Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Oradea?


Anunt de participare numarul 137402/13.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +4 0259437000, In atentia: manuela maghiar, Email: [email protected], Fax: +4 0259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Oradea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de proiectare si executie lucrari ?Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Oradea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini/cerintele beneficiarului/documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 65, 724, 913.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :1.314.400 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata insotit de un extras de cont, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Primariei Oradea-nu ?- Perioada de valabilitate a garantiei- 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit d din OUG 34/2006- 35.484, 91lei (11.760lei +0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei adica 23.724, 91 lei+11.760 lei= 35.484, 91 lei )Pentru ca o asociere sa se poata prevala de prevederile art.16 din Legea 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, care stabileste dreptulintreprinderilor mici si mijlocii de a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si pentrugarantiile (de participare si de buna executie) cerute in cadrul procedurilor de achizitii publice, fiecare membru al asocierii va face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea documentelor stabilite de Legea346/2004 . Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%Co-finantare nationala = 45%Co-finantare locala = 5%Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3 -
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.
Persoanele (numele acestora si funtia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele:
Florica Chereches -viceprimarMarcel Bolos -directorMos Marius- director executiv D.M.P.F.I.
Ioan Maghiar ? consilierMarge Adina? sef birouManuela Maghiar- consilierBorbei Eugenia- directorFlorea Eduard- directorIonut Serac -consilierDaniel Francisc- director tehnic SC Electrocentrale Oradea Sa, sef UIP
Adrian Ciobanca- SC Electrocentrale Oradea Sa ? membru UIP
Tanase Miculescu-directorSim Dumitru ? Sef BirouCristian Mihoc - consilierCristian Delcea -consilierDan Antoniu- consilierIulia Kocsis- consilierAdriana Mihelea- consilierNadia Has-sef serviciuCiorba Ionut- consilierConsilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu DanielPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".
Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1):
In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.
In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.
Nota:
In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei
la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic
Forma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".
Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2):
In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizatConditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) inluna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Executantul lucrarilor va prezenta o copie a autorizatiei ISCIR pentru montarea conductelor.
Baza legala: ART. 7 din ORDINUL nr. 663 din 12 aprilie 2010 pentru aprobarea Prescriptiilor tehnice PT C 1-2010 "Cazane de abur, cazane de apa fierbinte, supraincalzitoare si economizoare independente", PT C 4-2010 "Recipiente metalice stabile sub presiune", PT C 6-2010 "Conducte metalice sub presiune pentru fluide", PT C 7-2010 "Dispozitive de siguranta", PT C 8-2010 "Instalatii de distributie gaze petroliere lichefiate", PT C 9-2010 "Cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune", PT C 10-2010 "Conducte de abur si conducte de apa fierbinte sub presiune"(1) Montarea conductelor se efectueaza de catre producatorul acestora, de catre persoane juridice autorizate de catre ISCIR sau de catre persoane juridice autorizate de autoritatile competente din statele membre. Persoanele juridice autorizate de autoritatile competente din statele membre trebuie sa fie inregistrate in Registrul ISCIR al persoanelor juridice autorizate. Conditiile privind autorizarea de catre ISCIR a persoanelor juridice care efectueaza montarea conductelor precum si conditiile de inregistrare in Registrul ISCIR al persoanelor juridice autorizate sunt stabilite in prescriptia tehnica aplicabila.(2) Cerinta de autorizare pentru montare nu se aplica producatorilor care monteaza conducte fabricate de catre ei.(3) Prevederile prezentei prescriptii tehnice, referitoare la montare, se aplica conductelor noi sau vechi care urmeaza sa fie asamblate la locul de functionare de o persoana juridica autorizata de catre ISCIR pentru aceasta activitate.(4) In cazul instalatilor compuse din recipiente sub presiune si conductele de legatura aferente, si a caror montare se face de producator, autorizarea de catre ISCIR a acestuia nu mai este necesara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -(Formular- INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani.
ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare in valoare de 161.051euro pentru a realiza cash flow de executie a lucrarii pentru perioada de pana la data primei decontari (aproximativ 90 de zile calendaristice).In cazul ofertei castigatoare ofertantul va imobiliza suma de161.051 euro pentru realizarea contractului. Pentru indeplinirea cerintei ofertantii vor prezenta: Scrisoare de garantie bancara sau alte forme de garantii si/sau depozite bancare/ linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare sau orice alta forma de garantare care este permisa de legislatia bancara pentru suma mentionata mai sus;
cifra de afaceri globala medie anuala realizata in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 67.200.000 lei fara tva.se vor atasa copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
An Curs de schimb RON/EUR
2009 4, 2399
2010 4, 2122
2011 4, 2391
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expe ca antreprenor/proiectant;decl privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)- prin care sa se facadovada ca in ultimii 5 ani au executat contracte similare dupa cum urmeaza
Nivel specific minim necesar:
Se solicita cumulativ indeplinirea conditiilor de la punctele 1 si 2:
1.Experienta ca antreprenor ("lucrari executate si duse la bun sfarsit") in constructii-montaj de natura similara cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, in ultimii 5 ani dovedita prin prezentarea a: - minim 1 contract de lucrari-maxim 2 contracte de o natura similara. Lucrarilor de realizare sau reabilitare sau inlocuire sau modernizare retele de termoficare. Contractele prezentate trebuie sa aiba cumulat o valoare fara tva mai mare sau egala cu 30.233.460 lei; copia partilor esentiale din contracte. paginile- data si numar de inregistrare, obiect, parti, pret, semnaturi;Proces vb de receptie;recomandari
Form Experienta ca antreprenor/proiectant;decl privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)- prin care sa se facadovada ca in ultimii 5 ani au executat contracte similare dupa cum urmeaza
Nivel specific minim necesar:
Se solicita cumulativ indeplinirea conditiilor de la punctele 1(de mai sus)si 2:
2.Experienta ca proiectant ("servicii duse la bun sfarsit") in ultimii 3 ani dovedita prin prezentarea a: -minim 1 contract- maxim 2 contracte de servicii de o natura similara respectiv
- Servicii de proiectare a sistemelor de termoficare urbana;Contractele prezentate trebuie sa aiba cumulat o valoare fara tva mai mare sau egala cu1.643.122lei.copia partilor esentiale din contracte. Sunt considerate elemente esentiale-paginile din cadrul contractelor continand : data si numar de inregistrare, obiect, parti, pret, semnaturi/Procesul verbal de receptie a documentatiei tehnice;recomandar
A.RESURSE UMANE : D. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere
Personalul cheie utilizat pentru executia contractului
? A)proiectanti cu experienta in domeniile: 1.constructii, 2.instalatii termomecanice, 3.instalatii electrice, 4.instalatii de automatizare, 5.instalatii aferente constructiilor
6.drumuri ;? B)verificator de proiecte atestat MEF si MLPTL;
? C)personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari :
1. minim se va asigura personal care executa
? examinari nedistructive;? suduri;? lucrari in instalatiile electrice deinalta, medie si joasa tensiune ;
2. sudor electric autorizat ISCIR3. instalator, 4. Lacatus mecanic5. montator de conducte, 6. electrician, 7. dulgher, 8. fierar, 9. betonist si10. muncitori necalifD)responsabil tehnic cu executia atestat ;
Eresponsabili cu controlul tehnic de calitate
F)responsabil cu securitatea muncii pe santier calif
A.RESURSE UMANE : Nivel specific minim necesar privind experienta :
Manager de Proiect15 ani
Coordonator proiectare-constructie15 ani
Consultant de Supervizare mecanic10 ani
Consultant de Supervizare proces10 ani
Consultant de Supervizare lucrari civile 10 ani
Consultant de Supervizare automatizari 10 ani
Manager de Santier15 ani
Manager pentru asigurarea calitatii15 ani
sudor electric autorizat ISCIRinstalator cu experienta in munca minim 5 ani, Lacatus mecanic cu experienta in munca minim 5 ani
montator de conducte cu experienta in munca minim 5 ani, electrician cu experienta in munca minim 5 ani, dulgher cu experienta in munca minim 5 ani, fierar cu experienta in munca minim 5 ani, betonist - cu experienta in munca minim 5 ani simuncitori necalificati cu experienta in munca minim 5 ani
A.RESURSE UMANE :
personal care executa
examinari nedistructive cu experienta in munca minim 5 ani;personal care executa
suduri cu experienta in munca minim 5 ani;personal care executa lucrari in instalatiile electrice deinalta, medie si joasa tensiune cu experienta in munca minim 5 aniOfertantul va include in oferta sa acel numar de personal care asigura executia lucrarii in conformitate cu perioada asumata prin oferta si cu normativele tehnice in vigoare
B. RESURSE TEHNICEListacantitati de utilaje si echip tehnice, inclusiv dotarile de care dispunepentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovadadetinerii (dotare proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului
Ofertantul va include in oferta sa acel numar de echip care asigura executia lucrarii in conformitate cu perioada asumata prin oferta"Se vor prezenta autorizatii valabile ISCIR pentru montarea, instalarea punerea in functiune utilizarea pentru utilajele si echipamentele relevante ? macarale etc.ofertantul va prezenta documente relevante pentru a face dovada ca utilajele, echipamnetele si mijloacele de transport solicitate/mentionate in declaratie sunt in proprietatea sau la dispozitia sa. In cazul in care utilajele si mijloacele de transport nu suntin propr sa- antecontractele de inchiriere/comodat etc
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul proiectare instalatii termice. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari . Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul proiectare instalatii termice. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara-conform criteriilor din conditiile beneficiarului (caiet sarcini)
2.
Garantia tehnica acordata materialelor puse in opera?
60%
Descriere: componenta tehnica- conform criteriilor din conditiile beneficiarului (caiet sarcini)
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 13:00
Locul: primaria municipiului oradea, str piata unirii nr 1, etaj 1 sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali/imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%-Co-finantare nationala = 45%-Co-finantare locala = 5%Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3 -
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu solicita completari ale documentelor depuse (ofertele cu o documentatie incompleta fiind respinse ca inacceptabile), exceptie facand situatia depunerii ?Formularului ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?) prin care sa se confirme ca ofertantul indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei (art 11 alin 4 din HG 925/2006). Declaratia in cauza vafi insotita de anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor din fisa de date astfel incat sa fie posibila verificarea efectiva a indeplinirii criteriilor solicitate, aceasta incluzand mentionarea numarului si a datei contractelor, a numelui cocontractantilor, a obiectului si valorii fara tva a contractelor; mentionarea concreta a cifrei de afaceri realizata in anii solicitati etc. In cazul in care declaratia mentionata nu este depusa, documentele care nu au fost depuse la data deschiderii ofertelor nu vor putea fi depuse ulterioriar oferta va fi declarata inacceptabila. Termenul de prezentare a documentelor lipsa este de 3 zile lucratoare de la solicitarea expresa a autoritatii contractante. Termenul de 3 zile lucratoare incepe sa curga din ziua urmatoare celei in care s-a transmis solicitarea prin fax .2. In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.Preturile prezentate in cadrul propunerii financiare, vor fi considerate ferm exprimate si nu vor putea fi ajustate sau modificate pe tot parcursul derularii contractului .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256 indice 2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria municipiului oradea
Adresa postala: str piata unirii nr 1, Localitatea: oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +4 0259437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer