Licitatie Publica - implanturi ortopedice
Anunt de participare numarul 148955/22.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
implanturi ortopedice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala a spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 854, 230 si 13, 295, 365RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare: valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent lot I-83.000ron, lot II-568.000 ron, lot III-677.050 ron, lotIV- 1.161.180 ron, lot V- 96.800, lot VI- 1.596.000 ron, lot VII -366.000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT IComplex intramedular pentru fracturi trohanteriene tip gammaComplex intramedular pentru fracturisubtrohanteriene tip gamma
TOTAL
LOTUL IIComplex tip « DCS - Dynamic Condylar Screw »pentru fracturi supracondilieneComplex tip « DHS - Dynamic Hip Screw »pentru fracturi trohanteriene
TOTAL
LOTUL III
Tija retrograda femuralaTija centromedulara femurala blocata
Tija humerala blocata
Tija centromedulara tibiala blocata
Tija centromedulara tip ENDERLOTUL IV
Placa « cobra »
Placa dreapta ingusta (profil circular)
Placa dreapta ingusta (profil drept)
Placa dreapta ingusta
Placa dreapta lata mare
Placa lata moniliforma ( Placa , ingusta, semitubulara.os mare)
Placi periarticulare mari tip ?L?
Placi periarticulare mari tip ?T? profil angulat
Placi periarticulare mari tip ?T? profil drept
Placi periarticulare mici tip ?T? dreapta mica
Placa periarticulara mica de tip T oblicaPlaca Cloverleaf 3, 5 mm
Placade reconstructie3, 5 mmPlaca « y » (femur distal)Surub cortical pentru oase mici
Surub maleolarSurub de spongie partial filetat canulatSurub de spongie partial filetat pentru oase miciSurubde spongie partial filetat oase mariSurub de spongie total filetat pentru oase miciSurub de spongie total filetat oase mariSurub cortical pentru oase mari
Saiba os mare
Saiba os micLOTUL V
Sarma de osteosinteza
Brose de osteosinteza simple dif. dim.Brose de osteosinteza filetate.dif.dim .LOTUL VISuruburi de interferenta resorbabileImplant pentru fixarea total inextensibila a lia prin bucla continua de poliesterImplant pentru fixarea total inextensibila a ligamentului incrucisat anterior/posterior prinbucla ajustabila de poliester
.Ancora pentru reatasari de parti moi la os corticalAncora pentru reatasat parti moi la os spongios
LOT VIIComplex de ranforsare pentru fracturitip AComplex de ranforsare pentru fracturitip BCabluri ancoraj multifilare otel inox dif.dim .Gheara trohanteriana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT IComplex intramedular pentru fracturi trohanteriene tip gamma Buc 20 200 20 250 20 300 20 50Complex intramedular pentru fracturisubtrohanteriene tip gamma Buc. 20 100 20 150 20 200 20 40
LOT IIComplex tip « DCS - Dynamic Condylar Screw »pentru fracturi supracondilieneBuc 25 80 28 160 30 200 23 30Complex tip « DHS - Dynamic Hip Screw »pentru fracturi trohanteriene Buc 30 200 30 250 30 300 20 90
LOT IIITija retrograda femuralaBuc 5 40 5 60 5 50 3 20
Tija centromedulara femurala blocata Buc 25 200 30 300 30 350 25 45
Tija humerala blocata Buc 15 50 20 60 20 70 10 20
Tija centromedulara tibiala blocata Buc 20 200 30 300 30 350 10 40
Tija centromedulara tip ENDER Buc 10 50 10 60 10 60 5 30
LOT IVPlaca « cobra » Buc 5 40 20 130 20 160 10 20
Placa dreapta ingusta (profil circular) Buc 50 150 50 200 60 200 30 50
Placa dreapta ingusta (profil drept) Buc 30 100 40 150 50 200 20 30
Placa dreapta ingusta Buc 30 100 40 150 40 200 15 25
Placa dreapta lata mare Buc 20 150 30 150 30 200 10 20
Placa lata moniliforma ( Placa , ingusta, semitubulara.os mare) Buc 50 100 30 150 30 200 20 50
Placi periarticulare mari tip ?L? Buc 30 100 30 150 30 200 10 20
Placi periarticulare mari tip ?T? profil angulat Buc 20 100 40 130 40 150 15 30
Placi periarticulare mari tip ?T? profil drept Buc 40 200 30 220 100 320 20 80
Placi periarticulare mici tip ?T? dreapta mica Buc 30 100 30 130 30 150 25 35
Placa periarticulara mica de tip T oblicabuc. 30 100 30 120 30 150 20 30
Placa Cloverleaf 3, 5 mm Buc 2 20 3 25 3 30 2 5
Placade reconstructie3, 5 mm Buc 2 20 3 25 3 30 2 5Placa « y » (femur distal) Buc 20 70 40 100 30 150 5 15Surub cortical pentru oase mici Buc 50 700 50 800 30 1000 50 250
Surub maleolar Buc 50 350 50 550 50 800 20 200Surub de spongie partial filetat canulat Buc 50 200 50 300 50 400 50 100Surub de spongie partial filetat pentru oase mici Buc. 50 600 50 800 50 1000 20 250Surubde spongie partial filetat oase mari Buc. 50 400 50 600 50 800 20 160Surub de spongie total filetat pentru oase mici Buc. 50 400 50 600 50 800 20 150Surub de spongie total filetat oase mariBuc. 50 500 50 600 50 800 30 300Surub cortical pentru oase mari Buc. 50 600 50 800 50 1000 30 200
Saiba os mare Buc. 40 500 40 700 40 900 30 150
Saiba os micBuc. 40 400 40 600 40 800 30 100
LOT VSarma de osteosinteza Buc. 20 200 20 300 20 400 20 60
Brose de osteosinteza simple dif. dim.Buc. 50 1200 50 1500 50 1700 30 300
Brose de osteosinteza filetate.dif.dim . Buc. 50 400 50 600 50 800 20 50
LOT VISuruburi de interferenta resorbabile Buc. 50 400 50 600 50 800 30 100Implant pentru fixarea total inextensibila a lia prin bucla continua de poliester Buc. 20 100 20 200 20 300 10 18Implant pentru fixarea total inextensibila a ligamentului incrucisat anterior/posterior prinbucla ajustabila de poliester Buc. 20 100 20 200 20 300 10 18
.Ancora pentru reatasari de parti moi la os cortical Buc. 20 300 20 400 20 500 10 120Ancora pentru reatasat parti moi la os spongiosBuc. 20 300 20 400 20 500 10 120
LOT VIIComplex de ranforsare pentru fracturitip A Buc. 10 40 10 60 10 70 10 20Complex de ranforsare pentru fracturitip B Buc. 10 30 10 50 10 70 10 15Cabluri ancoraj multifilare otel inox dif.dim . Buc. 50 300 10 500 10 700 10 100Gheara trohanteriana Buc. 10 25 10 80 10 100 10 150
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 854, 230 si 13, 295, 365RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata a acordului-cadru, respectiv: lot I--42.620 ron, lot II-29.180 ron, lot III-36.401 ron, lot IV-57.746, 90ron, lot V-4.805, 60 ron, lot VI-75.568, 80 ron, lot VII-19.576 ron-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-Garantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.-o copie scanata a doveziiconstituirii garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP iar originalul se va depune la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.-Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere aofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de intrarea in executare a contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea -formularul 42.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formularul 53.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare ? Formular 3. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Stoica Ioan Cristian -managerDuica Mihaela -director financiar contabilAna Maria Munteanu- director medicalDinu Cristina -as. sefConstantin Mirela -as. sef
Stanescu Corneliu -medic ortopedStoian Magdalena- economist Achizitii4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? Formular 25.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 16.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie (Consiliul Local ) - se va prezentain original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat. sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilo.In masura, in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite corfirmarea datoriilor la data solicitata se poate depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006.- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei procedure de achizitie.Informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente prin care ofertantul isipoate dovedi capacitatea economico financiaraformular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
mostre
ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar, care confirma livrarile de produse in baza art. 188 alin.1 din OUG 34/2006
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii inconformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentrudomeniul care face obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
original sau copie"conform cu originalul"semnata si stampilata dereprezentantul legalMostre din fiecare produs ofertat, in ambalajul in care se va face livrarea.Mostrele prezentate de ofertantul declarat castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de ceilalti ofertanti se vor restitui in termen de 5 zilecalendaristice de la incheierea acordului-cadru. Mostrele trebuie depuse lasediul autoritatii contractante inainte de data-limita de depunere a ofertelor.Mostrele reprezinta cerinta minima de calificare. .Mostrele prezentate de operatorii economici declarati necastigatori se vor returna.formularul 7Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului- copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardelerelevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau maimulte oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie. Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin.(1) lit. a) din OUG 34/2006 -10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT LEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular FOISOR
Adresa postala: b-dul Ferdinand 35-37, sect. 2, Bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2014 09:47