, jud. Bacau
valoare totala supusa achizitiei 513.680, 80fara TVA, compusa din: 501.180, 80lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 12.500lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS5.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 2 LAPOS, jud. Bacau
valoare totala supusa achizitiei 376.534, 40 fara TVA, compusa din: 364.034lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 12.500lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS6.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 1 BOGDANA, jud. Bacau
valoare totala supusa achizitiei 695.714, 24fara TVA, compusa din: 682.214, 24lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 13.500lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS7.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 3 HORIA, jud. Neamt
valoare totala supusa achizitiei 1.268.794, 33fara TVA, compusa din: 1.248.794, 33lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 20.000 lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS8.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPT 2 CUCI, jud. Neamt
valoare totala supusa achizitiei 900.582, 05 fara TVA, compusa din: 885.582, 05lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 15.000 lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS9.Reabilitare LEA 20 KV Roman Laminor - Trifesti, racord la PT 2 Harlesti, afectata de calamitati - jud. Bacau
valoare totala supusa achizitiei 107.480, 39 fara TVA, reprezinta valoare constructie-montaj(C+M), 10.Reabilitare LEA 20 KV Comanesti - Carbonifera circ. 1, 2 pe tronsonul afectat de calamitati, jud.
valoare totala supusa achizitiei 268.758, 41fara TVA, reprezinta valoare pentru constructie-montaj(C+M),
11.Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 1 si PTA2 Iugani, jud. Iasi
valoare totala supusa achizitiei 479.384, 98fara TVA, compusa din: 466.384, 98 lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 13.000 lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS12. Imbunatatirea nivelului de tensiune in reteaua de joasa tensiune aferentaPTA 1 Vorona (Teodoru)jud. Botosani
valoare totala supusa achizitiei 134.952, 34 lei TVA, compusa din: 127.452, 34 lei fara TVA valoare pentru constructie-montaj(C+M), 7500lei fara TVA cheltuieli pentru intocmire documentatie PT+CS
Procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este inclus in valoarea C+M si reprezinta un procent de 5% din valoarea de constructii +montaj (C+M) pentru fiecare lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 386, 891.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=16060 lei(8030 lei pt IMM); lot2=5902 lei (2951 lei pt IMM); lot 3=5932 lei(2966 lei pt IMM); lot 4 = 8732 lei (4366 lei pt IMM); lot 5 = 6400 lei (3200 lei pt IMM); lot 6 =11826 lei (5913 lei pt IMM); lot 7= 21568 lei (10784 lei pt IMM); lot 8 = 15308 lei (7654 lei pt IMM); Lot 9 =1828 LEI (914 LEI pt IMM); Lot 10 = 4568 LEI (2284 LEI PT IMM); LOT 11= 8148 LEI (4074 LEI PT IMM); lot 12 = 2294 lei (1147 lei pt IMM) ;Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 23.04.2013. Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a ctr suma calculata conform litera a) pentru loturile 2, 3, 5, 9, 10 si 12 si lit b) pentru lot 1, 4, 6, 7, 8, si lot 11. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada pentru care se constituie este egala cu cel putin 24 de luni. b) Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract (garantia trebuie sa fie irevocabila) sau -retineri succesive din facturile prezentate Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (4)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Director General Adjunct Radu Petre;Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie care aproba si semneaza documente emise in legatura cu prezenta achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Gheorghe Melinte, Marius Ciobanu, Sergiu Gavriloaie, Angela Vasile.
4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile sicompletarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.Se va solicita numai ofertantului castigator , inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2-Atestate ANRE: - tip C1A/C1B si C2A/C2B pentru proiectarea si executia lucrarilor , conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) .
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unor contracte similare ca natura si complexitate cu obiectul achizitiei, care sa includa toate activitatile incluse in caietul de sarcini. Se va transmite o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Executarile de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(min un document, max 5 documente) in val de cel putin: 880392 lei pentru lot 1; 317553 lei pentru lot 2; 319694 lei pentru lot 3; 476121 lei pentru lot 4; 345832 lei penru lot 5; 648103 lei pentru lot 6; 1186354 lei pentru lot 7; 841302 lei pentru lot 8; 102106 lei pentru lot 9; 255320 lei pentru lot 10; 443065 lei pentru lot 11; 121079 lei pentru lot 12. Valorile mentionate sunt raportate la partea de C+M (fara ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute). Se solicita totodata experienta similara in ultimii 3 ani pentru servicii de proiectare, de cel putin 17992 lei pentru lot1; 13.000 lei -lot 2; 12500 lei -lot3;12500 lei - lot4; 12500 lei -lot5; 13500 lei lot 6; 20.000 lei lot7; 15.000 lei lot 8; 13.000 lei lot 11; 7500 lei lot 12; Ofertantul poate prezenta si distinct contracte/parti relevante din contracte conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare F4 Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Executarile de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Ofertantul poate prezenta si distinct contracte/parti relevante din contracte conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de executie, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul contractului 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7 si formular 13 A
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F12G
Ofertantul va dispune de personal Responsabil/responsabili cu securitatea si sanatatea muncii, S.U.si protectia mediului: se accepta 1 persoana prin cumul de functii/prin contract.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare 12H
Declaratie care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului cu specializare si grad de autorizare. Ofertantul va prezenta numarul de salariati pe nivele de pregatire (ingineri, tehnicieni) si specializarea acestora. Ofertantul va dispune de urmatoarea structura de personal: Personal tehnic: Conducator tehnic - 1 persoana, inginer in specialitatea energetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii, electrician autorizat grad III B (conform Ordin ANRE nr 25/20.07.2007), grupa III SSM (conform Legea 319/2006, HG1146/2006 si IPSSM 02 DEE) ; Responsabil de lucrari: - 1 persoana - cu studii medii in specialitatea energetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii, electrician autorizat grad III B (conform ordin ANRE nr 25/20.072007), grupa III SSM (conform Legea 319/2006, HG1146/2006 si IPSSM 02 DEE); - Ofertantul va dispune de personal/organismul tehnic de specialitate sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - se accepta 1 persoana prin cumul de functie/contract Personal de executie: -2 persoane - sefi echipa, electricieni calificati, grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE); - 4 persoane - electricieni calificati, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE); - 1 persoana - electrician calificat, specializat PRAM, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE); - 1 persoana - lacatus mecanic calificat.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare 12H CV-uri diplome/atestate (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Declaratie care sa cuprinda informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului : spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, scule, dispozitive de masurare(conform prevederilor din prescriptiile tehnice si fisele tehnologice aplicabile), mijloace de protectie conform cap 4 IPSSM 02 DEE si HG1048/2006 specifice lucrarilor de inalta tensiune)
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F12E
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie (PTh+Executie)
15%
Descriere: Componeta tehnica. Durata de indeplinire a obiectivului contractului (proiectare si executie)
3.
Termenulde garantie
15%
Descriere: Componenta tehnica. Durata de garantie a obiectivului aferent unui lot
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2013 11:30
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA Iasi, str Ciurchi 1460150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 17:55