Licitatie Publica - Impietruire drumuri pamant
Anunt de participare numarul 21716/02.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN IUTU, Tel.0241730788, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241739003 int.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Impietruire drumuri pamant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cumpana judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajarea si modernizarea a 17 strazi insumand 10, 850 km din intravilanul localitatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii drumuri (de terasamente si realizare a carosabilului)
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 30000 lei. Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA constituita conform HG 925/2006 art 90 al 3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate de la bugetul de stat prin Programul aprobat conform HG 577/1997, modificata prin HG 1256/2005.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; 4.Certificat constatator referitor la societate; 5.Copie a certificatului de inregistrare a societatii. 6.Alte documente de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, relevante pentru activitate. Documentele se vor prezenta in original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de bonitate bancara care se va prezenta la sedinta de deschidere, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 2.bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani; 3.declaratii privind cifra de afaceri globala sau privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care sa vizeze activitatea din ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani sa fie de 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ; Declaratie privind utilajele ; Declaratie privind personalul angajat; Fisa/ fise de informatii privind experienta similara, vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara prin prezentarea a cel putin a unui contract similar in cuantum de 1000000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
programul calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau ordin de plata la Casieria Primariei Cumpana
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 11:00
Locul: Sala de Consiliu Primaria Cumpana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la sedinta de deschidere (personal sau prin persoane imputernicite)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala: Bdul Tomis 156, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic Primaria Cumpana
Adresa postala: Soseaua Constantei 132 comuna Cumpana, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Tel.0241739003 int 105, Email: [email protected], Fax: 0241739003 int 108, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2007 09:36