Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLANTURI COHLEARE SI PROTEZE AUDITIVE IMPLANTABILE BAHA


Anunt de participare numarul 26761/07.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU, Tel.0332410774, Email: [email protected], Fax: 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLANTURI COHLEARE SI PROTEZE AUDITIVE IMPLANTABILE BAHA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE : STR. PANTELIMON HALIPA, NR.14, IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE : IMPLANTURI COHLEARE SI PROTEZE AUDITIVE IMPLANTABILE TIP BAHA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33185200-2 - Implant cohlear (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPLANTURI COHLEARE SI PROTEZE AUDITIVE IMPLANTABILE TIP BAHA: CANTITATI CONFORM ANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: 1, 376, 146.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE : IN VALOARE TOTALA DE 13760(DEFALCATA PE LOTURI CONFORM ANEXA B)GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI: IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA DE ADJUDECARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE DE LA BUGETUL DE STAT - SUBPROGRAMUL PRIVIND BOLILE NETRANSMISIBILE- OBIECTIV 3 PREVENIREA SI DIAGNOSTICAREA PRECOCE IN BOLILE NEUROLOGICE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIA PERSONALA A OPERATORILOR ECONOMICI, INCLUSIV CERINTELE REFERITOARE LA INSCRIEREA IN REGISTRUL COMERTULUI
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificat DGFPCFS, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, CERTIFICAT ORC - CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, 1 recomandare, aviz de functionare eliberat de MSF, autorizatie de livrare de la producator, standarde de asigurare a calitatii - ISO la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN OP IN CONTUL RO 04TREZ4065041XXX000709 DESCHIS LA TREZORERIA IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI - STR PANTELIMON HALIPA NR.14 IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORI ECONOMICI IN NUME PROPRIU SAU PRIN REPREZENTANTI LEGALI/ PERSOANE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STRADA ANASTASIE PANU NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Fax: 0232/217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR DESPRE EMITEREA UNI ACT PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR PANTELIMON HALIPA, NR14, Localitatea: IASI, Cod postal: 700614, Romania, Tel.0332410774, Email: [email protected], Fax: 0332410774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer