Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBUNATATIRI NIVELE DE TENSIUNE IN LOC.HALMEU,ZONA STR.VIITORULUI si str.NOUA


Anunt de participare numarul 81959/09.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Electrica Distributie Transilvania Nord SDEE Satu Mare
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Investitii, Tel.0261804830, In atentia: Heb Stefan, Email: [email protected], Fax: 0261805827
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Electrica Distributie Transilvania Nord SDEE Satu Mare
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Investitii, In atentia: Heb Stefan, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Electrica Distributie Transilvania Nord SDEE Satu Mare
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Investitii, In atentia: Heb Stefan, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SC ELECTRICA SA FDEE EDTN
Activitate (activitati)
Altele: electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBUNATATIRI NIVELE DE TENSIUNE IN LOC.HALMEU, ZONA STR.VIITORULUI si str.NOUA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Halmeu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) Amplasarea intre stalpii nr 4 si 5 a LEA 20KV Halmeu a stalpului de derivatie , tip SC 15014 , ECHIPAT CU cit 70-140 si separator tripolar , tip STEAPn 24kv in montaj vertical.
b) Realizarea LEA 20KV , in lungime de 12 m cu cond. OL-Al 50/8 mmp
c) Realizarea PTA 63KVA, 20/0.4KVPE UN STALP se8 CU cd 1-4 cu intrerupator automat debrosabil, reductori de current 150/5A
d) Realizarea a 2 circuite aeriene cu cond. TYIR 50+3*70+16 , IN L=5M in directive stalpului din nodul A;
e) Inlocuirea stalpului existent SE-4din nodul A cu stalp SE-10 cu realizarea legaturilor de intindere pe conductoare de AL35mmp, existent si legarea nulului la prize de exploatare de 4 ohmi la stalpii situati in pct A SI A;
f) Intreruperea legaturii cu PTA 5427 A COND. Tyir 50+3*50 mmp din nodul D, in FRR existent la blocul nr 4
g) Cutie de sectionare cu 1 directie cu sig. MPR201/50A , amplasat pe stalpul din pc. F cu inlocuirea stalpului SE-4 , existent , cu stalp SE10 in fundatie turnata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniu electricitate
Valoarea estimata fara TVA: 74, 686RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de partcipare 700 RON, Garantia de buna executie: durata 24 luni, 10%din valoarea contractului (pt.IMM 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii , Plata la 60 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economiciau dreptul de a se aocia cu scopulde a depune candidatura sau oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: 1)Certficat de inregistrare 2)Certificat constatator sau declaratie 3)testat ANRE valabil cel putin 5 luni ulterior datei licitatiei 4)Declaratie de eligibilitate 5)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente 1)Fisa de informatii generale 2)Bilantul contabil la data de 31.12.2008 3)Declaratie bancara privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: 1)Certificatcare sa ateste respectarea SR EN ISO 9001 2)Programul calitatii 3)Lista cu principalele lucrari similare din ultimii 5 aniinsotita de certificat de buna executie 4)Conducerea propusa pt.executia investitiei 5)Declaratie ref.la dotarile specifice 6)Declaratie ref.la numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistemul SEAP pt.a putea licita electronic.Numarul de runde ale licitatiei electronice 1 runda , durata rundei 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.M.Viteazul nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261713650, Fax: 0261711527
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al SDEE Satu Mare
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Tel.0261805830, Fax: 0261805827
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer