Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Implementare solutii de e-Educatie in cadrul Muzeului National al Taranului Roman?


Anunt de participare numarul 136799/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL NATIONAL AL TARANULUI ROMAN DIN BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Kiseleff Pavel Dimitrievici Nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011341, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Muzeului National al Taranului Roman, situat in Bucuresti, Sectorul 1, Soseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff Nr.3., Tel. +40 213179661/+40 213180878, In atentia: Nicolae Georgeta, Email: [email protected], Fax: +40 213129875/+40 213180878, Adresa internet (URL): www.muzeultaranuluiroman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Implementare solutii de e-Educatie in cadrul Muzeului National al Taranului Roman?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante: MuzeulNational al Taranului Roman din Bucuresti, Sos. Pavel Dimitrievici Kiseleff, Nr. 3, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta dezvoltarea unui portal e-Educatie unitar de acces public la cursurile on-line, cat si la obiectele de patrimoniu si resursele culturale reprezentative la nivel national si nu numai, in format digital. Proiectul urmareste crearea si utilizarea unui portal e-Educatie pentru Muzeul National al Taranului Roman in vederea cresterii eficientei procesului educational nonformal si a optimizarii raspandirii cunoasterii obiectelor de patrimoniu ale acestuia la nivel national. Portalul va permite accesul partilor implicate (cursanti si specialisti) la cursuri on-line si off-line, efectuate cu ajutorul tehnologiei IT avansate.Proiectul se adreseaza Axei prioritare 3 ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele public si privat?, Domeniul major de interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?, operatiunea 3 ?Sustinerea implementarii de aplicatii de e-Educatie si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar?.Servicii solicitate in cadrul proiectului: Dezvoltare Portal; Dezvoltare sistem LMS / LCMS; Dezvoltare continut digital initial; Implementare sistem integrat e-Educatie; Formare utilizatori finali; Instalare si configurare echipamente hardware si de retea.
Produse solicitate in cadrul proiectului: Sistem antivirus server, Sistem de operare server, Sistem operare calculator, Sistem antivirus calculator, Licente solutie e-Educatie, Licenta Portal , Licenta continut digital initial, Sistem baze de date , Sistem prelucrare video, Servere, Sasiu Blade, Firewall + Echipamente load balancing, Rack, UPS, Storage, Router, Echipamente retea, Elemente de conectica si retelistica, Calculatoare Desktop + Monitor, Calculator Desktop pentru digitizare + Monitor, Calculator Desktop pentru procesare video + Monitor, ADVC 300 - aparat necesar pentru prelucrarea fondului video si audio existent in Muzeu, care va fi utilizat in dezvoltarea cursurilor, Player S-VHS - aparat necesar pentru realizarea si prelucrarea
continutului video pentru cursurile dezvoltate , Scaner profesional pentru digitizare, Multifunctionala laser color A3, Aparat foto profesional, Statie de lucru birou.
Beneficiari directi ai proiectului: Elevii din invatamantul gimnazial in numar de 70.000, din care prin prezentul proiect Muzeul National al Taranului Roman doreste sa instruiasca minim 6.000; Profesori care pot folosi ca materiale cursurile oferite de Muzeul National al Taranului Roman; Personalul tehnic care va asigura mentenanta portalului in perioada de operare a proiectului (4 persoane); Personalul Muzeului care va fi instruit pentru folosirea aplicatiei informatice (8 persoane)
Cursuri de instruire solicitate: Cursuri de administrare infrastructura hardware: 2 persoane; Cursuri de administrare sistem informatic: 2; Cursuri pentru utilizarea software-ului aplicativ: 4 persoane; Cursuri pentru utilizarea echipamentelor de conversie digitala: 4 persoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
48610000-7-Sisteme de baze de date (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Blade servere ? 4 (patru) buc; Sasiu Blade ? 1 (una) buc; Firewall + echipamente load balancing ? 1 (una) buc; Rack ? 1(una) buc; UPS ? 2 (doua) buc ; Storage ? 1 (una) buc; Router ? 2 (doua) buc; Scaner profesional pentru digitizare ? 1 (una) buc; Aparat foto profesional ? 1 (una) buc.;ADVC 300 ? 1 (una) buc.; Player S-VHS ? 1 (una) buc.; Echipamente retea ? 1 (un) set;Elemente de conectica si retelistica ? 1 (un) pachet; Sistem operare server ? 4 (patru) buc.;Sistem anti-virus server ? 4 (patru) buc.;Sistem baze de date ? 4 (patru) buc; Calculator Desktop + Monitor ? 16 (saisprezece) buc.;Calculator Desktop pentru digitizare + Monitor ? 2 (doua) buc.;Calculator Desktop pentru procesare video + Monitor ? 1 (una) buc.; Sistem operare calculator ? 19 (nouasprezece) buc.; Sistem anti-virus calculator ? 19 (nouasprezece) buc.; Multifunctionala laser color A3 ? 1 (una) buc.; Dezvoltare Portal; Licentiere Portal si suport tehnic aferent ? 1 (una) buc.; Dezvoltare sistem LMS+LCMS; Licenta sistem LMS+LCMS si suport tehnic aferent ? 1 (una) buc.; Dezvoltare continut digital initial; Licenta continut digital initial ? 1 (una) buc.; Analiza pentru implementare; Instalare sistem, Configurare sistem;Testare sistem; Instruire pentru administrarea sistemului si livrare manuale aferente; Instruire pentru utilizarea sistemului si livrare manuale aferente, dupa cum se descrie in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 976, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 59.538 Lei. Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1)si alin (4) din HG nr. 925/2006 prin Scrisoare de garantie bancara (se va utiliza Formularul 16, se prezintain original)sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari (se prezinta in original). Termenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din OUG nr.34/2006 este de 6.756 Lei.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. Nr. 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului. Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 (zece) zile de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza FORMULARUL 17 - Garantia de buna executie.Termenul de garantie pentru produsele si serviciile conexe este diferit de Garantia de buna executie a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 81, 62 % fonduri FEDR POS CCE (Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii) AxaPrioritara III, DMI 2, Operatiunea 3;
- 18, 38 % Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
2. Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioar celei la care se depun ofertele
5. Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontratanti.
6. Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
7. Formular 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dr. Mihai Gheorghiu?Director General Adjunct/Direc?ia Management Cultural; Adrian Petrechescu-Director General Adjunct/Direc?ia Administrativa; Carmen Zadara-Economist Gr. II/Direc?ia Economica; Venus Mateescu- ?ef Birou Conservare/Direc?ia Muzeografie; Marius Caraman-Fizician Pr./Direc?ia Cercetare.
Note:
(1) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.
(2) Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.
(3) In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, cu exceptia Formularului 4 prezentat doar de lider.
(4) Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
(5) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata.
Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul desemnat castigator va trebui sa prezinte in original Certificatul Constatator inainte de data semnarii contractului.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Nota:
Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate inso?ite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 5.953.820 lei.
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 509/2011 se vor prezenta Bilanturile contabile/Extrase din Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate la autoritatile competente
si/sau alte documente emise de atutoritatile legale competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Manager de proiect
Absolvent de invatamant superior, in domeniul IT;
Certificare profesionala in domeniul managamentului de proiect, emisa de o institutie recunoscuta atat la nivel national cat si la nivel international (ex. PMP sau echivalent); Minim 5 ani de experienta generala in domeniul IT; Experienta in calitate de Manager/ Coordonator de Proiect, intr-un contract similarPrin contract similar se intelege un contract ce a avut ca rezultat furnizarea si implementarea de sisteme software pentru educatie, instruirea on-line a utilizatorilor si livrarea de echipamente.
2. Coordonator tehnic sistem eLearning
Absolvent de invatamant superior, in domeniul IT;
Diploma/certificat participare curs in domeniul managementului de proiect; Certificat management de proiect pentru dezvoltare software agile (Scrum Master sau echivalent); Minim 5 ani de experienta generala in IT; Experienta in calitate de Manager/Coordonator de Proiect, intr-un contract similar.Prin contract similar se intelege un contract ce a avut ca rezultat furnizarea si implementarea de sisteme software pentru educatie, instruirea on-line a utilizatorilor si livrarea de echipamente
3. Expert dezvoltare continut digital/ multimedia
Absolvent de invatamant superior
Minim 5 ani experienta generala in IT; Experienta in calitate de Expert dezvoltare continut digital/multimedia (Coordonator stiintific) intr-un contract similar.Prin contract similar se intelege un contract ce a avut ca rezultat furnizarea si implementarea de sisteme software pentru educatie, instruirea on-line a utilizatorilor si livrarea de echipamente
4. Coordonator instruire
Absolvent de invatamant superior; Diploma/certificat participare curs in domeniul managementului de proiect;
Certificare care sa ateste competente de formator emisa de catre un furnizor de formare autorizat CNFPA sau echivalent;
Minim 5 ani de experienta generala in IT; Experienta in calitate de Coordonator Instruire, intr-un contract similar.Prin contract similar se intelege un contract ce a avut ca rezultat furnizarea si implementarea de sisteme software pentru educatie, instruirea on-line a utilizatorilor si livrarea de echipamente.
5. Expert asigurarea calitatii
Absolvent de invatamant superior; Certificare recunoscuta la nivel national si international care sa ateste aptitudinile de auditor pentru ISO 9001 sau echivalent; Curs sau certificat recunoscut la nivel national si international care sa ateste aptitudinile de auditor pentru ISO 27001; Minim 3 ani de experienta specifica in domeniul calitatii.
6. Expert securitate informationala
Absolvent de invatamant superior, in domeniul IT; Certificare privind securitatea sistemelor informatice-Certified Information Systems Security Professional sau echivalent; Bune practici in domeniul IT - masurarea indicatorilor proceselor si a sistemelor informatice-Control Objectives for Information and related Technology sau echivalent; Managementul serviciilor IT ? certificare Information Technology Infrastructure Library Foudation sau echivalent; Certificare privind riscul si controlul sistemelor informatice - CRISC sau echivalent; Certificare privind Managementul securitatii informatiei, certificate cum ar fi Certified Information Security Manager - CISM sau echivalent; Certificare ca auditor pentru sisteme de managementul securitatii informationale (ISO 27001 sau echivalent); Minim 5 ani de experienta generala in IT; Experienta in calitate de Expert securitate informationala intr-un contract similar, cum se intelege mai sus
7. Expert hardware
Se solicita dovada ca expertii respectivi au fost instruiti in conformitate cu standardele producatorilor pentru a presta servicii de suport tehnic pentru echipament server; Minim 5 ani de experienta generala in domeniul IT&C; Experienta intr-un contract similar ce a presupus punerea in functiune si confirgurarea echipamentelor in tehnologia ofertata, inclusiv instruirea utilizatorilor/administratorilor.Prin contract similar se intelege un contract ce a avut ca rezultat furnizarea si implementarea de sisteme software pentru educatie, instruirea on-line a utilizatorilor si livrarea de echipamente.
Minim 2 experti suport tehnic care pot dovedi ca sunt instruiti in conformitate cu standardele producatorilor pentru servicii de suport tehnic pentru solutia de antivirus ofertata.
Minim 4 experti suport tehnic care pot dovedi ca sunt instruiti in conformitate cu standardele producatorilor pentru servicii de design, administrare si suport tehnic pentru solutia de sistem de operare ofertata.
Informatii privind subcontractantii
Lista principalelor furnizari de produse din ultimii 3 ani
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada furnizarii, instalarii si punerii in functiune a unor echipamente de tehnica de calcul, inclusiv servicii de instruire, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor.
Informatii privind personalul de specialitate
Certificate sau alte documente emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standarde de referinta privind sistemul de management al calitatii, ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere: Punctajul financiar ? Pfinanciar(n), se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate (valoarea in lei, fara TVA) se acorda 100 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: Pfinanciar (n) = Pmin /Pfin (n) x 100 puncte; unde: Pfinanciar(n) este punctajul financiar al ofertei evaluate; Pmin este cel mai mic pret (valoarea in lei, fara TVA) din ofertele prezentate; Pfin(n) este pretul ofertei pentru care se face evaluarea (valoarea in lei, fara TVA)
2.
Factor tehnic 1: Functionalitati de invatare sincrona (Punctaj maxim 100 de puncte)
25%
Descriere: Sistemul permite instructorului sa trimita continutul educational la toate statiile cursantilor care participa la sesiunea sincrona 14pct; Sistemul permite instructorului sa selecteze distinct statiile cursantilor carora le va trimite continutul educational in sesiunea sincrona 14pct; Sistemul permite la comanda instructorului incarcarea obiectelor interactive de invatare pe statia de lucru a cursantului 14pct; Sistemul permite instructorului sa vada timpul consumat de fiecare cursant in timpul sustinerii testului 14pct; Sistemul permite instructorului sa vada numarul de intrebari parcurse pentru fiecare cursant in timpul sustinerii testului 14pct; Sistemul permite instructorului sa vada numarul de raspunsuri corecte pentru fiecare cursant in timpul sustinerii testului 15pct; Sistemul permite instructorului sa previzualizeze continuturile educationale utilizate intr-o forma identica cu cea disponibila pentru cursanti 15pct.
3.
Factor tehcnic 2: Functii suplimentare de productivitate pentru platforma eLearning (Punctaj maxim 100 de puncte)
25%
Descriere: Sistemul permite difinirea unei limite de timp pentru fiecare intrebare in parte 14pct; Sistemul permite salvarea rezultatelor cautarii in continuturile educationale si consultarea ulterioara a acestora 14pct; Sistemul permite consultarea rezultatelor cautarii salvate in continuturile educationale inclusiv dupa deconectare/reconectare 14pct; Sistemul permite planificarea operatiunilor de import de continut educational prin specificarea datei si orei de executie 14pct; Sistemul permite definirea criteriilor de generare de teste din colectii de intrebari 14pct; Sistemul permite verificarea disponibilitatii unui numar suficient de intrebari care indeplinesc criteriul ales in cazul in care se genereaza teste din colectii de intrebari in baza unor criterii 15pct; Sistemul permite configurarea utilizatorilor care aproba materialele ce urmeaza a fi incarcate in spatiul public 15pct.
4.
Factor tehnic 3: Interfata ergonomica (Punctaj maxim 100 de puncte)
25%
Descriere: Interfata grafica permite adaugarea, vizualizarea, editarea si stergerea de roluri de utilizator 33pct; Interfata grafica permite configurarea functiilor asociate fiecarui rol de utilizator 33pct; Sistemul permite actualizarea de elemente ale interfetei utilizator fara necesitatea actualizarii intregului ecran 34pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 75
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1291
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 10:00
Locul: Sala de Consiliu a Muzeului National al Taranului Roman, Sos. Kiseleff, Nr. 3, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - 81, 62 % fonduri FEDR POS CCE (Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii) AxaPrioritara III, DMI 2, Operatiunea 3;
- 18, 38 % Bugetul de Stat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal(n) = Pfinanciar(n) * 25% + PunctajFT1(n) * 25% + PunctajFT2(n) * 25% + PunctajFT3(n) * 25%Unde: Ptotal(n) reprezinta Punctajul total al ofertei evaluate;Pfinanciar(n) reprezinta punctajul financiar al ofertei evaluate;PunctajFT1(n), PunctajFT2(n), PunctajFT3(n), reprezinta punctajele obtinute de oferta evaluata pentru factorii tehnici respective.Pentru fiecare dintre factorii tehnici: Ofertantul va primi punctajul indicat in dreptul fiecarei functionalitati daca va prezenta in vederea dovedirii indeplinirii acesteia o scurta descriere, fluxul principal de lucru asociat, insotit de cel putin o captura de ecran pentru fiecare comanda necesara indeplinirii activitatilor din fluxul prezentat. Daca oferantul va dezvolta functionalitatea va primi jumatate din punctajul aferent acesteia. In cazul in care nu prezinta si nicinu va dezvolta functionalitatea respectiva, ofertantul va primi 0 puncte.Oferta care va fi declarata castigatoare este oferta care obtine cel mai mare punctaj total (Ptotal(n)). In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi cel mai mare punctaj total Ptotal, oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic si care va fi declarata castigatoare va fi oferta cu cel mai mare punctaj tehnic (Ptehnic).Un expert poate fi nominalizat pe o singura pozitie in cadrul contractului.Operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUZEUL NATIONAL AL TARANULUI ROMAN DIN BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Kiseleff Pavel Dimitrievici Nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011341, Romania, Tel. +40 213179661/+40 213180878, Email: [email protected], Fax: +40 213129875/+40 213180878, Adresa internet (URL): www.muzeultaranuluiroman.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2012 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer