Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare ERP


Anunt de participare numarul 140957/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: D.A.A.C.T.I. str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Iancu Ovidiu, Email: [email protected], Fax: +40 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementare ERP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile Aparatului Central al MAI, Prefectura Bucuresti, Inspectoratul General de Aviatie - Unitatea Speciala de Aviatie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unui sist inf complex multi-modular pt gestiunea resurselor institutionale durabile in scopul informatizarii proceselor organizationale privind Contabilitatea, Achizitiile, Gestiunea materialelor, Cadastru si admin imobile, Gestiunea Investitiilor, Managementul proiectelor, Transportul (auto), Sistem evidenta armelor militare si a materialelor periculoase, Managementul fondurilor, Actualizarea nivelului de competente prof pt personalul aeronavigant, business intelligence, managementul fluxurilor electronice de lucru.Furnizorul va livra urmatoarele produse si servicii: 1.Documentatii analiza/proiectare solutie, inclusiv pt extinderea sistemului la nivelul tuturor structurilor MAI;2.Platforma de dezvoltare de aplicatii tip ERP (cea mai recenta versiune);3Infrastructura HW si SW a sistemului; 4Servicii de implementare;5Dezv/config/inst sistemului integrat conform cerintelor specifice structurilor beneficiare;6Servicii de sup teh pt asigurarea versiunilor noi de SW si rezolvarea problemelor de nat teh pt perioada de garantie;7Documentatii de inst/config/admin si utiliz sistem; 8Servicii de instruire a personalului structurilor beneficiare.
Modulele trebuie sa fie web based (aplicatia trebuie sa poata fi accesata printr-un browser web, iar pe clientul local (desktop, PC, laptop) sa nu trebuiasca instalate programe suplimentare pt acces la aplicatie), iar utilizatorii trebuie sa le poata accesa prin intranetul institutiei, in cond de max securitate, prin intermediul unui browser de internet.
Solutia conceptuala propusa de ofertant trebuie sa aiba asigurat suportul HW si de comunicatii corespunzator. In acest sens arhitectura HW ofertata trebuie sa fiede natura sa sigure disponibilitatea max a solutiilor SW instalate. Aceasta presupune ca echip puse la dispozitie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii de baza, recomandate de bunele practici in domeniu: Arhitectura HW trebuie sa fie in configuratie high availability cu suport pt fail-over si fail-back.; Echip tip server pe care va rula platforma ERP sa fie de tip enterprise, dotate cu procesoare in arhitectura tipx86-64 biti; Sistemele de operare instalate pe serverele de aplicatii si baze de date trebuie sa fie pe 64 de biti sa ofere suport nativ pt clustering. Sistemele de operare instalate pe serverele de aplicatii si baza de date sa fie de tip enterprise; Pt o mai buna gestiune a resurselor HW, este necesar ca sistemele sa ofere suport pt virtualizare sau partitionare logica a resurselor interne: procesoare, memorie, disp de intrare/iesire; Datorita volumului mare de date ce va fi procesat, transferat si stocat, solutia de stocare trebuie sa aiba o arhitectura de tip SAN cu echip de stocare extern, conectat la serverele de aplicatii si baze de date prin intermediul unor echipamente de mare viteza, ce vor asigura transferuri de date la viteze de minim 4 Gbps
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
72223000-4-Servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea ERP se va realiza prin proiectarea si implementarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea resurselor institutionale si presupune o serie de activitati ce se vor materializa prin livrabile si produse, functie de activitatile de mai jos care au stat ca baza la calculul valorii estimate: Nr. ActivitateaValoare totala (lei fara TVA)IMPLEMENTARE ERP
1 Analizafluxurilor/ proceselor si proiectare ERP1.1 Analiza cerinte de business si fluxuri 546.000, 00
1.2 Proiectare ERP pe baza analizei 672.000, 00
2 Livrarea Infrastructurii hardware2.1 Infrastructura servere sistem ERP SI SUBSISTEM DE MANAGEMENT AL FLUXURILOR DE LUCRU (Servere de aplicatie si baze de date in configuratie cluster) 1.225.000, 00
2.2 Sistem de stocare tip SAN (Storage si SAN Switch-uri)376.000, 00
2.3 Echipamente conexe (UPS-uri, Rack-uri, Network Switch-uri, Sistem de back-up)199.200, 00
3 Livrare pachet software dezvoltare3.1 Licente pentruaplicatiipentru zonele functionale si pentru subsistemul suport de management al fluxurilor electronice de lucru 480.000, 00
3.2 Licente softwarede baza 469.995, 00
4 Instalare si configurare platforma - hardware/ software4.1 Servicii instalare echipamente hardware: servere, sisteme de stocare, networking, ups, rack, librarie de benzi 280.000, 00
5 Implementarea aplicatiei informatice ERP5.1 Dezvoltarea si configurarea sistemului 4.993.800, 00
5.2 Testarea sistemului 852.600, 00
5.3 Pregatirea instantei de productie(configurare, dezvoltari, interfete, import date) 584.640, 00
5.4 Redactarea manualelor pentru utilizatori 292.320, 00
5.5 Lansarea in productie 124.710, 00
6 Livrare pachet software de productie6.1 Pachet software pentru tranzitia in productie a sistemului ERP, in vederea utilizarii de catre personalul structurilor componente ale Grupului tinta 6.374.005
7 Realizarea activitatilor de instruire7.1 Cursuri administrare ERP 47.000, 00
7.2 Cursuri utilizatori ERP- formare formatori 150.000, 00
7.3 Cursuri administrareinfrastructura 47.000, 00
7.4 Curs privind aportulproiectului la respectarea principiilor dezvoltarii durabile prin utilizarea rationala a resurselor, alegerea unei logistici adecvate (de ex. diminuarea impactului negativ asupra mediului) 4.000, 00
7.5 Seminar privind constientizarea importantei si promovarea conceptului de egalitate de sanse 4.000, 00
Valoarea estimata fara TVA: 17, 722, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 354.445 lei sau echivalentul in alta valuta calculat la cursul leu/alta valuta mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii candidaturilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a candidaturilor si a ofertelor, respectiv 120 de zile de la termenul limita de depunere a candidaturilor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 este de 9.332, 23 lei.Candidaturile care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere si returnate nedeschise. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1) si (2), art. 90 alin. (1) si (3), art. 91 si 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European PODCA- 85%sibugetul de stat - 15%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Candidatul (lider, asociat, subcontractant, tert) selectat trebuie sa prezinte pana la incheierea raportului final al procedurii, autorizatie de securitate ind, eliberata de ORNIS confHG nr 585/2002 sau sa faca dovada depunerii solicitarii de eliberare a autorizatiei la depunerea candidaturii.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: - toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor;
- se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- documente emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- in cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al candidatului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.Cerinta nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Candidatul (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1. Candidatul (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii candidaturii.
3.Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii candidaturii.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCandidatul (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Candidatul (lider, asociat, subcontractant, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul M.A.I.:
Ion Stoica - Secretar General al M.A.I.
Danut Tudor - Secretar general adjunct al M.A.I.
Stelica Dragulin - Director general al Directiei Generala Financiara
Marian Raducu ? Imputernicit Director general al Directiei Generale pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Mihai Badescu ? Imputernicit Director general al Directiei Generala Juridica
Ion Peligrad ? Imputernicit Director general al Directiei Generala Logistica
Persoana cu functie de decizie din cadrul D.A.A.C.T.I: .
Romica Marinescu - DirectorEmil Lungu - Sef serviciu achizitii publice pentru TIC
Cerinta nr. 5
Candidatii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, conforma cuFormularul nr. 7 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni:
a) ca, in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania;
b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. NOTE: - toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor;
- in cazul candidatilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- a nu se folosi prescurtari;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor;
- documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nuvor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor;
- in cazul depunerii unei oferte/candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
- ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine
1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC dindin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care candidatul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al candidatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale privindsituatia economica si financiara
In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.
Cerinta nr. 2Bilanturile contabile aferente anilor2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita candidatilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva.Candidatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Cerinta nr. 3Informatii privind cifra de afaceri. Se vor completa in Formularul nr. 8 - Informatii generale.
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
Pentru a fi considerat calificat candidatul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri, astfel: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiaritrebuie sa fie de 18.000.000 lei fara T.V.A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Din aceste formulare trebuie sa rezulte in mod cumulativ suma de 18.000.000 lei fara T.V.A.
Cerinta nr. 4
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 9, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1(experienta similara)
1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita pentru depunerea ofertelor, servicii de implementare (instalare, configurare conform fluxurilor interne de business, testare si instruire utilizatori) a unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) cu arhitectura centralizata cu acces web-based, cu minim 600 utilizatori, avand ca beneficiar o entitate care coordoneaza / are in subordine minim alte 20 entitati, dintre aceste entitati minim una sa aiba structura teritoriala la nivel national. Sistemul ERP prezentat de catre candidat ca dovada a experientei similare trebuie sa fi inclus, in mod cumulativ, urmatoarele activitati:
-Implementare module software: Financiar, Logistica si Buget
-Implementare componente de tipul Raportare Manageriala (BusinessIntelligence)
-Integrare cu aplicatii externe solutiei implementate (infrastructura PKI)
-Implementare infrastructura hardware si sistem de gestiune a bazelor de date
-Implementare Portal web
-Servicii de analiza, testare, instruire
-Servicii de asistenta on-site pentru utilizatori
-Demonstrarea experientei se va realiza prin prezentarea a maxim 3 documente / contracte / procese verbale de receptive/recomandari contrasemnate de beneficiarul sistemului ? autoritate contractanta sau client privat. Cele 3 documente vor confirma - in mod cumulativ - realizarea in cadrul sistemului/sistemelor ERP a activitatilor mai sus mentionate
2. Pentru candidatii de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in romana
Cerinta nr. 2
Lista expertilor cheie, propu?i de Candidat pentru indeplinirea contractului, Echipa propusa trebuie sa includa cel putin urmatorii speciali?ti: Nota:
a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;
b.In cazul in care speciali?tii prezentati nu vorbesc romana, candidatul va asigura traducere si interpretare de specialitate, in romana pe toata durata contractului. Candidatul vaprezenta un nr. suficient de traducatori pentru asigurarea unor traduceri decalitate. In acest sens va prezenta CV-urile traducatorilor, autorizarile, atestatele si diplomele acestora.
c.In cazul in care se propun speciali?ti care nu sunt angajati ai candidatului, fiecare specialist va completa, semna si va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.
d.In cazul candidatilor de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si
emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
e.Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii cheie prevazuti de catre candidat in Formularul nr. 11 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru expertii cheie prevazute in documentatia descriptiva.
f.Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate conform legislatiei in vigoare;
g.Pentru fiecare expert se vor prezenta:
-Curriculum vitae (CV) format EUROPASS
-Copii ale diplomelor de studii si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
-Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita copii ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/proiectele/contractele solicitate
h.Intrucat realizarea proiectului implica accesul la informatii clasificate, pot fi propusi ca experti si persoane rezidente in state cu care Romania are incheiate acorduri bilaterale privind accesul la informatii clasificate. In acest caz se vor prezenta referiri la aceste acorduri.DIRECTOR DE PROIECT
-Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta
-Experienta in calitate de manager de proiect in realizarea a minim 1 proiect similar (Prin proiect similar se intelege implementarea unui sistem ce a inclus: servicii de analiza, implementare si testare module ERP si Portal Web; integrare cu infrastructura PKI si servicii de asistenta on-site pentru utilizatori)
-Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect (PRINCE2, PMP sau echivalent)
-Certificare profesionala care sa ateste detinerea de bune practici in masurarea indicatorilor proceselor si a sistemelor informatice (Control OBjectives for Information and related
Technology ? COBIT sau echivalent) sau
-Certificare profesionala in ceea ce priveste administrarea si controlul sistemelor informatice; (Certified in the Governance of Enterprise IT ? CGEIT sau echivalent)
-Certificare profesionala privind managementul serviciilor IT (Information Technology Infrastructure Library ? ITIL sau echivalent)
MANAGER DE PROIECT
-Absolvent de studii superioarefinalizate cu diploma de licenta
-Experienta in calitate de manager de proiect in realizarea a minim 1 proiect similar (Prin proiect similar se intelege implementarea unui sistem ce a inclus: servicii de analiza, implementare si testare module ERP si Portal Web; integrare cu infrastructura PKI si servicii de asistenta on-site pentru utilizatori);
-Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect (PRINCE2, PMP sau echivalent).
-Certificare profesionala in domeniul managementului riscului, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international
(MOR Foundation/ Practitionersau echivalent).
-Certificare profesionala care sa ateste detinerea de bune practici in masurarea indicatorilor, proceselor si a sistemelor informatice (Control OBjectives for Information and related Technology ? COBIT sau echivalent)
ECHIPA CONSULTANTIIMPLEMENTARE APLICATIE ERP
Echipa de consultanti va include cel putin 3 consultanti certificati/atestati in solutii ERP pentru tehnologia ofertatapentru fiecare din urmatoarele arii functionale:
-Gestiune Financiar-Contabila
-Gestiune Achizitii si Materiale
-Planificare si Bugete
Fiecare dintre consultantii propu?i va indeplini urmatoarele conditii:
-Absolvent de studii superioarefinalizate cudiploma de licenta
-Experienta in calitate de consultant in
implementarea modulului ERP pe care este
specializat, in cadrul a minim 1 proiect similar (proiectarea/implementarea unui sistem de tip ERP care sa acopere una din ariile functionale
cu arhitectura centralizata pentru o institu?ie sau companie care in componen?a sa o structura centrala ?i mai multe structuri regionale care au rol de coordonatori secundari ?i ter?iari de credite)
CONSULTANTI IMPLEMENTARE APLICATIE BI ? minim 3 consultanti:
-Absolvent de studii superioarefinalizate cu diploma de licenta
-Certificare profesionala atestata/recunoscuta national sau international pentru o tehnologie de tip BI.
-Experienta in calitate de consultant in implementarea modulului aplicatiei BI pe care este specializat, in cadrul a minim 1 proiectsimilar.(Prin proiect similar se intelege un proiect/contract de implementare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus in componen?a: Portal Web, module privind Gestiune Financiar-Contabila, Gestiune Achizi?ii si Materiale, Planificare si Bugete; infrastructura hard, sistem de gestiune a bazelor de date ?i a urmat cel pu?in fazele de analiza a cerin?elor, proiectare, dezvoltare,
testare ?i servicii de asistenta on-site pentru utilizatori)
ADMINISTRATOR BAZA DE DATE ? minim 2 experti:
- Absolvent de studii superioarefinalizate cu diploma de licenta
- Participarea in calitate de administrator baza de date intr-un proiect similar (un proiect de implementare a unor solutii software ERP, intr-un rol similar)
- Certificare profesionala atestata /recunoscuta national/international de un producator de tehnologie care sa demonstreze specializarea in domeniul software-lui administrarii bazelor de date pentru solutia ofertata intr-un proiect similar (Prin proiect similar se intelege un proiect/contract de implementare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus in componen?a: Portal Web, module privind Gestiune Financiar-Contabila, Gestiune Achizi?ii si Materiale, Planificare si Bugete; infrastructura hard, sistem de gestiune a bazelor de date ?i a urmat cel pu?in fazele de analiza a cerin?elor, proiectare, dezvoltare,
testare ?i servicii de asistenta on-site pentru utilizatori)
ARHITECT DE SISTEM:
- Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta-Experienta in realizarea a minim 1 proiect similar in calitate de arhitect de sistem (Prin proiect similar se intelege un proiect/contract de implementare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus in componen?a: BI, Portal Web, module privind Gestiune Financiar-Contabila, , Gestiune Achizi?ii si Materiale, Planificare si Bugete; infrastructura hard, sistem de gestiune a bazelor de date ?i a urmat cel pu?in fazele de analiza a cerin?elor, proiectare, dezvoltare, testare, Integrare cu infrastructura PKI ?i servicii de asistenta on-site pentru utilizatori)- Certificare profesionala in domeniul arhitecturilor de solutii complexe (TOGAF sau echivalent)
-Certificare profesionala privind managementul serviciilor IT (Information Technology Infrastructure Library ? ITIL sau echivalent)
- Cunoasterea aprofundata a unei metodologii recunoscute national/international de auditare, control si evaluare a securitatii sistemelor informatice (certificare Certified Information Systems Auditor ? CISA sau echivalent)
-Certificare profesionala privind controlul si/sau managementului riscurilor in sistemele informatice (Certified in Risk and Information Systems Control ? CRISC, MOR Foundation/Practitionersau echivalent)
EXPERT SECURITATE INFORMATICA:
-Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta-Experienta in calitate de expert securitate informatica in realizarea a minim 1 proiectsimilar (Prin proiect similar se intelege implementarea unui sistem ce a inclus: servicii de analiza, implementare si testare module ERP si Portal Web; integrare cu infrastructura PKI si servicii de asistenta on-site pentru utilizatori)
-Cunoasterea unei metodologii recunoscute national/international de auditare, control si evaluare a securitatii sistemelor informatice (certificare Certified Information Systems Auditor ? CISA sau echivalent)-Detinerea de cuno?tinte avansate privind managementul securitatii sistemelor informatice (certificare Certified Information Security Manager ? CISM sau echivalent)
EXPERT ANALIST SISTEM ERP:
-Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta-Participarea in calitate de analist sistem ERP la cel putin 1 proiect similar (Prin proiect similar se intelege un proiect/contract de implementare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus in componen?a: Portal Web, module privind Gestiune Financiar-Contabila, Gestiune Achizi?ii si Materiale, Planificare si Bugete; fluxuri de lucru; solu?ie BI,
infrastructura hard, sistem de gestiune a bazelor de date ?i a urmat cel pu?in fazele de analiza a cerin?elor, proiectare, dezvoltare ?i testare date)
-Certificat de absolvire a unui curs de specialitate in domeniul analizei de business ? curs recunoscut de institutii/asociatii recunoscutela nivel national sau international
-Certificat de absolvire a unui curs de specialitate in domeniul modelarii, analizei si optimizarii proceselor de business - curs recunoscut de institutii/asociatii de renume national/internationalEXPERT COORDONATOR INSTRUIRE UTILIZATORI:
-Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta-Participarea in calitate de coordonator instruire la cel putin 1 proiect similar (Prin proiect similar se intelege implementarea unui sistem ce a inclus: servicii de analiza, implementare si testare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus in componen?a: module privind Gestiune Financiar-Contabila, Gestiune Achizi?ii si Materiale,
Planificare si Bugete; fluxuri de lucru, solu?ie de BI si Portal Web; integrare cu infrastructura PKI si servicii de asistenta on-site pentru utilizatori).
-Certificare de Formator emisa de institutii recunoscute, ex. CNFPA sau echivalent
EXPERT COORDONATOR TESTARE:
-Absolvent de studii superioarefinalizate cu diploma de licenta
-Participarea in calitate de coordonator testare la cel putin 1 proiect similar (un proiect/contract de implementare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus Portal Web, solu?ie BI, fluxuri de lucru, infrastructura hard, sistem de gestiune a bazelor de date, integrare cu infrastructura PKI ?i a urmat cel pu?in fazele de analiza a cerin?elor, proiectare, dezvoltare, testare si servicii de asistenta on-site pentru utilizatori).
-Certificare profesionala in domeniul testarii aplicatiilor informatice/sistemelor software (ISTQB Certified Tester sau echivalent)
RESPONSABIL CALITATE:
-Absolvent de studii superioarefinalizate cu diploma de licenta
-Participarea in calitate de responsabil calitate la cel putin 1 proiect similar (un proiect/contract de implementare a unui sistem integrat de tipERP care a inclus Portal Web, solu?ie BI, fluxuri de lucru, infrastructura hard, sistem de gestiune a bazelor de date, integrare cu infrastructura PKI ?i a urmat cel pu?in fazele de analiza a cerin?elor, proiectare, dezvoltare, testare si servicii de asistenta on-site pentru utilizatori).
-Certificare ca auditor pentru sisteme de managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent
-Certificare ca auditor pentru sistem de management al securitatii informatiei conform cu ISO 27001 sau echivalent
Cerinta nr. 3
Informatii privind asocierea
Se vor prezenta: -Lista cuprinzand asociatii, conform Formularuluinr. 13.
-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, conform Formularului nr. 14.
-Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii ontractante, inainte de data semnarii contractului.
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 15.
Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii.
Cerinta nr. 2
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu.
Cerinta nr. 3
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 27001, un sistem de management alsecuritatii informatiei
Cerinta nr. 4
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 20000-1, un sistem de management al Serviciilor IT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselectia se va realiza printr-un clasament in ordinea descrescatoare a punctajului realizat ca urmare aplicarii unor criterii de preselectie prezente in cap IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Pentru cel mai mic pret se acorda 100 de puncte. Punctajul aferent celorlalte preturi se va calcula aplicand formula: PO(n)= (Pretmin/Pretn) x 100 unde: PO(n) = punctajul ofertei (n), Pretmin = pretul minim ofertat si Pretn= pretul ofertei (n)
2.
Gradul de integrare al solutiei oferite
10%
Descriere: Daca toate componentele ERP/ BI / PORTAL / Server de aplicatii / Securitate & Management utilizatori/ Mecanisme de Integrare/ Baza de Date oferite provin de la acela?i producator se acorda 100 puncte. In cazul in care componentele mentionate anterior provin de la doi producatori se acorda 85 puncte. In cazul in care componentele mentionate anterior provin de la trei producatori se acorda 70 puncte. In cazul in care componentele mentionate anterior provin de la mai mult de trei producatori se acorda 0 puncte.
3.
Realizare demonstratie practica cu functionalitatile suplimentare ale solutiei
30%
Descriere: Functionalitatile suplimentare, modul de punctare si modul de realizare a demonstratiei sunt prezentate in capitolul 13 din Documentatia Descriptiva. Modalitatea de indeplinire a functionalitatilor se va consemna intr-un proces verbal smnat de comisia de evaluare si reprezentantul ofertantului.
4.
Termenul de garantie pentru customizarile, dezvoltarile ?i configurarile aplicatiei ERP dezvoltata/configurata de ofertant (toate modulele software componente)
10%
Descriere: Pentru garantia minima de 12 luni se acorda 0 puncte. Garantia maxima ofertata se puncteaza cu 100 de punte. Toate ofertele cu o garantie mai mare sau egala cu 36 luni se vor puncta cu 100 de puncte. Celelalte oferte vor obtine un punctaj ponderat in functie de oferta cu punctaj maxim. Punctaj oferta analizata = (Perioada oferta analizata/perioada cea mai mare) x 100
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 11:00
Locul: M.A.I. - D.G.C.T.I., str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art. 33 alin 2 din HG nr. 924/2006. Recomandam participarea a maxim 2 reprezentanti din partea aceluiasi ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Implementare ERP? este finantat prin Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 ? 2013- Axa prioritara 2. Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, Domeniul de interventie 2.2. Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
1. Crit de atribDaca 2 candidati au acelasi pct departajarea se va face dupa candidatul cu pretul cel mai mic.Daca si pretul este acelasi se va cere o noua oferta de pret.2. 2. Pentru obtinerea autorizatiei de securitate industriala se va adresa o solicitare scrisa catre ORNISS, prin posta sau prin reprezentant, respectand prevederile art. 215 alin (1) din HG 585/2002. Solicitarea acestora are la baza faptul ca documente din cadrul proiectului de executie sunt clasificate ?SECRET?. Neintreprinderea la timp a diligentelor necesare obtinerii autorizatiei de securitate industriala de operatorii economici care doresc sa participe la procedura exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acesteia. Neprezentarea autorizatiei de securitate industriala pana la data incheierii raportului final al procedurii duce automat la respingerea ofertei.3. Ofertantul desemnat castigator, precum si expertii propusi nu vor avea acces la informatii clasificate pana nu vor prezenta certificatul de securitate industriala si autorizatia pentru acces la informatii clasificate obtinut/obtinute conform prevederilor HG nr. 585/2002.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer