Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementare sistem informatic integrat de planificare a resurselor


Anunt de participare (utilitati) numarul 130029/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GDFSUEZ ENERGY ROMANIA S.A.
Adresa postala:  B-dul Marasesti nr.4-6, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040251, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Preda, Tel. 021 301 22 37, Email:  [email protected], Fax:  021.301.20.26, Adresa internet (URL):  www.gdfsuez-energy.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Implementare sistem informatic integrat de planificare a resurselor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, b-dul Marasesti, nr. 4-6, corp A, sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unei solutii informatice integrate (hardware + software) care sa gestioneze comenzile de lucru generate de sistemul SAP, comenzile de lucru de urgenta create manual in sistemul de planificare resurse, documentele aferente - ordine de serviciu, documente si autorizari ce privesc autorizarea interventiilor in retea, tehnicienii cu competentele asociate precum si materialele si echipamentele necesare. Solutia va gestiona realizarea unei planificari automate, manuale sau semiautomate: manuala pentru cazurile de interventii de urgenta, semiautomata pentru procesul de mentenanta corectiva si procesul de investitii, planificare automata pentru procesul de mentenanta preventiva si tehnic clientela. Pentru procesul de tehnic clientela planificarea va tine cont de programarea cu clientul sau furnizorul de servicii si pentru interventiile din procesul mentenanta corectiva va tine cont de notificarea clientilor si planificarea furnizorului de servicii.
Solutia se va implementa la nivelul intregii companii Distrigaz Sud Retele si va gestiona planificarea resurselor din procesele de business: a) Mentenanta preventiva;
b) Mentenanta corectiva (inclusiv interventiile de urgenta);c) Procesul de tehnic clientela (deconectare, reconectare, schimbare contori, punere in functiune, receptie tehnica, refacere sigilii, etc.);d) Procesul de investitii (CELAG).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
48330000-0-Pachete software de planificare si productivitate (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
72212330-1-Servicii de dezvoltare de software de planificare si productivitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini-implementarea unei solutii informatice integrate (hardware + software) care sa gestioneze comenzile de lucru generate de sistemul SAP, comenzile de lucru de urgenta create manual in sistemul de planificare resurse, documentele aferente - ordine de serviciu, documente si autorizari ce privesc autorizarea interventiilor in retea, tehnicienii cu competentele asociate precum si materialele si echipamentele necesare. Solutia va gestiona realizarea unei planificari automate, manuale sau semiautomate: manuala pentru cazurile de interventii de urgenta, semiautomata pentru procesul de mentenanta corectiva si procesul de investitii, planificare automata pentru procesul de mentenanta preventiva si tehnic clientela. Pentru procesul de tehnic clientela planificarea va tine cont de programarea cu clientul sau furnizorul de servicii si pentru interventiile din procesul mentenanta corectiva va tine cont de notificarea clientilor si planificarea furnizorului de servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 982, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. de partic.: instr. de garant. emis de o soc. bancara sau de o soc de asig; sau OP in contul R087 CRDZ007A000020475002, deschis ROMEXTERRA BANK, suc. Traian, suma 19.640 Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-form 1.
Cazier judiciar si fiscal societate + administrator/administratori.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-form. 2.
Certif. eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certif. eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul candidatului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010-form 3.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel minim: Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.964.000 Euro.
Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?sa fie minim 100%.
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 982.000 Euro, din care suma de cel putin 491.000 Euro pentru o perioada de minim 3 luni si care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista priv.princip. livrari de produse/servicii prestate in ultimii 3 ani-form. 4.
Candidatul trebuie sa faca dovada ca a prestat/furnizat in ultimii 3 ani (36 de luni), in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii/produse de natura si complexitatea celor mentionate in caietul de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 982.000 Euro, fara TVA.
Recoma./certif. constat. din partea benef.
Decl. ref. la dotari, echipam. tehnice de care dispune op. ec. pt. indepl. coresp. a contr.-Form. nr. 5.
Nivel minim:
Candid. tb.sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de echipam. necesare pt. integrarea tuturor partilor componente in produsul final, astfel:
-Calculator tip laptop/expert nominalizat in cadrul proiectului;
-Platforma software specializata pentru realizarea proiectului;
-Facilitati de comunicare (voce/date) /expert nominalizat in cadrul proiectului;
-Contract/conventie de colaborare cu o unitate service autorizata pentru produsele hardware ce urmeaza a fi furnizate.
Decl. priv. pers. resp. pentru indepl. contr.-form. 6.
Nivel minim:
Candidatul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a expertilor propusi, a urmatoarelor cerinte obligatorii:
1. Manager de proiect ? 1 expert.
2. Consultant SAP ? unul sau mai multi experti.
3. Consultant analist ? 1 expert.
3. Expert cheie in baze de date ? 1 expert.
4. Responsabil calitate si securitatea informatiilor ? 1 expert.
5. Expert infrastructura sofware si hardware - 1 expert.
6. Tester - 1 expert.
7. Expert cheie in domeniul instruirii.
Angajamentul. candid. priv. res. umane -form 8.
Acordul de asociere - daca e cazul.
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Form. 9.
Certif. priv. manag. sist. calit. din seria ISO 9001 sau certif. echivalente.
Certif. privind manag. pentru securitatea informatiei ISO 27001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristicile tehnico ? functionale de baza
40%
40
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
3.
Caracteristicile tehnico ? functionale zonale
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
4.
Suport si asistenta tehnica
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
5.
Metodologia de proiect
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
6.
Durata de implementare a sistemului
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Aut. contr. achiz.innumele S.C. DISTRIGAZ SUD RETELE S.R.L.-RO23308833Aut. contr. va selecta in ved. particip. la etapa a II-a a proced. de atrib. candid. care au capacit. de a indep. contr. ce urm. sa fie atribuit.Punctajul aferent fiecarui candidat se va calcula astfel: PC = PSEF x 100 puncteunde, PC ? rep. punctajul candid;PSEF ? rep. punctajul aferent sit. ec. si fin.Pct. pt. calculul PSEF se acorda proport, dupa cum urmeaza: Pt. o val. a mediei cifrei de afaceri a cand. pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) egala cu suma de 1.964.000 Euro se acorda 0 puncte.Pt. cea mai mare val. a cifrei de afaceri a candid. pe ultimii 3 ani se acorda nr. maxim de puncte (100 puncte).Pt. celelalte val. ale mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, cu conditia ca acestea sa fie mai mari decat suma de 1.964.000 Euro, punctajul se va acorda proportional, dupa formula: P(n) =Val(n)/Val(max) x 100 puncteUnde, P(n)Punctajul candidaturii pentru criteriul de selectie ?PSEF?;Val(n)Val. mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani realiz. de candid;Val(max) Cea mai mare valoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani prezentata in cadrul proc. de atrib.Aut. cntr.int.sa selecteze primii 5 candidati clasati in urma aplicarii metod. mentionate la Cap. VI.1. (numar minim de cand. selectati = numar maxim de cand.i selectati) in ved. transmiterii catre acestia a invi. de participare la etapa de depunere a ofertelor.Aut. contr. este constr. sa reia proc. de atrib. avand la dispoz.o per. scurta de timp pt. atrib. contr. in cond. in care fiec. zi de intarz. in implem. unui sist. inf. integ. de planif. a res. se traduce prin incid. unui risc major pt. buna desf. a activ. curente a aut. contr., care este materializat in impos. acesteia de a face fata/de a gest. subiectii (angaj. proprii ? tehnicienii si soc. autoriz. in exec. lucr. de profil) in cazul aparitiei sit/interv. de urg. (avarii/daune in retea, dezastre naturale, explozii, etc.).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4(021)310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DiRECTIAJURIDICA
Adresa postala:  BD. Marasesti nr. 4-6 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040254, Romania, Tel. 0213012068, Fax:  0213012026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 18:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer