Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Botosani


Anunt de participare numarul 116534/08.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala:  str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0231.502.200, In atentia:  d-nului Constantin Munteanu, Email:  [email protected], Fax:  0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartiment achizitii publice
Adresa postala:  Calea Nationala nr. 101- Casa Cartii, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710233, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0231-502200, In atentia:  d-nului Munteanu Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0231-515142
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: La sediul SC Modern Calor SA Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati:
- Activitatea I: Proiectare (proiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea DTAC, detalii de executie, as-built, documentatii in vederea obtinerii autorizatiei de functionare, referate de receptie finala, asistenta tehnica din partea proiectantului)
- Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati:
- Activitatea I: Proiectare (proiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea DTAC, detalii de executie, as-built, documentatii in vederea obtinerii autorizatiei de functionare, referate de receptie finala, asistenta tehnica din partea proiectantului)
- Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Valoarea estimata fara TVA: 59, 947, 351RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 530.000 lei, constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%-Co-finantare nationala = 45%-Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligib, declaratia de neincadrare la art. 181 din OUG 34/2006, declar.privind calitatea de participant la procedura, decl. de integritate, certif.constatatoare privind indeplinirea oblig. exigibile de plata catre bugetul de stat si local, certifi de participare cu oferta independenta, declar. conf art. 69^1 din OUG 34/2006, copie CUI, certif.constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile 2007-2008-2009, dovada disponibilului din cont sau accesul la o linie de creditare, istoricul incidentelor de plati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA -medie pe 2007-2008-2009- sa fie cel putin 100.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, decla.privind utilajele+lista, Lista principalilor furnizori;decl.privind efectivul mediu angajat in ultimii 3 ani, pers cheie+CV-le, decl. asociati/subcontractanti, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001/echivalent, OHSAS 18001/echiv, SA 8000/echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Experienta ca antreprenor in constructii-montaj dovedita printr-un contractde o natura similara - de minim 50, 000, 000 LEI.Experienta ca proiectant - contract de servicii de natura similara de minim850, 000 LEIautobasculante?min. 10 buc.;
- vibrocompactor cu cilindru lis - - min 7 buc.;
- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste - min 5 buc.;
- pompa de beton - min 2 buc.;
- macarale de cca 30t - min 1 buc.;
- transportoare de beton - min 4 buc.- buldoexcavator - min 5 buc.;
- excavator -min 5 buc.;
- incarcator frontal - min 5 buc.;
- laborator de gradul II , autorizat ISC;Proiectanti cu exp.in constructii [minim 1], instalatii termomecanice [minim 1], instalatii electrice [minim 1], instalatii de automatizare [minim 1], instalatii aferente constructiilor [minim 1], etc;
-Verificator de proiecte atestat-Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniile aferente obiectului contractului ;
-Responsabil cu controlul tehnic de calitate-Responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens.-Responsabil cu supravegherea lucrarilor ? minim 2;
-Responsabil tehnic cu sudura ? minim 2;
-Sudori autorizati ISCIR ? minim 14;
-Personal autorizat ISCIR pentru verificarea si avizarea conforma a proiectelor specifice cazanelor, recipientelor sub presiune, conductelor.Nivel specific minim necesar pentru personalul cheie angajat in contract: - Manager de proiect-5 ani- Inginer coordonator proiectare-constructie-3 ani- Inginer proces-3 ani- Inginer lucrari civile-3 ani- Inginer mecanic-3 ani- Inginer electric-3 ani- Sef de santier-5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termenul de predare a Proiectului Tehnic
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Perioada de garantie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Managementul contractului, organizare, planificare, metodologie
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local al Municipiului Botosani din Piata Revolutiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant poate fi reprezentat de catre un imputernicit care are dreptul la un insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3 - Reducerea poluarii si minimizarea efectelor schimbarilor climatice prin reabilitarea sistemelor de incalzire urbana, vizand atingerea tintelor de eficienta energetica in zonele prioritare identificate
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  0231-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare 62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Fax:  0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In terme de 10 zile incepand cu data urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante care e considerat nelegal. In cazul contestatiilor la doc.de atribuire, data luarii la cunostinta a acestora e data publicarii in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710234, Romania, Tel. 0231-502200, Fax:  0231-531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2011 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer