Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare Proiect la Retele Termoficare si Puncte Termice pentru?Reab sist de termoficare Focsani


Anunt de participare numarul 133255/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA PETRONIE, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700, Adresa internet (URL): www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementare Proiect la Retele Termoficare si Puncte Termice pentru?Reab sist de termoficare Focsani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Focsani
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ActivitI: Proiectar: proiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea DTAC, detalii de executie, as-built, documentatii in vederea obtinerii autorizatiei de functionare, referate de receptie finala ActivitII: Exec lucr.(incl teste si operat in perioada de notif a defect)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea I: Proiectare: (proiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea DTAC, detalii de executie, as-built, documentatii in vederea obtinerii autorizatiei de functionare, referate de receptie finala)
Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 54.008.041(din care: 1.620.000 lei ? proiectare si 52.387.800 lei ? executie)
Valoarea estimata fara TVA: 54, 008, 041RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 1000000 lei Per.valab: 90 de zile de la data limita stabilita pt dep ofert. Se constituie prin : ?un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contulRO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645Docum scanat se va posta in SEAP in format PDF.Instrum de garant se va prezenta in orig la sediul AC -camera 203 cu min 1 zi inainte de dep ofert.Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg .AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand : a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ;c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractulin per de valab a ofertei.d)in cazul resping de catre CNSC a contest, in cond art.278^1 din OUG 34/2006 ? suma de 23.768, 04 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederileart 92 din Hotararea nr 925/2006 Perioada garantiei de buna executie este de minim 12 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
?Fondul de coeziune = 50% -Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa prioritara 3?Co-finantare nationala = 45% - buget de stat?Co-finantare locala = 5% - buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar si/sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate.;Certificat privind plata impozitelor sitaxelor la bugetul de stat sibugetelelocale , scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUGnr34/2006 -Formular 7 Personalul de decizie : Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Bogdan Matisan, Viceprimar: Dobre Vasile, Manager proiect: Imireanu Adrian, Comp.achizitii : Petronie Vasilica ;Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional-Pentru persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente , valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ;ofertantul clasat pe primul loc va prezenta , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original/copie legalizata
Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 54.000.000 lei
Se va completa formularul 12-Informatii generale
Valorile vor fi exprimate in lei . Cursul mediu lei/euro pentru: ? 2009: = 4.2373 lei? 2010: = 4.2099 lei
? 2011: = 4.2379 lei
Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR
Nota: - in cazulofertantilor din categoria IMM-urilor( dovada prin prezentareadeclaratiei de IMM), se aplica prevederileLegii 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani din care sa rezulte Experienta similara, respectiv, in ultimii 5 ani, aexecutat contracte similarein valoare de cel putin
1.600.000 lei fara TVA ?proiectare si3.800.000 leifara TVA?executie) si se vor atasa documente suport (copii dupa partile relevantealecontractelor ce demonstreaza experienta similara , recomandari sau certificate care sa ateste executarea contractului).Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie cursul mediu lei/euro pentru: ? 2009: = 4.2373 lei? 2010: = 4.2099 lei
? 2011: = 4.2379 lei
Asigurarea personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitiei:
proiectanti cu experienta in domeniile: constructii, instalatii termomecanice, instalatii electrice, instalatii de automatizare, arhitectura, instalatii aferente constructiilor etc ;
Asigurareapersonalului responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT;
Asigurareapersonalului responsabil cu controlul tehnic de calitate
Asigurarea personalului responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens.
Asigurarea de personal autorizat ISCIR sau echiv pentru montarea, instalarea punerea in functiune utilizarea pentru utilajele si echipamentele relevante
Asigurarea depersonal autorizat ISCIR sau echivalent pentru examinari nedistructive respectiv care executa suduri
Asigurarea de personal autorizat ANRE sau echivalent pentru executie lucrari in instalatiile electrice deinalta, medie si joasa tensiune ;
Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului , care sa continacerinteleminime, respectiv:
Expertii principali -Nivel specific minim de experienta:
?Manager de Proiect - 3 ani experienta
?Coordonator proiectare-constructie - 3 ani experienta
?Coordonator proces ? 3 ani
?Coordonator lucrari civile ? 3 ani experienta
?Coordonator mecanic - 3 ani experienta
?Coordonator automatizari - 3 ani experienta
?Manager de Santier - 3 ani experienta
?Manager pentru asigurarea calitatii - 3 ani experienta
Informatii privind dotarile-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
Ofertantul va face dovada ca utilajele si echipamentele sunt in proprietate sau la dispozitia acestuia.
Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti siinformatii privind specializarea acestora
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardele ? ISO 9001, ISO 14001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S23-036952 din 03.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
rprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in carepe prima pozitie se claseaza doua sau mai multe oferte cu acelasi pret se declara castigatoare oferta cu durata de executiecea mai mica .In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu preturi egale au si durate de executie egale , atuncise vor solicitaclarificari prin intermediul SEAPin vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi , mai mici decat pretul ofertat initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaMunicipiului Focsani- compartiment achiztii
Adresa postala: str.Dimitrie Cantemir nr.1 bis, Localitatea: focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer