Licitatie Publica - implant cohlear TIP VII
Anunt de participare numarul 140760/28.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU, Tel. +40 0332410774, Email: [email protected], Fax: +40 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
implant cohlear TIP VII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic de recuperare iasi, str.P.Halipa nr.14
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 651, 376RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR-CNF.CALENDARULUI ESTIMATIV DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR SUBSECVENTE.MINIM 1 bc. ? MAXIM 10 bc.Autoritatea contractanta va incheierea acord cadru MINIM 1 bucata ? MAXIM 20 bucati IMPLANT COHLEAR TIP VII, conform caietului de sarcini.Valoare estimata ACORD CADRU : minim 82568.80 lei - maxim 1651376.00 lei .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de IMPLANT COCHLEAR TIP VII , conform caietului de sarcini la Spitalul Clinic de Recuperare Iasi in cadrul Programului National
de IMPLANT COCHLEAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33185200-2 - Implant cohlear (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui acord cadru de furnizare pentru achizitia de ( in conformitate cu documentatia tehnica si
documentatia de atribuire ), MINIM 1 bucata ? MAXIM 20 IMPLANT COCHLEAR TIP VII , conform caietului de sarcini . Valoare estimata
ACORD CADRU : minim 82568.80 lei - maxim 1651376.00 lei .In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia
contracte subsecvente, in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Cantitate / luna : minim 1 - maxim 10 bucati . Valoare estimata contract subsecvent : minim 82568.80 lei - maxim 899999.92 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 651, 376RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.MODUL DE PREZENTARE: OBLIGATORIU SE VA POSTA IN SEAP(SCANATA)SI VA FI PREZENTATA LA SEDIU DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI, PANA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRUDEPUNEREA OFERTELOR(EXCEPTIE FACAND VIRAMENTUL BANCAR).Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de :33000.00leiModul de constituire a garantiei pentru participare: - in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la datalimita stabilita pentru depunerea ofertei)Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.? Formularul nr.9In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit. a) din OUG 34/2006, cu modificarileulterioare , se va retine din garantia de participare astfel :5431.37 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 7 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei debuna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, Ordin de plata in contul AutoritatiiContractante (contul: RO04TREZ4065041XXX000709, deschis la Trez Iasi, chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prinretineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art.89 alin(2) si art.90 alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.III.1.5)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formularul nr.2d.Declaratii privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalent.Formularul nr. 2a.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia,
autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da
dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69indice1, Formularul nr.2c.Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: ec. Carmen Marinela Cumpat,
director financiar-contabil, ec. Violetta Canila, sef serviciu adm. ec. Hutu Daniela , consilier juridic Nica Gabriela, coodonator program
prof.dr. Dan Martu , Dr. Luminita Radulescu , responsabil achizitie - ec. Poenaru Claudia . Declaratie privind neincadrarea in prevederile
art. 181 din ordonanta. Formularul nr.2b.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.formularul nr. 2e. Persoane juridice/fizice /romane/straine: Certificatdeconstator emis de Oficiul Registrului Comertului din subordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? /
copie legalizata sau in original.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator prezentarea documentului in original pentru conformitate acestuia, inainte de
trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul.( formular privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si
mijlocii).Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - in xerocopie , semnat si stampilat conform cu originalul, valabil la data depunerii
ofertelor.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale , inclusiv anexa sau declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata
conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu : Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE
sau echivalent ? in xerocopie , semnat si stampilat conform cu originslul , valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.Conform art.185, alin.1 , lit.
c) din OUG 34 / 2006 cu modificarile ulterioare , aprobata cu modificari si
completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Bilantul contabil la 31.12.2011, sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de
audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin
care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara. Se va
depune copie lizibila, conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani ,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din
urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .Conform art.188, alin.1 ,
lit. a) din OUG 34 / 2006 cu modificarile ulterioare , aprobata cu modificari si
completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19604/06.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonantede urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 10:59