Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare proiect la Sursa in cadrul proiectului ?Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Focsani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si cresterii eficientei energetice?


Anunt de participare numarul 128828/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala:  Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620098, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA PETRONIE, Tel. 40/0237/215710, Email:  [email protected], Fax:  40/0237/216700, Adresa internet (URL):  www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementare proiect la Sursa in cadrul proiectului ?Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Focsani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si cresterii eficientei energetice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: FOCSANI, B-dul Bucuresti, nr.2A
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea I: Proiectare (proiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea DTAC, detalii de executie)Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)Proiectare, obtinere avize si autorizatii, pregatire personal de exploatare in cadrul Activitatii I si constructii-montaj respectiv furnizare pentru Implementare proiect la sursa in cadrul Activitatii II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 73, 746, 554RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garan particip: 1474000lei; valab90zile forma virament bancar sau un instrument de garantare;garantia de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fond coeziune 50%;buget stat 45%;buget local 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura; privind eligibilitatea; neincadrarea in prevederile art.181 din OUG Nr.34/2006 ;neincadrarea in prevederile art.69ind1 din OUG Nr.34/2006; cazier judiciar; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010;certificate privind impozitele si taxele locale si de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente pentru dovedirea inregistrarii si atestarii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe anii financiari2008, 2009 si 2010 - 73700000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - in ultimii 5 ani, a executat contracte similare - proiectare si executie lucrari -, in valoare de cel putin 73700000 lei faraTVA -Contractele pot fi cumulate sau separateAsigurarea personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitiei : -proiectanti cu experienta in domeniile: constructii, instalatii termomecanice, instalatii electrice, instalatii de automatizare, arhitectura, instalatii aferente constructiilor etc) ; -verificator de proiecte atestat conform legii;
-personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari ;
-responsabil tehnic cu executia atestat ;
-responsabili cu controlul tehnic de calitate-responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens.Nivel specific minim necesar: - Manager de Proiect 5 ani- Coordonator proiectare-constructie 3 ani- Coordonator proces 3 ani- Coordonator lucrari civile 3 ani -Coordonator mecanic 3 ani- Coordonator electric 3 ani-Manager de Santier 5 ani-Manager pentru asigurarea calitatii 3 ani;Se vor prezenta urmatoarele: Autoriz valab ISCIR sau echiv pentru montarea, instal. punerea in funct. utilizarea pentru utilajele si echip. relevante Autoriz valab ISCIR sau echiv. pt pers. care exec. examinari nedistr.-suduri Atestat ANRE sau echiv. pt exec lucrari in instal electric deinalta, medie si joasa tensiune ; Autorizat ANRE(ANRGN) sau echiv. pt proiect instal consumat de gaze nat.Autoriz ANRE(ANRGN) sau echiv pt exec de lucrari in instal consumat de gaze nat declaratie privind dotarile;fertantul va face dovada ca utilajele si echipamentele sunt in proprietate sau la dispozitia acestuia;Standarde ISO9001 ISO14001 ISO18001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
eficienta globala bruta a instal de cogenerare
25%
25
Descriere: Ef80%=0pctEfmax=25pctEf(80%-max)-proportional
3.
pretul anual al mentenantei
15%
15
Descriere: Pm minim=15pct ; celelalte oferte-proportional
4.
disponibilitatea anuala a inst de cogen
10%
10
Descriere: D92%=0pctDmax=10pctD(92%-max)-proportional
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S23-036953 din 03.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
toate documentele se vor posta in SEAP in format electronic, prin scanare purtand mentiunea "conform cu originalul", semnatura si stampila ofertantului, pentru sustinerea conformitatii; virament bancar-ordin de plata in contulRO53TREZ6915006xxx000106 Trez.FocsaniCF4350645;instrumentul de garantarese va prezentata in original autoritatii contractante( la sediul Primariei Municipiului Focsani ?compartiment contracte , achizitii -camera 203) cu minim o zi inainte de deschiderea licitatiei;documentele de calificare trebuie sa fie valabile la data deschiderii licitatiei;in cazulofertantilor din categoria IMM-urilor( dovada prin prezentareadeclaratiei de IMM), se aplica prevederileLegii 346/2004.In cadrul propunerii financiare, costurile asociate activitatii de proiectare nu vor depasi 3% din valoarea investitieiVizita amplasamentelor: Data vizitarii: 30.08.2011Ora: 11:00Locul: SC ENET SA Focsani, B-dul Bucuresti, nr.2 Autoritatea contractanta va emite un Certificat de vizitare a santierului care va fi depus la oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Focsani- comp.achizitii
Adresa postala:  str.D.Cantemir nr.1 bis, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620098, Romania, Tel. 0237215710, Email:  [email protected], Fax:  0237216700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer