Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLANTURI ORTOPEDICE


Anunt de participare numarul 142468/13.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: SANTA IONEL, Tel. +40 262205100-2114, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEA DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLANTURI ORTOPEDICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Magazia Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare- str. G. COSBUC31, cod 430031, BAIAMARE-ROMANIA
Cod NUTS RO114 - Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 407, 692 si 4, 892, 304RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.05.2013 -31.12.2013 contract initial, 01.01.2014-30.04.2014 contract subsecvent, 01.05.2014 -31.12.2014 contract subsecvent, 01.01.2015-30.04.2015 contract subsecvent, 01.05.2015 -31.12.2015 contract subsecvent, 01.01.2016-30.04.2016 contract subsecvent, 01.05.2016 -31.12.2016 contract subsecvent, 01.01.2017-30.04.2017 contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.
crt. Denumire produs UM Cant. Min.
/4 luni Cant. Max./ 48 luni1 Sistem DHSBuc. 64 768
2 Sistem DCSBuc. 8 96
3 Cui tip Gamma scurt Buc. 70 840
4 Cui tip Gamma lung Buc. 30 360
5 Tija zavorata femur de reconstructie Buc. 30 360
6 Tija zavorata gamba de reconstructie Buc. 66 792
7 Tija zavorata gamba titan, sterila cu tintire distala computerizata Buc. 4 48
8 Tija zavorata humerus de reconstructie Buc. 4 48
9 Placa semitubulara maleola (6, 7, 8 gauri) Buc. 120 1440
10 Placa osteosinteza dreapta (6-10 gauri) pt. suruburi de 3.5 mm Buc. 30 360
11 Placa dreapta de osteosinteza (8-16 gauri) pt. Suruburi de 4.5 mm Buc. 20 240
12 Placa in T pentru fragmente mici Buc. 17 204
13 Placa in T pentru fragmente mari Buc. 41 492
14 Placa in LBuc. 42 504
15 Placa in Y paleta humerala Buc. 14 168
16 Placa condil femuralBuc. 16 192
17 Lama-placa condilianaBuc. 12 144
18 Placa reconstructie (8-22 gauri) Buc. 10 120
19 Placa clavicula in S Buc. 4 48
20 Saibe de osteosinteza Buc. 24 288
21 Placa blocata femur (LISS) Buc. 8 96
22 Placa blocata tibie proximalBuc. 8 96
23 Placa blocata antebrat distal in T Buc. 8 96
24 Placa blocata humerus proximalBuc. 8 96
25 Suruburi de spongie diam 6.5 mm, 40-80 mm, filet complet Buc. 80 960
26 Suruburi col femural diam 6.5 mm, filet 16 mm, 60-120 mm Buc. 100 1200
27 Suruburi col femural diam 6.5 mm, filet 32 mm, 60-120 mm Buc. 100 1200
28 Suruburi autotarodante maleola diam 3.5 mm, 25-60 mm Buc. 60 720
29 Suruburi autotarodante maleola diam 4.5 mm, 25-60 mm Buc. 50 600
30 Suruburi de osteosinteza diam 3.5 mm, 12-60 mm Buc. 1240 14880
31 Suruburi de osteosinteza diam 4.5 mm, 30-70 mm Buc. 1220 14640
32 Suruburi cu dublu filet cu autorupere titan Buc. 10 120
33 Sarma de osteosinteza diam 1 mm, rola 10 m Buc. 2 24
34 Sarma de osteosinteza diam 1, 2 mm, rola 10 m Buc. 5 60
35 Sarma de osteosinteza diam 1, 5 mm, rola 10 m Buc. 4 48
36 Brose de osteosinteza diam 1.5 mm, 310 mm Buc. 90 1080
37 Brose de osteosinteza diam 2 mm, 310 mm Buc. 240 2880
38 Brose de osteosinteza diam 2.5 mm, 310 mm Buc. 340 4080
39 Brose de osteosinteza diam 3 mm, 310 mm Buc. 140 1680
40 Sistem tenosinteza percutana a tendonului Achilean Buc. 2 24
Valoarea estimata fara TVA: intre 407, 692 si 4, 892, 304RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiein valoarede 70.000RONPerioada de val. a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei.Ofertantii care depun oferte vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, scadenta pana la data limita de depunere a ofertelor, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Garantia de participare va fi trimisa si in original de catre toti operatorii economici care depun oferta la adresa mentionata mai jos. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, de Luni ?Vineri intre orele 7-15, Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditataIn caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data de 19.02.2013, respectiv 1Euro = 4.3842 LEI (RON) De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.De asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituit. III.1.1.b) Garantie de buna executie-Se solicita garantie de buna executie de 3 % fara TVA care se aplica pe valoare contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa formulare sectiunea 3
Cerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa formulare sectiunea 3
Cerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Dr. Pop Calin-Manager
Ec. Checiches Marcela ? director finaciar contabil
Dr. Dragos Radu-Medic primar ortopedie -Director medical
Dr. Prie Andrei- Medic specialist ortopedie
As.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef Traumatologie
Jr. Horgos Alize- Sef Birou Legislativ
Ec.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii Publice
Ec.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii Publice
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din anexa formulare sectiunea 3Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.
Certificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta nr. 1
Avizul de functionare si anexeleale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Documentele de calificare se depun in SEAP , valabilitatea sa fie la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiCerinta nr. 2
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului, informatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Mostre: Ofertantul sa prezinte o mostra din fiecare produs cuprins in pachet, care sa ramana in posesia Comisiei de evaluare pana la adjudecare.
Cerinta nr.2
Se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.
Cerinta nr.3
Ofertantul sa insoteasca descrierea tehnica detaliata a produselor de documente tehnice originale din care sa reiasa caracteristicile mentionate in oferta tehnica.
Cerinta nr. 1
Produsele sa fie fabricate sub standard de calitate ISO 13485 (standardul managementului decalitate al produselor medicale).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitate de indeplinireSe va transmite pana la data limita mentionata in invitatiade participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta « Dr. Constantin Opris «Baia Mare, str.George Cosbuc , nr.31 de Luni ?Vineri intre orele 7-15, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii LICITATIE DESCHISA? ?IMPLANTURI ORTOPEDICE impreuna cu inscriptia ?? A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE.. precizata in anuntul de participareModalitate de indeplinireDocumentul se va transmite in SEAP pana la data limita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de indeplinireDocumentul se va transmite in SEAP pana la data limita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de indeplinire- prezentarea unui document care sa ateste implementarea sistemuluide certificare a calitatii conform normelor internationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Ca urmare a art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1) persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de: 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare
Adresa postala: str. G. Cosbuc, nr. 31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 0262205100/2114, Email: [email protected], Fax: +40 0262275904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer