Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare, compatibilizare sistem de securitate biblioteca RFID (Radio Frequency Identification)


Anunt de participare numarul 126115/16.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala:  P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256403030, In atentia:  Dana Suba, Email:  [email protected], Fax:  0256403150, Adresa internet (URL):  www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementare, compatibilizare sistem de securitate biblioteca RFID (Radio Frequency Identification)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Biblioteca Centrala, Bld. Vasile Parvan nr. 2B, Timisoara.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementare, compatibilizare sistem de securitate biblioteca RFID (Radio Frequency Identification).
Cuprinde: 1) statii de lucru bibliotecari, 2) poarta securitate - cale simpla - pentru dedectia documentelor dotate cu emitatoare RFID; 3) poarta securitate - cale dubla - pentru dedectia documentelor dotate cu emitatoare RFID; 4) dispozitiv portabil de citire a etichetelor RFID; 5) unitate auto-imprumut; 6) unitate de returnare automata simpla; 7) etichete RFID pentru carte si CD/DVD.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48151000-1 - Sisteme de control informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) statii de lucru bibliotecari - 3 unitati, 2) poarta securitate - cale simpla - 1 unitate - pentru dedectia documentelor dotate cu emitatoare RFID; 3) poarta securitate - cale dubla - 2 unitati - pentru dedectia documentelor dotate cu emitatoare RFID; 4) dispozitiv portabil de citire a etichetelor RFID - 2 unitati; 5) unitate auto-imprumut - 2 unitati; 6) unitate de returnare automata simpla - 1 unitate; 7) etichete RFID pentru carte si CD/DVD - 200000 unitati, respectiv 50000 unitati.
Valoarea estimata fara TVA: 768, 342RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 7400 lei (valabila minim 60 de zile);Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din sure proprii si surse bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare (optiune);
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat de inregistrare fiscala - copie "conform cu originalul" sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine(traduse in limba romana).
Declaratie privind respectarea normelor si legislatiei cu privire la protectia mediului;
Declaratie privind respectarea normelor de protectie a muncii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie din care sarezulte ca poate pune la dispozitie cel putin 2 persoane, care vor asigura montarea, punerea in functiune a sistemului de securitate, precum si instruirea personalului implicat de la beneficiar.
?CV-ul persoanelor nominalizate;
?Documente care atesta absolvirea cursurilor de specializare;
?Lista cu care va dovedi experienta acestora, prin enumerarealucrarilor similare la care au participat si a perioadei efectuarii acestora.
2)Declaratie in care sa fie cuprinse numele si datele personale ale persoanelor autorizate pentru activitati de service. Se solicita minim 1 persoana autorizata.
3)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
4)Experienta similara: cel putin un contract de furnizare in tara (pentru probarea functionarii sistemului cu diacriticele limbii romane) a unor sisteme complet integrate cu sistemul integrat de biblioteca Aleph 500, din ultimii 3 ani, in copie, a carui valoare sa fie de minim 170.000 Euro
-Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste implementarea si buna functionare a sistemelor similare pentru contractul prezentat.
5)standarde de asigurare a calitatii: (ISO 9001) - sau echivalent, 6) Certificate in ceea ce priveste radiatiile admise, conform cu normele privind emisiile de radiatii in vederea protectiei personalului si sigurantei electrice.
7) Daca este cazul, angajament de sustinere tehnica/profesionala a ofertantului, sau declaratii de sustinere din partea unui tert.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta 1): minim 2 persoane;cerinta 2): minim 1 persoana;cerinta 4): cel putin un contract a carui valoare sa fie minim 170000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica. Ofertantilor admisi a participa la aceasta etapa li se va comunica data desfasurarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 12:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, P-ta Victoriei nr.2 -Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Tel. 0256403114, Fax:  0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2011 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer