Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare sistem E-learning


Anunt de participare numarul 89440/27.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Ion - Madalin Ilie, Tel.0214096099, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0214096099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementare sistem E-learning
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, 53 de localitati in 62 de locatii/adrese, distribuite in toate judetele tarii si Municipiul Bucuresti detalii in Caietului de Sarcini.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementare sistem E-learning la nivelul unitatilor Jandarmeriei Romane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementare unui sistem E-learning la nivelul unitatilor Jandarmeriei Romane
Valoarea estimata fara TVA: 4, 464, 149EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
553 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 383.122, 16 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatii vor legaliza contractul de asociere. Acesta va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul declarat castigator cat si subcontractantii acestuia, vor trebui sa prezinte, dupa semnarea contractului, Avizul de securitate emis de ORNISS, conform prevederilor Legii nr. 182/2002, privind protectia informatiilor clasificate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 2 Declaratie privind eligibilitatea;
Formularul 2A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Formularul 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de atestare fiscala - indeplinire obligatii de plata la 30.09.2009;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - indeplinire obligatii de plata la 30.09.2009;
Cazier judiciar pentru administrator/ administratori; Cazierul fiscal al companiei;
Certificat emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte domeniul de activitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile si conturile de profit si pierdere in copie certificata pentru conformitate cu originalul pentru 2007 si 2008;
Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri (2006, 2007, 2008) - minim 19.156.107, 75 LEI.Lichiditate generala (media pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 90%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor;
Lista principalelor prestari de servicii/livrari de produse;
Dovada capabilitatii de asigurare a securitatii informatiilor clasificate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul sa prezinte;3 contracte care sa aiba ca obiect implementarea de platforme software de instruire la distanta, dezvoltare de continut electronic si instruire de utilizatori, cu o valoare totala, insumata, mai mare de 1.000.000 EURO;un contract care sa aiba ca obiect prestarea de servicii (management de proiect, personalizare de sistem software, implementare de aplicatii software, integrare si testare de sistem) in tehnologie web based, cu o valoare mai mare de 2.000.000 EURO;un contract care sa aiba ca obiect furnizarea si instalarea de solutii complete (hardware si software de baza), cu o valoare mai mare de 1.400.000 EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
158011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2009 13:10
Locul: Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori UCVAP, reprezentantii ofertantilor si orice alte persoane in conditiile legii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala.Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalului Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021.408.37.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Planificare si Dezvoltare TIC
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel.021.409.60.99, Email: [email protected], Fax: 021.409.60.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer