Licitatie Publica - Imobile afectate de remuul lacului Izvorul Muntelui, pe paraul Izvorul Alb. SF, PT, CS, DDE, AT
Anunt de participare (utilitati) numarul 63876/15.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0233207141, In atentia: Ing. Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imobile afectate de remuul lacului Izvorul Muntelui, pe paraul Izvorul Alb. SF, PT, CS, DDE, AT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate in locatia: lac de acumulare Izvorul Muntelui mal drept, loc. Izvorul Alb, oras Bicaz, jud. Neamt si la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract subsecvent avand ca obiect elaborare Studiu de fezabilitate. Studiul de fezabilitate va fi intocmit si predat achizitorului in termen de 60 de zile de la data incheierii contractului subsecvent.
Contract subsecvent avand ca obiect elaborare Proiect tehnic si Detalii de executie
Contract subsecvent avand ca obiect acordareade asistenta tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru elaborare Proiect tehnic si Detalii de executie conform temei de proiectare ce va fi intocmita si aprobata de catre Achizitor, dupa avizarea Studiului de fezabilitate si aprobarea investitiei.
Serviciile de asistenta tehnica vor fi prestate dupa atribuirea de catre Achizitor a Contractului de executie a lucrarilor ( daca este cazul, in functie de solutia adoptata )
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 5000 lei, Garantie de buna executie - 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei - cap. V - Criterii de calificare - din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei - cap. V - Criterii de calificare - din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei - cap. V - Criterii de calificare - din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14019
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicirea din partea societatii si actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica SA - Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233207141, Email: [email protected], Fax: 0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2008 16:08